Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacperpro96
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice skierniewic
|
Wysłany: Pią 20:11, 15 Kwi 2011 Temat postu: Problem z silnikiem ogara 200 |
|
|
Silnik na luzie chodzi elegancko , ale podczas włączenia biegu muli go i gasnie czy to wina gaznika czy zapołonu
Z góry dzięki Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Pią 20:13, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Przeczyść dysze a najlepiej cały gaźnik,zapłon raczej nie bo odpalił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperpro96
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice skierniewic
|
Wysłany: Pią 20:15, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ale on włąsnie słąbo odpala , a gaznik był czyszczony nie raz:Di nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Pią 20:26, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Przeczyśc dysze,jak masz daj inną cewkę butelkową zmień kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Pią 20:44, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Napisałeś że chodzi na luzie elegancko to zapłon wykluczyłem,ale jak umiesz go ustawiać dobrze to ustaw jeszcze raz.Spróbuj z inną świecą może,i ustaw przerwę na platynkach dobrze, bo to też może być przyczyną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 21:21, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Popatrzmy na to z innej strony: Sprzęgło w jawce NIGDY do końca nie wysprzęgli. Więc jak masz za niskie wolne obroty, to musisz dodać gazu żeby nie zgasł. Takie pytanko- czy jak jedziesz to chodzi normalnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 23:41, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
żadne sprzęgło mokre nie wysprzęgli do końca co nie zmienia faktu ze po rozłączeniu i wbiciu biegu silnik nie powinien znacznie stracić na obrotach. Poprawnie wyregulowany pojazd jedzie po równej powierzchni na pierwszym biegu bez gazu a to większe obciążenie niż rozłączone sprzęgło. Jak dla mnie rozregulowany zapłon i pewnie zasyfiony gaźnik, autor mało sie zna na rzeczy tak więc albo czytać tutoriale na forum i sprawdzać/regulować albo oddać sprzęt komuś bardziej obeznanemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Sob 17:30, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Może być też coś ze sprzęgłem ciągnie po prostu gdy włączysz bieg.Spróbuj go odpalić na biegu i jechać i wtedy będziesz wiedział co mu dolega;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|