Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Czw 6:00, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
W ścigaczach,krosach 50cm,125cm tez są takie gąbkowe flirty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 7:19, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Lopez napisał: | Jawkowicz napisał: | Tylko po wyczyszczeniu nasącz go olejem przekładniowym Bo silnik będzie Ci kurz zasysał. Wsadź go do oleju, a później pozwól żeby nadmiar oleju z niego spłynął (najlepiej postaw go na czymś i zostaw na kilka godzin). Później wystaw na słońce, żeby wysechł i załóż do motorka
Pozdrawiam |
A ze zwykłym filtrem też trzeba tak robic? |
Tak
[link widoczny dla zalogowanych]
Radzio napisał: | Chłopie są do tego specjalne płyny w spray olejem nie bo będzie zatkany i będzie problem z powietrzem wiem bo sam tak miałem ale z stożkowym nie trzeba nic robić. |
Widocznie źle nasączyłeś.
Radzio napisał: | Powiem jasno nie trzeba w papierowych filtrach się tego nie robi i w stożkowych się tak samo nie robi robi się tylko w gąbkowych flirtach np.takie jakie są w skuterkach ale specjalnym płynem żeby przyklej do siebie kusz itp. a olej ci tego nie zrobi. |
Mówisz jasno, ale bzdury! W swoim modelu samochodu z silnikiem spalinowym mam filtr powietrza gąbkowy i wcale nie nasączam go jakimś specjalnych płynem tylko olejem (rycynowym). Możliwe, że producent skuterów zaleca nasączanie filtrów specjalnym płynem, ale tylko po to... A mniejsza...
Jeżeli dbasz o swój silnik w motorku, to nasącz filtr olejem tak jak napisałem wcześniej. Nasączając go zabezpiecza się przed dostaniem drobinek kurzu (po prostu brud przykleja się do nasączonego filtra). Podam przykład. W modelarstwie jest tak, że modele jeżdżą w ciągłym kurzu. Na zawodach jak jest gorąco to aż oddychać nie można, bo tak pyli. Gdyby filtr powietrza nie był nasączony olejem, to ten cały kurz dostał by się do silnika, ponieważ nie miałby gdzie osiąść. Po rozebraniu filtra kurzyło by się z niego jak z trzepanego dywanu. Natomiast gdy filtr jest nasączony olejem, po rozebraniu nic się nie kurzy, tylko cały brud jest przyklejony do gąbki. Jedno jest pewne. Nasączony filtr szybciej się zapycha, ale mamy pewność, że nic się nie dostanie do wnętrza silnika
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 20:02, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Albo kupic nowy stozek, bo tamten brudny mogl byc. No i temat do zamkniecia widze, a kto sie tym zajmie?! ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|