Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
edekodkredek
Nowy
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:55, 28 Lip 2010 Temat postu: Problem z ogarem proszę o pomoc |
|
|
Witam.
Ostatnio ogar nie chciał mi zapalić. Na iskrowniku nie ma iskry, a jak kopie to tak jakby nie stawiał żadnego oporu hmm... no nie wiem jak to ująć. Zawsze gdy się kopie, to jest mały opór, a teraz go nie ma, kopie się gładko. Ze sprzęgłem wszystko OK.
Proszę o pomoc
edit.
pomoze mi ktos?? jeszcze dzis bym go chical zrobic ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez edekodkredek dnia Śro 18:25, 28 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Śro 18:49, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
nie ma spręzania musisz zajzec do cylindra a co do iskrysprawdz cewke zapłonową czy daje prond kawałek djody jeden przewud do cewki a drugi do masy i kopiesz w starter i djoda powinna swiecic i tak wszystko posprawdzaj wyjscie z zapłonu na cewke butelkową i czy dochodzi prond do cewki butelkowej
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
edekodkredek
Nowy
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:06, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
co to znaczy że mam zajrzeć do cylindra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarek91
Bywalec
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:27, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Znaczy dokładnie tyle co zdejmij głowicę oraz cylinder sprawdź w jakim stanie jest cylinder czy ma rysy (powinno być gładko) potem sprawdź w jakiej kondycji jest tłok czy nie jest uszczerbiony , no i pierścienie czy żaden nie pękł..którekolwiek z uszkodzeń może skutkować brakiem kompresji.
BTW może kopałeś bez wkręconej świecy =P wtedy nie dziw się że nie czułeś oporu. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
edekodkredek
Nowy
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:04, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
na cewce nie ma prądu. co to może znaczyć? i jak temu podołać?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez edekodkredek dnia Czw 16:19, 29 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarek91
Bywalec
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:54, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na początku postarałbym się sprawdzić wszystkie elementy w obwodzie elektrycznym odpowiadające za zapłon w motorze za pomocą prostych tricków.
1 Sprawdź kable czy nie mają przebicia (multimetr elektroniczny z testerem obwodu lub bateria i żarówka)
2 Potem sprawdzić czy cewka nie jest na którymś ze zwojów przerwana (metoda jak wyżej)
3 Sprawdzić połączenie w iskrowniku (czy odpowiednio odizolowane poszczególne elementy kowadełka i młoteczka)
4Świecę na jakiś czas zamień na pewną i sprawną (najlepiej iskra )
5 Co do kondensatora i cewki butelkowej nie pamiętam jak się sprawdzało sprawność) poczytaj forum ...
Potem regulacja zapłonu ...i wsio
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|