Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawot94
Początkujący
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 16:22, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
A ja też mam ten problem. Że jadę na jedynce, wrzucam dwójke i na początku muli, ale za chwile daje kopa. Okazało sie że ta guma przy gaźniku była nie doczepiona. I łapała lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 20:25, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
a dokładniej jaka guma? od filtra? bo ja filtr stożkowy założyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pią 9:12, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
to zobacz czy ta tez nie odstaje lub nie jest peknieta. bo jeżeli jest to na śmietnik nadaje sie filtr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 15:37, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
mi znajomy co naprawiał już wiele jawek powiedział, żebym iglicę podniusł, tylko niewiem gdzie to jest i jak to się robi xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 16:36, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
to, zę obroty rosną na zakręconym kraniku to normalne, bo gaźnik bierze zamiast paliwa coraz wiecej powietrza temu obroty rosną, przy stożku ja nic nie robiłem i chodzi swietnie, jeżeli chcesz sie niepotrzebnie meczyć to se reguluj, ale i tak nic to nie da, bo w jawce nie ma czego regulować, a blaszka tylko ustawia poziom paliwa w komorze, podniesienie iglicy da: troszke większe osiągi i wieksze spalanie, no i moze doprowadzić po dłuzszej jeździe na maxa do przegrzania silnika, tyle odemnie, i świece NGK chodziły u mnie max 3 dni, tj ok 150-200 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:13, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
profi- to nie mam nic z tym robić? Bo moze problem tkwi poprostu w tym, że muli bo jade po polnej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:13, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
profi- to nie mam nic z tym robić? Bo moze problem tkwi poprostu w tym, że muli bo jade po polnej b oteoretycznie ma moc, bo wchodziłem i jechałem kawałek (pojechałbym więcej jakby umiał xD) na kole i paliłem gume... (na trawie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 21:00, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
po prostu wyczysć kranik, wyczyść gaźnik i powinno być wszystko git, ewentualnie możesz spróbować zmienić świece, albo kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:07, 14 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
proszę admina o usunięcie jednego mojego postu, bo niewiedzieć czemu się dwa zrobiły...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|