Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 19:51, 16 Maj 2011 Temat postu: Problem z odpaleniem silnika po remoncie. |
|
|
Witam.Mam problem z silnikiem ogara 200 otóż wymieniłem w nim wszystkie łożyska i simeringi, założyłem nową uszczelke i dałem na hermetyk,chciałem go zapalić i nic, świeca mokra iskra jest elegancka, próbowałem przestawiać zapłon i przerwe na platynkach i nie dało to żadnego efektu:/ Co może być nie tak?dodam, że zapłon pochodzi z silnika działającego 2 dni temu oraz gażnik, tłok i cylinder.Próbowałem odpalić go ze startera jak i na pych i nie ma żadnej reakcji chociaż na pych jak by coś tam pare razy pyrkną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Wto 4:58, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja po remoncie postanowiłem sobie, że nie będę pchał tylko odpalę go z kopki. Kopałem dobre pół godziny. Była dokładnie taka sytuacja jak Twoja. Dałem jej paliwo bezpośrednio do cylindra, wkręciłem świecę i poszło za którymś razem. Zdejmij filtr powietrza i jak się świeca zaleje to ją wzsusz i wysusz w cylindrze (sprężonym powietrzem lub opalarką). Podgrzej cylinder, żeby mu ułatwić zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 13:10, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zdjałem tłumik i co kilka kopnięc słychac taki pojedyńczy zapłon i lekki dym,przestawiałem zapłon we wszystkie strony a i tak dalej to samo :/Wypalałem świece i pogrzałem cylinder i nic :/ dodam że z tłumikiem wogle nie słychac zapłonu może małe puknięc ie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Wto 14:20, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Hm... To że zalewa Ci świecę to może niekoniecznie oznacza zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Zwiększ go trochę (blaszka do góry). Spróbuj na innej świecy. Bo mi np. na jednej nie chodzi mimo dobrej iskry... Może masz zabrudzony gaźnik (dysze).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 14:56, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Bawiłem się z poziomem paliwa i nic to nie dało,wogle gażnik jest w takim ustawieniu na jakim silnik działal poprawnie,świece zakładałem z 5 sztuk na których silnik tez pracował :/Już nie mam głowy co może być:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 17:00, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Odkręć kranik, daj max gaz i z wykręconą świecą na 3-ce pchaj trochę tak z 2km. Jak składałeś to na pewno dałeś olej na tłok no nie? To musi się wszystko wypłukać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Wto 17:30, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Adrianek napisał: | Odkręć kranik, daj max gaz i z wykręconą świecą na 3-ce pchaj trochę tak z 2km. |
Szczerze to wolałbym pokopać... Pchać dwa kilosy na biegu? Kurde trochę daleko
Moim zdaniem poprostu musisz ją trochę pomęczyć i powinna odpalić za entym razem. Jak nie to zagroź jej złomowaniem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubas101 dnia Wto 18:00, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 17:44, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zastosujmy hiperbole: jawka nawet bez wału powinna odpalić jeśli zagrozisz jej złomowaniem. Tak te sprzęty już mają; cykają tyłka. Pomęcz się trochę w te pchanie i powinna zapalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 19:27, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Oleju jej nie dawałem tak dużo,o drobinke na palca i posmarowałem gładź cylindra.Założyłem nowa cewke zapłonową bo tamta sdię przetarła przy zmianie ustawienia zapłonu i dalej to samo :/ co kilka kopnięć takie stuknięcie z tłumika i lekki dymek :/ A czy gdyby łapał lewe powietrze to tez by mógł nie zapalic?mam pewne wątpliwości co do simeringów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez elektryk182 dnia Wto 19:28, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 19:40, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jakubas101 napisał: | zagroź jej złomowaniem |
Ja przypominam, że groźby są karalne..
Co do problemu i tak bardziej na serio.. to kręcić zapłonem sobie można, zabawy z nim co nie miara, najlepiej jest ustawić jego według instrukcji i wiedzieć, ze zapłon i przerywacz są dobrze ustawione, a nie strzelać w ciemno co jest dobre a co złe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelk
Początkujący
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Solarnia
|
Wysłany: Wto 19:41, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a ja też jestem po remoncie silnika i mam do was 2 pytania
1)jak mam założyć iskrownik żeby był prosto i nie tarł zbyt mocno o magneto
2)macie na forum jakiś schemat iskrownika bo szukałem i nie umie znaleść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 19:57, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
pawelk napisał: | a ja też jestem po remoncie silnika i mam do was 2 pytania
1)jak mam założyć iskrownik żeby był prosto i nie tarł zbyt mocno o magneto
2)macie na forum jakiś schemat iskrownika bo szukałem i nie umie znaleść |
1) Wbić do końca i wyregulować zapłon;
2) Powinien być w dziale "Schematy", ale część z tamtych schematów zniknęła (nieaktualne linki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 20:07, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
pawelk na pierwsze odpowiem:
Najlepiej odkręć cewki od statora. (zakładamy, że masz prosty czop bez bić i proste koło magnesowe; bez bić ^^) Ok zakładasz stator bez cewek na swoje miejsce- dokręcasz. I teraz kładziesz blaszkę np z puszki po brzoskwiniach w syropie (mmm...) między magneto a cewkę i dokręcasz cewkę do statora. I w ten sposób jakby ją 'dystansujesz' od magneta i już nie powinna ocierać; ta blacha bowiem ma odpowiednią grubość. Oczywiście postępujesz tak z kolejnymi cewkami powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Śro 15:01, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zacząłem go brać na pych i wkońcu odpalil ale jak go zaczne pchać i się kawalek przejade to zgaśnie, o odpaleniu z kopa można tylko pomazyć,czasami załapie ale nie odpali,bawilem sie juz poziomem paliwa i nic to nie dało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 17:18, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Poziomem paliwa nie można się "bawić". Może masz za dużą przerwę na świecy? Mieszanka gasi iskrę i tak przerywa. Ustaw przerwe na świecy 0,4mm do 0,6mm polecam 0,6mm, bo na tym pierwszym lubi świece okopcić Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|