Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek M
Początkujący
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Mrągowa Mazury
|
Wysłany: Pon 18:44, 05 Maj 2014 Temat postu: Problem z odpaleniem |
|
|
Witam mam problem z odpaleniem mojej jawki. A mianowicie z prądnicą wyregulowałem zapłon ale jak ją dokręcam to nie mogę ruszyć kopniakiem. Jak jest odkręcona trochę to normalnie kopie mam iskrę ale mi nie chce odpalić a świeca jest sucha jakby wcale do niej nie szło paliwo. Dodam że wyjąłem tą igiełkę z przepustnicy bo połamał mi się ten kapturek i nie miałem jak jej wsadzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 6:12, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wyjmij jeszcze tłok a nóż to nic ważnego. Iglica bezpośrednio odpowiada za regulację ilości paliwa dostarczanego do silnika! WAŻNA CZĘŚĆ! Bez nie nie można odpalać silnika. " jak ją dokręcam to nie mogę ruszyć kopniakiem" co dokręciłeś jaką śrubkę? Nie wiadomo o co ci właściwie chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek M
Początkujący
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Mrągowa Mazury
|
Wysłany: Wto 16:42, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nowicjusz napisał: | " jak ją dokręcam to nie mogę ruszyć kopniakiem" co dokręciłeś jaką śrubkę? Nie wiadomo o co ci właściwie chodzi. |
Jak dokręcam te dwie śrubki co trzymają prądnice.
Z tłokiem jest wszystko ok bo rozpoławiałem silnik ostatnio i wszystko sprawdzałęm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mark
Początkujący
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Wto 18:57, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Chyba nie zrozumiałeś aluzji kolegi. Jak na mój gust jesteś mocno początkujący. Na Twoim miejscu usiadłbym do lektury czyt. podstawy obsługi motorka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek M
Początkujący
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Mrągowa Mazury
|
Wysłany: Wto 19:14, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jakiej aluzji? Ja tu żadnej nie widzę instrukcję przewertowałem całą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 19:31, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja też tak miałem, to jest wina tego że jak masz od innego silnika albo wirnik albo stojan zapłonu i jest to źle spasowane, albo masz dzisiejszej produkcji cewki. Ja jak przełożyłem ze starego silnika cały zapłon bez wirnika to też ni cholery wałem nie szło zakręcić mogłem skakać po kopniaku, założyłem ze starego wirnik i wszystko grało.
Ps wiem że jest to dziwne ale nie wiem czy to musi być jakoś spasowane czy te cewki były takie lipne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz1230 dnia Wto 19:33, 06 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 19:56, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Widać krzywo masz założony iskrownik (lub cewki). Samo dokręcenie tych śrub nie pozwala jedynie przesunąć/przekręcić iskrownika. A aluzja była czytaj uważniej to może ją zauważysz. Wszystkie części są po coś nie wolno ich od tak sobie wyciągać i mieć nadzieje iż wszystko będzie działać jak zawsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 12:32, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ma pewnie te nowe chińskie cewki i dla tego tak się dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|