Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Nie 11:13, 17 Cze 2007 Temat postu: Problem z odpalaniem |
|
|
Mam taki problem jawka mi nie zawsze odpali. Raz muszę odpalac na "wciśniętym " gazie raz nie. Jak jest ciepła to też raz odpali z pierwszego raz nie. Za co się w ogóle zabierac regulowac gaźnik czy zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 17:50, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
wsumie to w gaźniku nie ma nic do regulacji, tylko blaszka w komorze pływakowej, sprawdź zapłon, jeśli bedzie ok to tak zostaw, znaczy się, zę twoja Jawa tak po prostu ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Pon 11:04, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
pewnie zdarza się też to wielu osobom... po prostu, te motory mają dusze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wymiatacz99
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 20:58, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
nie przejmuj sie..moja tez raz zapali,a raz nie (z kopniaka) wystarczy popchnac ze 2 metry i jawa chodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Wto 11:21, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Teraz mam lepszy moty jadę przedwczoraj i mi przerywa (takie coś jak w przypadku użytkownika chyba martina 98 czy jakoś tak tego co zapodał nawet film jak dawałem gaz na full to obroty spadały) i zgasła mi przed chatą dopchałem do garażu pierdol... ją tam i niech leży mówię do jutra. Wczoraj ją odpalam nic w końcu zacząłem jej na chama pompowac paliwo no i pcham i odpalił, ale znowu to samo, ściągam filtr odpalam na kopa i normalnie, po chwili zakładam filtr i na kopa też działa normalnie. Takie czary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Wto 11:25, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
miales cos przytkane syf przelecial dalej i gra muzyka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Wto 17:49, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No to teraz jeszcze jedna historia o jawce. Dziś postanowiłem sprawdzic Vmax. No to jadę 1 cały gaz dwójka cały gaz i się zaczęło to duszenie sie co miałem na zwykłych obrotach mam teraz na maksymalnych obrotach na dwójce i trójce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 19:43, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Możliwe, że dostaje za mało paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Wto 21:15, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A czy stan filtra powietrza lub oleju przekładniowego może miec na to wpływ (jego ilośc)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 12:40, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Filtr powietrza na pewno. Jeżeli jest zatkany to silnik dostaje bardzo bogatą mieszankę. A ilość oleju w skrzyni biegów raczej nie powinna mieć na to wpływu, chyba że olej przedostaje się do skrzyni korbowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Śro 14:03, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Jawka na maxymalnych obrotach już się nie dusi wymienilem przepustnice bo miałem zatartą , teraz mam nowy problem benzyna wydobywa mi sie z pod świecy jest taka czarna cały od sadzy (nagaru) co jest tego przyczyną ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pon 12:46, 16 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Muszę napisac posta pod postem żeby temat znowu wyskoczył na poczatek sry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 12:56, 16 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
To co było poruszone na początku tematu czyli z tym odpalaniem jest tak:
zimny silnik potrzebuje o wiele więcej paliwa, bo jest zimny i bardzo słabo robi się mieszanka p-p - więc przelewa się gaźnik żeby wzbogacić mieszankę, oraz odpala się z zamkniętą przepustnicą (bez gazu).
ciepły silnik za to ptrzebuje mniej paliwa - benzyna w gorącej skrzyni korbowej bardzo łatwo paruje, mieszanka jest b.dobra bo benzyna jest gorąca i w stanie gazowym, więc benzyny potrzebuje mniej. Dlatego ciepły silnik uruchamia się przy równoczesnym dodaniu gazu - powietrza z filtra leci więcej, a paliwo z rozpylacza sie wylatuje tak łatwo, bo silnik nie ma jeszcze takich obrotów (z tym ostatnim przynajmniej tak mi się wydaje).
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pon 13:36, 16 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ale pierwszy temat mam już z głowy teraz mnie interesuje czemu mi leci benzyna z pod świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:45, 16 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Co jest czarne, elektrody czy gwint świecy ?
A może gniazdo w głowicy ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|