problem z muleniem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PISZCZUR
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz

PostWysłany: Pon 21:53, 08 Mar 2010    Temat postu: problem z muleniem

mam problem dotyczacy mulenia poniewaz gdy np jade pod jakas niewielka gore i czymam go na gazie to po chwili zaczyna zwalniac i mulic a benzyna sie dobrze z werzyka leje , i jak prubuje ustawic gaznik to za kazdym razem to samo muli i muli ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Pon 22:20, 08 Mar 2010    Temat postu:

To coś z gaźnikiem musi być nie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Icevipp
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pelplin

PostWysłany: Pon 22:51, 08 Mar 2010    Temat postu:

a może za mała zębatka z tyłu, i nie daje rady ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Wto 13:44, 09 Mar 2010    Temat postu:

powodów może być wiele może to tłok puchnąć za mało paliwa może dostawać ale najprędzej to masz zapłon źle ustawiony Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PISZCZUR
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz

PostWysłany: Wto 15:23, 09 Mar 2010    Temat postu:

wiesz co jak ruszam z jedynki to zapi.....a jak h..j ale ja wrzuce np dwujke to sie zaczyna te mulenie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PISZCZUR dnia Wto 15:24, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Wto 17:28, 09 Mar 2010    Temat postu:

opisz dokładnie jak jest zimny i zapalisz to wszystko jest ok a potem po rozgrzaniu tak się dzieje?? jeżeli tak to tłok może puchnąć a jeżeli jest tak ciągle to na moje myślenie masz źle ustawiony zapłon a pierścienie kiedy były wymieniane?? dobrze zapala?? powodów może być mnóstwo opisz dokładniej co się dzieje i wtedy postaramy się pomóc Wink pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz1042
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:31, 09 Mar 2010    Temat postu:

Możliwe że dysza wysokich obrotów jest zapchana, ja tak samo miałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Wto 18:44, 09 Mar 2010    Temat postu:

Sprawdź czy paliwo dochodzi, sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza, sprawdź czy tłok nie puchnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 18:49, 09 Mar 2010    Temat postu:

Wiecie ile jest powodów... główne to zbyt duża ilość paliwa, lub za mała w zależności od zachowania, chodzi mi o skład mieszanki, skrócony kanał ssący paliwa do cylindra, źle dobrany dyfuzor spalin lub jego brak, przerobiony silnik właściwy lub przełożenia, problemy z niewłaściwymi stopami elementów z których zrobiony jest silnik, zły skład gatunkowy paliwa i zły kąt wyprzedzenia zapłonu, za wczesny jest a nawet waga i pozycja kierowcy... ogólnie wszystko... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PISZCZUR
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz

PostWysłany: Wto 19:05, 09 Mar 2010    Temat postu:

za kazdym razem , jak jiest zimny lub cieply to zawsze to samo a pierscienie nie wiem kiedy byly wymieniane bo wziolem ja niedawno od dziadka ale jak sciagalem niedawno cylinder to dobrze wygladaly . jak go zapalam jest ok wrzucam jedynke zapiepsza normalnie jade na prostej wrzucam 2 i pojawia sie to mulenie ale zazwyczaj na malych obrotach to sie dzieje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 13:49, 10 Mar 2010    Temat postu:

Na małych obrotach?! To chyba normalne, może Ci świece zalewać lub silnik jest na dotarciu, jeżeli nie jest zmniejsz ilość paliwa w komorze pływakowej. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PISZCZUR
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz

PostWysłany: Śro 13:53, 10 Mar 2010    Temat postu:

regulowalem ,czyscilem gaznik a silnik nie jest na dotarciu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 14:00, 10 Mar 2010    Temat postu:

A nie dymi Ci mocniej po zagrzaniu? Jaki kolor ma świeca, czyj jest mokra po wyciągnięciu z chwilę chodzącego silnika? Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PISZCZUR
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz

PostWysłany: Śro 14:58, 10 Mar 2010    Temat postu:

kolor świecy jest taki brazowy i nie wiecej nie, dymi troszke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Śro 16:51, 10 Mar 2010    Temat postu:

U mnie Jawa jeżeli się nagrzała była bardzo słaba, i potem zgasła i już nie odpaliła.
Dzisiaj wyregulowałem zapłon idealnie o teraz chodzi cacy (to jest stary sprzęt więc instrukcja nic nie da, każdy reaguje inaczej) u mnie lepiej chodzi na około 1.9, niż na 2.0.

Może to nie pomorze, ale postanowiłem to napisać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin