problem z moca na 3 biegu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MICHAL1234
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:02, 22 Sty 2009    Temat postu: problem z moca na 3 biegu

mam problem z moca na 3 biegu czy wy w swoich ogarach 200 tez macie ten problem czy moze trzeba wymienic cylinder na nowy???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu_125
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ossy

PostWysłany: Czw 16:40, 22 Sty 2009    Temat postu:

a mógłbyś dokładniej opisać swój problem Question Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zgredzik11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)

PostWysłany: Czw 16:41, 22 Sty 2009    Temat postu:

moim zdanie to słaba koprecha jest!!! Radze pierścienie wymienić!


Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 17:35, 22 Sty 2009    Temat postu:

może masz za duża zębatkę przypasowaną do stanu silnika albo poprostu jesteś za cieżki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 19:07, 22 Sty 2009    Temat postu:

Jak na pozostalych biegach jest w porzadku moze tylko odczuwasz takie wrazenie? Powiedz ile zebow liczy zebatka zdawcza i V-max(sredni). Wtedy powiem Ci czy silnik dokreca sie do odpowiednich obrotow i jest odpowiednio sprawny. Jezeli na pozostalych biegach jest ok. dlaczego na trojce mialoby byc inaczej? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAL1234
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:07, 22 Sty 2009    Temat postu:

mam 80kg to chyba nie duzo na jedynce i dwojce jezdzi wysmienicie ale gdy wbije trojke to tez jedzie ale nie moge dac gazu do dechy -srednie obroty w zebatce mam 11zebów (przedniej) wyciągam 50km/h gdy jade z wiatrem to lece nawet 60km/h ale gdy jade pod gorke lub pod wiatr to musze ciagle redukowac dwojka-trojka

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MICHAL1234 dnia Czw 19:16, 22 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ricco
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Czw 20:10, 22 Sty 2009    Temat postu:

ja mam podobny prob;e, w jawce wiec <zolwik>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 20:53, 22 Sty 2009    Temat postu:

nom ja też coś takiego zauważyłem ale tylko po polnych drogach się nie kręci a na asfalcie to F1 ;d
Może masz za mocno naciągnięty hamulec lub zawalony gaźnik Smile Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 8:20, 23 Sty 2009    Temat postu:

najprosciej mowiac ja tez mialem ten problem bo mialem tylnia zebatke na predkosc ustawiona i to ostro... Więc mowie ci wymien tyl i wszystko bedzie grało...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czarny
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 20:15, 23 Sty 2009    Temat postu:

zaloz tylnia 55zembow sprawdz pierscienie tlok uklad paliwowy i filtr powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawka50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ciechocinek

PostWysłany: Pią 21:09, 23 Sty 2009    Temat postu:

Ja jak miałem taką sytuacje to musiałem łańcuch i zębatkę wymienić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 8:15, 24 Sty 2009    Temat postu:

Mi jak na 3 nie chciał iść na pełnym gazie to przyśpieszyłem zapłon i nowy tłok i pierścionki i idzie jak burza bez względu na w jakim terenie się poruszam Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 11:26, 24 Sty 2009    Temat postu:

Na polnych drogach nigdy nie jezdze na trojce a waze o wiele mniej. Na takich ustawieniach zebatek Ogar pownien spokojnie jechac 55km/h i wiecej. Wina sa wszelkiego rodzaju opory. Zla sylwetka, zla geometria kol, zuzyte lozyska i zly uklad napedowy, ktory co jakis czas sie wymienia(zebatki + lancuch). Dalej to przyczyny zwiazane z silnikiem, zle doregulowanie gaznika i zaplonu(za pozno) a atkze zmmniejszona kompresja, zuzyty wla i lozyska. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin