Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Greg
Początkujący
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 14:47, 11 Lip 2007 Temat postu: Problem z mocą Jawy 50 Mustang |
|
|
Wymieniłem niedawno cylinder i tłok z 3 pierścieniami na nowy cylinder i tłok z 2 pierścieniami i Jawka zamiast być silniejsza to osłabła. Czy to przez ilość pierścieni??
I mam jeszcze drugi problem gdy szybciej jade to motor dostaje dziwnych wibracji (bak sie trzepie i jest strasznie głośny)
Prosze o pomoc bo dopiero od niedawna mam do czynienia z motorami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Śro 16:21, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze-witam na forum!
Po drugie-pomyliłeś działy. Przenoszę.
Po trzecie-przeczytaj regulamin. Nie dostaniesz tym razem ostrzeżenia, bo jesteś tu nowy.
Po czwarte-to mój tysięczny post na forum;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lino
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:31, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o moc to najwyraźniej masz nieszczelną komorę spalania, widocznie te 2 pierścienie mu zaszkodziły, lepiej żeby latał na trzech. A co do wibracji to gdzieś są luzy, ew. kółka jakieś pogięte na rantach i biją. Zbiornik najwyraźniej niedokręcony, sprawdź czy jest przykręcony w tym miejscu gdzie wchodzi pod siedzenie, bo zdarza się że nie ma tam śruby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Greg
Początkujący
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 17:56, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Przepraszam za pomyłke i gratuluje 1000 posta sir_headly. A regulamin juz zaczynam czytac.
Lino dzienki za rade odnośni mocy, ale co do wibracji i huku jaki motor wydaje to na 99 % nie są żadne zagięcia ramy czy kół ani luzy bo przed remontem (tzn. rozpołowieniem silnika, uszczelnieniem, naprawą sprzyni biegów i wymianą kondensatora) nie było wibracji a wszystko zostało podokręcane (bak też). Tylko cos pominołem, może źle założyłem nie mam pojęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 18:42, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
A masz jakąś gumke czy gąbkę pomiędzy bakiem a mocowaniem pod siedzeniem?? Bo przez to może też ci wibrować, ale to wątpliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Greg
Początkujący
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 19:57, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nie mam gumki ale postaram sie ją załorzyc i zobacze jakie bedą tego efekty.
Dzięki za rade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek_00
Wymiatacz
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 20:21, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Lol 3 pierscieniowy tlok jest silniejszy od 2 piercieniowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Śro 21:17, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ale na docieraniu powinien byc ciut słabszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Icqov
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Śro 22:57, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Cechą jednocylindrowców są duże wibracje. A tłok z 2 pierścieniami ma większą średnicę od tego z trzema. A długość cylindrów jest taka sama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 8:21, 12 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz urządzenie do sprawdzania kompresji możesz go użyć i sprawdzić, załóż uszczelkę pod głowicę jeśli jej nie masz, a co do hałasów które wywołuje bak jest to spowodowane jak piszą koledzy brakiem gumy.
Edit: sir_headly ciekawe co o tobie myślą nowi użytkownicy twój avatar jest straszny I te poprawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pią 16:21, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Miałem go ochote zmienic, ale czekam niech mi jakiś dobry pomysł wpadnie do głowy;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|