Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nevill
Początkujący
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 5:37, 29 Lip 2010 Temat postu: Problem z kopką |
|
|
Witam, mam jawke 50 i szwankuje w niej kopka. Z silnika moge ją wyjąć tak z ok. 2cm. Co mogło się zepsuć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slawosz_121
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 7:59, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Może bedziesz musiał rozpławić silnik i zobaczyc co z pół księżycem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
forumowicz
Nowy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:30, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na moj gust spadl polksiezyc z klina lub sprezyna strzelila.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nevill
Początkujący
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:12, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ok, właśnie mam drugi silnik do jawki i tam działa kopka. Tylko mam problem z rozkręceniem jednego elementu z którego wystaje pięć pręcików. Więc jak to rozkręcić?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Pią 10:04, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ja to rozkręcałem kluczem rurowym nr 14 tz pierwsze musisz blaszkę odgiąć, potem tym kluczem nakrętkę odkręcić a potem jakąś rurką położyć tam gdzie nakrętka i uderzyć z czuciem młotkiem przynejmniej u mnie tak było że po uderzeniu kosz wpadał mi do ręki;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nevill
Początkujący
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:19, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Poradziłem sobie z tym i rozkręciłem dwa silniki i jednak pękła sprężyna. Zmieniałem też tłok i zepsułem segery i teraz nie wiem o jakiej mam kupić średnicy te zapinki. Jeszcze mam pytanko o ile okręcić kopniaka? w jakiej ma być pozycji przy składaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 16:40, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
To jeśli zmieniłeś tłok to i ten cylinder z zestawu by się przydał.. Segery na średnicę 14mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nevill
Początkujący
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:57, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podanie średnicy, a co się stanie jeśli nie wymienię cylindra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 17:13, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Części będą niespasowane do siebie już pomijając, że jeden cylek może być nominał, a drugi któryś szlif. Straci na mocy lub może nawet i wcale nie odpalić z powodu braku kompresji. Aha tłok zakładamy strzałką do dołu tak dla przypomnienia.. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nevill
Początkujący
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:35, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Wiec będę musiał wymienić ten cylinder. Jeszcze tylko nie wiem jak tą kopkę ustawić przy skręcaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|