Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Nie 9:13, 30 Lip 2006 Temat postu: problem z jazdą na cieplym silniku |
|
|
silnik mi odpala idealnie zawsze z pierwszego, gaźnik jest wyczyszczony, przerywacz, świeca i kondensator nowy, bak jest czysty, tak samo jak wydech, ale mam jeden problem, na zimnym silniku ogar idzie jak szalony ale jak silnik sie porządnie rozgrzeje to po dodaniu dużo gazu robi uuuuu a jak puszczę chodzi na wolnych co może z nim być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 9:41, 30 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No właśnie, ja też tak mam. Jak sie rozgrzał to nie mógł mnie i tate uciągnąć na 2 na prostej Tylko było bleeeeeee i redukcja na 1, gaz do dechy, 2 i znowy bleeeeee i tak w kółko. Potrzebuje pomocy tak samo jak miki. Pozdro Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Nie 16:41, 30 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ok motorek juz chyba zrobiony na stacj ę i spowrotme około 1,5 km dojechałem , wymieniona została fajka i przewód od cewki do fajki i cewki butelkowej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miki1002 dnia Nie 20:08, 30 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 17:39, 30 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
I co, chodzi na gorącego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Pon 7:29, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Bo te silniki są z takiego matrialłu ze sie bardzo łatwo rozszerzają a potem kurczą pod wpływem temp, i co za tym idzie się rozszczelniają i tracą kompresję. Efekt taki ze najpierw brakuje mocy potem gaśnie i nei chce odpalic. Trzeba po prostu odczekac az sie ochłodzi silniczek i jaazda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 10:40, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No właśnie, chyba tak. Dzisiaj rozgrzałem go do czerwoności, no i gasł. Poza tym sprzęgło mi trzymało(jak się rozgrzał). Czego może być wina? Pozdro Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pon 11:06, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
silnik trzyma kompresję tylko , że cewka była walnięta wcześniej miałem fajkę świecącą . świecidło z fajki zabierało trochę prąd€ a cewka jakos nie chciała działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|