Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damian101
Bywalec
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczebrzeszyn koło ZAMOŚCIA (20 km)
|
Wysłany: Sob 11:18, 16 Maj 2009 Temat postu: Problem z Jawką |
|
|
Witam:) Mam taki problem z Jawką. Jest po remoncie wymieniłem łożyska, tłok, pierścienie itp. zrobiłem 350km i coś zaczęło się psuć a mianowicie nie ma mocy na 1 jedynce i na 2 to jeszcze jakoś jedzie ale na 3 to już jest lipa góra 40km\h i dalej nie wchodzi na obroty a z filtrem powietrza na 2 tylko 25km\h jedzie i dalej nie może kompresja jest dobra świeca koloru brązowego iskra f95 pomóżcie proszę)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 11:25, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
na ciepły czy na zimny silnik jak na gorący to możliwe że ci tłok puchnie a jeśli nie to wyczyść gaźnik Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian101
Bywalec
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczebrzeszyn koło ZAMOŚCIA (20 km)
|
Wysłany: Sob 13:14, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ogólnie zaraz po odspaleniu czyli na zimnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 6:05, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
to wyczyść gaźnik i sprawdź zapłon bo mógł ci się przestawić Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek983265
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 10:02, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No ja też stawiam na zapłon, i radzę wymienić świecę na f75 lub f80.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 21:36, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
na f75, bo f80 mają złą ciepłotę przeznaczoną na ten typ motoru, a co do usterki to sprawdź zapłon i weź odkreć głowicę zdejmij cylinder i zobacz co tam się dzieje, ja też kiedyś tak miałem po remoncie trochę przejechałem i nagle siłę straciła, a tu mi pierścionek wypadł nie zostawiając rzadnego śladu po sobie nawet ryski nie było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:12, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
plusminus. uff nowości nam opowiadasz. w silnikach czeskich przeważnie pierscionek nie zostawia śladu ;p wylatuje przez wydech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian101
Bywalec
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczebrzeszyn koło ZAMOŚCIA (20 km)
|
Wysłany: Pon 16:47, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem pierścionki i są OK ja już nie wiem co jej jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pon 17:13, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
po prostu ci tłok puchnie i dlatego jest taki słaby jak wymienisz na inny który nie puchnie to powinno być po kłopocie albo kup i zahartuj tłok jak dobrze pamiętam to jeden ze sposobów mówił aby tłok wygotować w oleju jakąś 1godz.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:13, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ale mowi ze na zimnym tez. a na zimnym tlok nie puchnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pon 17:19, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
tak jak na mu miał założone wszystko nowe to jak tłok zaczął puchnąć to pierścienie szybko się starły i jest słaby na początku a później słaby bo tłok ociera cię o cylinder a może ci się dysze przypchały sprawdź Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 19:21, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
sprubuj zmienić gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pon 19:59, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ej spokojnie bo może się okazać że tylko kase stracisz... Sprawdź pierscionki wyregulluj gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|