Problem z jawką
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gruby225
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:43, 16 Mar 2008    Temat postu:

A co mam zrobić z tym gaźnikiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 18:56, 16 Mar 2008    Temat postu:

nie pisz posta pod postem!!! co do gaźnika daj iglice na wyższy rowek a jak to nie pomorze do zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej ( podegnij blaszkę do dołu) Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:01, 16 Mar 2008    Temat postu:

Jeśli nie trzyma kompresji to nie znaczy że trzeba od razu dawać na szlif, u mnie trza było tylko wymienić tłok+pierścienie, bo gładź mam idealną, może już masz trochę zużyte te pierścionki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 19:01, 16 Mar 2008    Temat postu:

Gaznik sie ustawia pod konkretny silnik. U mnie silnik ma kopa na najwyzszym rowku i wzglednie niskim poziomie paliwa (co przeczy teoriom, ze im wiecej paliwa, tym wiekszy kop). Poziom paliwa ustala sie tak, zeby byl on ok 1mm ponizej krawedzi rozpylacza, wiec jesli widac paliwo w rozpylaczu, to jest za duzo. Iglica najlepiej na srodkowy rowek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 19:02, 16 Mar 2008    Temat postu:

na pewno jeśli ma słabą kompresje to wina pierścieni ja u siebie nie dawno wymieniłem i odrazy czuć trochę więcej mocy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby225
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:06, 16 Mar 2008    Temat postu:

Ja ustawiałem tak żeby paliwo było widać w rozpylaczu i na wysokich obrotach przerywała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 19:07, 16 Mar 2008    Temat postu:

Nie powinno sie wymieniac pierscieni bez szlifu i wymiany tłoka, bo to jest rozwiazanie krotkotrwale, no chyba, ze cylinder nie ma progu, to spoko ;}

Gruby- Podnies iglice, chyba ze przerywa przez zaplon (jak robi na wysokich obrotach `buuuuu` to gaznik, jak ma takie strzaly to zaplon)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 19:08, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 19:11, 16 Mar 2008    Temat postu:

jak cylinder nie jest porysowany i tłok też jest nie zły to wymiana pierścieni wystarczy szlif robi się w tedy gdy tuleja jest porysowana i zużyta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby225
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:12, 16 Mar 2008    Temat postu:

No ale co z tym paliwem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 19:14, 16 Mar 2008    Temat postu:

zmniejsz poziom paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin