Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gruby225
Początkujący
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:43, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A co mam zrobić z tym gaźnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 18:56, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
nie pisz posta pod postem!!! co do gaźnika daj iglice na wyższy rowek a jak to nie pomorze do zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej ( podegnij blaszkę do dołu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:01, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie trzyma kompresji to nie znaczy że trzeba od razu dawać na szlif, u mnie trza było tylko wymienić tłok+pierścienie, bo gładź mam idealną, może już masz trochę zużyte te pierścionki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 19:01, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Gaznik sie ustawia pod konkretny silnik. U mnie silnik ma kopa na najwyzszym rowku i wzglednie niskim poziomie paliwa (co przeczy teoriom, ze im wiecej paliwa, tym wiekszy kop). Poziom paliwa ustala sie tak, zeby byl on ok 1mm ponizej krawedzi rozpylacza, wiec jesli widac paliwo w rozpylaczu, to jest za duzo. Iglica najlepiej na srodkowy rowek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 19:02, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
na pewno jeśli ma słabą kompresje to wina pierścieni ja u siebie nie dawno wymieniłem i odrazy czuć trochę więcej mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby225
Początkujący
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:06, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ja ustawiałem tak żeby paliwo było widać w rozpylaczu i na wysokich obrotach przerywała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 19:07, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Nie powinno sie wymieniac pierscieni bez szlifu i wymiany tłoka, bo to jest rozwiazanie krotkotrwale, no chyba, ze cylinder nie ma progu, to spoko ;}
Gruby- Podnies iglice, chyba ze przerywa przez zaplon (jak robi na wysokich obrotach `buuuuu` to gaznik, jak ma takie strzaly to zaplon)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 19:08, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 19:11, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jak cylinder nie jest porysowany i tłok też jest nie zły to wymiana pierścieni wystarczy szlif robi się w tedy gdy tuleja jest porysowana i zużyta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby225
Początkujący
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:12, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No ale co z tym paliwem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 19:14, 16 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
zmniejsz poziom paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|