Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Śro 22:29, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
...Ale ile żeś go ściął? nie pamiętasz? Bo to zależy,my Ci powiemy tłok do wymiany a Ty wymienisz tłok i nadal będzie lipa, a po co kase wywalać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mostasz
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Śro 23:08, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
- normalnie tłok ostaje od sworznia z centymetr i można go spiłować maksymalnie 1 - 2 mm, więcej nie, bo będzie komedia - jeżeli chodzi o cieknięcie gaźnikiem, to tak jak koledzy napisali podegnij blaszkę w komorze pływakowej w dół, iglicę ustaw na drugi ząbek od góry
w dzisiejszych czasach kupienie tłoka czeskiego, tym bardziej nominalnego graniczy z cudem chyba że pojedziesz po niego prosto do czech
u nas są tłoki almot, cross impex i solec, ewentualnie jakieś chińskie wm motor, najlepsze są almot'u i od razu z tłokiem kup pierścienie - są inne bo almot obrabia je laserowo
żeby zrobić tuning udany jakiegokolwiek silnika dwusuwowego trzeba być niezłym mechanikiem - pomijam tu komara bo w nim ten tuning to nie tuning tylko odblokowanie mocy fabrycznej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 23:36, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
z tłokiem wcale nie jest tak trudno, wystarczy popytać na allegro, oczywiście będzie się to wiązało z oczekiwaniem na przesyłkę z Czech. Ja mam jawkę w oryginale i tylko oryginalne części do Niej zakładam choć przy moim przebiegu za dużo ich nie potrzeba
a co do regulacji tej blaszki, żeby ukrócić te dywagacje dam cytat z książki
"Gaźniki motocyklowe" Rafała Dmowskiego:
Cytat: |
"Regulacje gaźnika rozpoczyna się od sprawdzenia i ewentualnej korekty poziomu paliwa w komorze pływakowej oraz sprawdzenia szczelności zaworu dopływowego. W razie braku danych fabrycznych,
|
'(których nie mogę nigdzie znaleźć, w serwisówce nie ma)'
Cytat: |
określających wymagany poziom paliwa, o prawidłowości przeprowadzonej regulacji trzeba zdecydować na podstawie poprawności pracy silnika. Jeżeli silnik gubi zapłony, zalewa świecę i emituje czarny dym z rury wydechowej, to najprawdopodobniej poziom paliwa jest zbyt wysoki. Trudności z rozruchem, mała moc i nadmierne przegrzewanie się silnika świadczą o zbyt niskim poziomie paliwa."
|
Takie objawy najczęściej występują przy złej regulacji a nie to że silnik nie pali wcale albo ma problem na średnich obrotach, dodam jeszcze kawałek:
Cytat: |
"...w dobrze wyregulowanym gaźniku poziom paliwa utrzymuje się na wysokości ok. 2...5mm poniżej wylotu rozpylacza."
| I tego na wstępie do regulacji proponował bym się trzymać, ale jak zauważyłem wcześniej nie powinno to mieć wpływu na unieruchomienie silnika. Należy przy tym pamiętać, że regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej w pewnej części ustala dawkę paliwowo powietrzną w całym zakresie obrotów.
Wyciek paliwa z dziurki przed króćcem podczas konkretnego przelania komory pływakowej jest zupełnie normalnym zjawiskiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Śro 23:51, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz222222
Wymiatacz

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 9:29, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja musiałem ściąć tak bo mi sie odłamał za duzo ptawie właśnie z 1cm !! ja nie chciałem robić tuningu tylko co miałem zrobić taki wstawić
a tłoka nigdzie nie moge dostać moze wiecie gdzie można go dostać szybko wiem że to trud ale moze jednak ktoś wie gdzie co i jak:) bo polski tłok to gówno , spuchnie i bęzie dupa:(
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Czw 9:49, 03 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|