Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maverick93
Początkujący
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:28, 21 Lut 2010 Temat postu: Problem z hamulcem nożnym... |
|
|
Cześć Mam Ogara 200 z silnikiem jawy Motor dobrze się prezentował Ale nagle hamulec nożny był opadnięty nie wiem co się stało hamulec działa ale jest do polowy opadnięty. Dokrecalem na maxa srubki, zmienialem sprzzyny i dalej to damo :/ Prosze o pomoc:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 16:51, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
musisz skrócić pręt hamulcowy, albo coś się posrało przy przechodzeniu z jednej strony na drugą ramy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maverick93
Początkujący
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:19, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Skrócic chyba nie Jesli chodzi ci o ten pret na ktorym sie regule hamulec To mysle ze jak by miał dłuższy gwint to moze by bylo wszystko dobrze ale jak ja do krecem na maxa i nic ;/ Mozliwe ze przez te przechodzenie z jednej na druga strone tylko zabardzo nie wiem jak to wszystko rozebrac i co jest zepsute.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 17:45, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
niestety ogara nigdy nie miałem wiec nie pomogę w tej kwestii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maverick93
Początkujący
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:49, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Spoko Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Nie 18:32, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
weż taką ceniką rurke 6mm 5cm i naluz na ten pręt i wtedy masz więcej regulacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maverick93
Początkujący
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:35, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Macek Ale mi potrzeba tej więcej regulacji w 2 stronę ( <-- ) żeby lepiej naciągnąć Chyba ze cie zle zrozumiałem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 19:40, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
źle go zrozumiałeś, robisz tak, odkręcasz nakrętkę, zakladasz tulejkę i nakręcasz nakrętkę, i w ten sposób możesz bardziej napiąć "wybierak" szczęk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maverick93
Początkujący
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:19, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nom pomylilo mi sie... Dzieki Ciekawy pomysl jutro po szkole jak znajde taka rurke to spróbuje i dam znac co i jak:) Dzieki chłopacy za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:56, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A może być tak, ze puściło Ci łączenie pręta z nóżką od hamulca. Po drugiej stronie od nóżki hamulca wychodzi ta dźwignia i nachodzi na nią blaszka do której jest przymocowany pręt, mogło coś się poluzować, lub ten frez Ci się zjechał. Więc uważaj na to, bo kiedyś rozpędzony możesz zobaczyć że nie masz hamulca tylnego.. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Nie 22:45, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam tak zrobione... tzn. taka rurka i na niej nawet gwint przspawany.. dwie grube nakrętki.. i wsztstko mocno skręcone... dzila elegancko... ;] musisz dokładnie patrzeć... Może coś przoczyłeś.. ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 14:15, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ale gdy podnosisz to ten pręt co idzie do koła cofa sie czy nie? jak ruszasz wajchą ma luz? mogło sie to mocowanie zjechać wtedy jest luz i wajcha jest opadniętą. a jak potrzeba Ci regulacji to daj do tyłu z 6 nakrętek ze 2mm większe od oryginału i 2 normalne żeby za kontrować, mam tak u siebie ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maverick93
Początkujący
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:01, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
bazalt chyba dobrze mowisz Jak ruszam hamulcem jest luz bo nic nie ciągnie dopiero jak mocniej przycisne hamulec zaczyna łapac:) tylko za bardzo nie wiem jak tam sie dostac :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 21:00, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
to masz luz wyrobiony na tym mocowaniu nóżki z tym prętem.
jak się dostać? lecisz palcem po pręcie od koła do przodu i powinieneś zakończyc swoją wycieczkę na nakrętce na klucz 13, odkręcasz ją i demontujesz nóżke hamulca. kurde nie wiem jak to opisać.. jak będzie wyrobione to musisz innej szukać nie ma co sie bawić w spawanie.. a jak nie nóżka to to mocowanie. jak zdemontujesz opisz co i jak ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
edhar
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Śro 8:55, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Heh, ja pamiętam do dziś jak przejechałem do kupca ogarem 200 bez hamulców i papierów Tylny pręt przy szcękach nie miał takiej malutkiej części i musiałem skręcic go śrubą na chama, ale dało rade, od czego skrzynia biegów. Naciągnij pręta jak koledzy mówią i gotowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|