Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaratusztra20
Początkujący
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 15:51, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
lewe powietrze i do regulacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zaratusztra20
Początkujący
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:09, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
miałem dziurawy ten gumowy wąz od filtra powietrza.zaizolowalem go ładnie ale dupa nadal to samo.kreciłem tymi srubkami do regulacji gaźnika ale nic sie nie zmienia.
Ustawiłem poziom paliwa w komorze pływakowej pod kołnierzem nadal to samo
Masakra brak mi umiejętnosci niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 13:06, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Śrubka jest tylko jedna i to do ustawiania obrotów biegu jałowego. Sprawdź drożność zaworka iglicowego oraz kranika i jeszcze raz ustaw ilość paliwa w komorze pływakowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Czw 14:43, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
sprawdź szczelność za gaźnikiem między króćcem a gaźnikiem i między króćcem i cylinder bo pewnie tam łapie lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zaratusztra20
Początkujący
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:12, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wygotowałem caly gaźnik w occie i było troche syfu.Ten zaworek iglicowy własnie nie był zbyt drozny bo ta igiełka sie w nim zacinała ale juz jest ok.Czy działa zobacze jutro bo ten dzien kobiet dzisiaj ehh
Byc moze masz racje z tym lewym powietrzem.Jutro to porzadnie zrobie i dam znac czy pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 16:12, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wygotowanie w occie to najgorsza durnota jaką można zrobić. bierze się pędzelek i sie w nafcie/benzynie myje dokładnie całość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zaratusztra20
Początkujący
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:22, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
czytalem na innym forum ze mozna wygotowac w occie, widocznie glupoty gadali.Jutro sprawdze czy sie jeszcze nadaje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zaratusztra20 dnia Czw 16:23, 08 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Czw 19:31, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Mi to by wyglądało jak, by np. dostawał mało paliwa. Chociaż nie miałem takiego problemu. Jeżeli masz sprężarkę to rozkręć do i przedmuchaj a potem reguluj;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zaratusztra20
Początkujący
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:59, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
po czyszczeniu gaznika i dokładnym uszczelnieniu elementów udało mi sie przejechac ok 100m ale potem łapie znowu wysokie obroty i za kazdym razem swieca mokra czyli ze dostaje za duzo paliwa???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zaratusztra20 dnia Sob 15:00, 10 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Sob 21:05, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tak, jeżeli świeca jest mokra, to znaczy, że gaźnik nie jest wyregulowany. Spróbuj podgiąć ciut wyżej blaszkę która znajduje się pod zaworkiem iglicowym znajdującym sie w pokrywie od gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 23:29, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Szymonjawa napisał: | Tak, jeżeli świeca jest mokra, to znaczy, że gaźnik nie jest wyregulowany. Spróbuj podgiąć ciut wyżej blaszkę która znajduje się pod zaworkiem iglicowym znajdującym sie w pokrywie od gaźnika. |
czyli jest za dużo paliwa to każesz mu jeszcze poziom podnieść...
najpierw sprawdź zaworek, ale nie ręką czy płucami tylko słupem wody i odpowiednie podpiętym wężykiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Nie 8:58, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Moskit, nie rozumiem o co ci chodzi. Powiedzialem zeby podniosl a nie obnizyl w dol -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 14:26, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Szymonjawa napisał: | Moskit, nie rozumiem o co ci chodzi. Powiedzialem zeby podniosl a nie obnizyl w dol -.- |
podginasz blaszkę w górę, pływak zamyka zaworek później bo jest wyżej to co poziom paliwa spadł? chyba nielogiczne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Nie 22:12, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wzracam honor cos mi sie pmylilo. Jak za duzo dostaje paliwa to trzeba w dol.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|