Problem z gaźnikiem-FILMIK
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaratusztra20
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:45, 07 Mar 2012    Temat postu: Problem z gaźnikiem-FILMIK

Mam problem z gaźnikiem.Motor szaleje i wchodzi raz na duze raz na małe obroty a potem gaśnie.Co zrobic?

link do filmu
http://www.youtube.com/watch?v=LVX2ExUl3Uk&feature=youtu.be


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 15:51, 07 Mar 2012    Temat postu:

lewe powietrze i do regulacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zaratusztra20
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:09, 08 Mar 2012    Temat postu:

miałem dziurawy ten gumowy wąz od filtra powietrza.zaizolowalem go ładnie ale dupa nadal to samo.kreciłem tymi srubkami do regulacji gaźnika ale nic sie nie zmienia.
Ustawiłem poziom paliwa w komorze pływakowej pod kołnierzem nadal to samo
Masakra brak mi umiejętnosci niestety


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 13:06, 08 Mar 2012    Temat postu:

Śrubka jest tylko jedna i to do ustawiania obrotów biegu jałowego. Sprawdź drożność zaworka iglicowego oraz kranika i jeszcze raz ustaw ilość paliwa w komorze pływakowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek200
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łowicz

PostWysłany: Czw 14:43, 08 Mar 2012    Temat postu:

sprawdź szczelność za gaźnikiem między króćcem a gaźnikiem i między króćcem i cylinder bo pewnie tam łapie lewe powietrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zaratusztra20
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:12, 08 Mar 2012    Temat postu:

wygotowałem caly gaźnik w occie i było troche syfu.Ten zaworek iglicowy własnie nie był zbyt drozny bo ta igiełka sie w nim zacinała ale juz jest ok.Czy działa zobacze jutro bo ten dzien kobiet dzisiaj ehh Smile

Byc moze masz racje z tym lewym powietrzem.Jutro to porzadnie zrobie i dam znac czy pomogło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 16:12, 08 Mar 2012    Temat postu:

wygotowanie w occie to najgorsza durnota jaką można zrobić. bierze się pędzelek i sie w nafcie/benzynie myje dokładnie całość

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zaratusztra20
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:22, 08 Mar 2012    Temat postu:

czytalem na innym forum ze mozna wygotowac w occie, widocznie glupoty gadali.Jutro sprawdze czy sie jeszcze nadaje

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zaratusztra20 dnia Czw 16:23, 08 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Czw 19:31, 08 Mar 2012    Temat postu:

Mi to by wyglądało jak, by np. dostawał mało paliwa. Chociaż nie miałem takiego problemu. Jeżeli masz sprężarkę to rozkręć do i przedmuchaj a potem reguluj;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zaratusztra20
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:59, 10 Mar 2012    Temat postu:

po czyszczeniu gaznika i dokładnym uszczelnieniu elementów udało mi sie przejechac ok 100m ale potem łapie znowu wysokie obroty i za kazdym razem swieca mokra czyli ze dostaje za duzo paliwa???

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zaratusztra20 dnia Sob 15:00, 10 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Sob 21:05, 10 Mar 2012    Temat postu:

Tak, jeżeli świeca jest mokra, to znaczy, że gaźnik nie jest wyregulowany. Spróbuj podgiąć ciut wyżej blaszkę która znajduje się pod zaworkiem iglicowym znajdującym sie w pokrywie od gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 23:29, 10 Mar 2012    Temat postu:

Szymonjawa napisał:
Tak, jeżeli świeca jest mokra, to znaczy, że gaźnik nie jest wyregulowany. Spróbuj podgiąć ciut wyżej blaszkę która znajduje się pod zaworkiem iglicowym znajdującym sie w pokrywie od gaźnika.


czyli jest za dużo paliwa to każesz mu jeszcze poziom podnieść...
najpierw sprawdź zaworek, ale nie ręką czy płucami tylko słupem wody i odpowiednie podpiętym wężykiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Nie 8:58, 11 Mar 2012    Temat postu:

Moskit, nie rozumiem o co ci chodzi. Powiedzialem zeby podniosl a nie obnizyl w dol -.-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 14:26, 11 Mar 2012    Temat postu:

Szymonjawa napisał:
Moskit, nie rozumiem o co ci chodzi. Powiedzialem zeby podniosl a nie obnizyl w dol -.-


podginasz blaszkę w górę, pływak zamyka zaworek później bo jest wyżej to co poziom paliwa spadł? chyba nielogiczne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Nie 22:12, 11 Mar 2012    Temat postu:

wzracam honor cos mi sie pmylilo. Jak za duzo dostaje paliwa to trzeba w dol.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin