Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:02, 29 Sie 2006 Temat postu: Problem z gazem |
|
|
problem taki. Mam nową linke, niby przepustnica chodzi dobrze. Linka nie do końca wyregulowana, bo sie jeszcze za to nie brałem. Motor mi odpala, ale jak chce dodać gazu to mi krótko działa silnik na wyższej mocy. Odpalałem tylko na luzie ten motorower bo trzymam go w piwnicy. Z czym może być problem, z wyregulowaniem linki, czy z silnikiem. Z gaźnikiem nie mam problemu raczej, bo mam nowy. Z czym może być problem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lipon
Założyciel Forum
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 20:26, 29 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Nie znam się, ale uważam że to nie jest problem linki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:31, 29 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Nowy gaznik nie zawsze jest wyregulowany i to chyba nie wina linki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 23:41, 29 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim to nie odpalaj motoroweru w piwnicy BO SIĘ UDUSISZ SPALINAMI. Wiesz co to jest tlenek węgla?
Co do problemu to się nie znam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 7:34, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem co to jest CO. Mam w piwnicy przewiew, bo zawsze mam otwarte okienko w piwnicy. Szkoda, że nie wiecie w czym problem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 7:45, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
moze najpierw ustaw gaznik a potem mow ze koledzy nie wiedza w czym problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 8:09, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jak mam ustawić gaźnik? Jak narazie to ja pójde przepustnice z linką ustawić. Kabelki od elektryki popodłączać. Jak wróce to wam powiem jak mi poszło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 9:40, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Siedziałem w piwnicy godzinę, i mi się nie udało uegulować linki. Moglibyście mi napisać krok po kroku jak ją uregulować, wsadzić dobrze, by końcówka pancerzyka od linki nie wypadała z manetki?? Wogóle mi nie chodzi płynnie przepustnica, w góre zostaje itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
Napiszcie mi instrukcje i dołączcie obrazki, będę wdzięczny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Śro 19:07, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze: zgarniesz opierdziel za double post - usłyszysz " Od tego jest opcja EDIT "
Po drugie: gaźnik regulujesz kręcąc dyszkami ( tylko nie bez sensu ) czyli tymi wystającymi śrubkami. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 19:14, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
podpisuję się pod postem nade mną. Dostajesz opierdziel i robi się to tak jak Wiślak mówi.
Następnym razem bęzdie ostrzeżenie- łącz posty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Śro 21:36, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
hehehheh co WY byście beze mnie zrobili .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 23:00, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Z mioch doświadczeń wynika, że regulacja gaznika polega na wkreceniu dysz do oporu, ale to może tylko u mnie tak jest. A śrubkę ze sprężynką wkręć do oporu a potem wykręć z 1,5 obrotu. U mnie przy takim ustawieniu zawsze odpali (jeżeli oczywiście zapłon jest ok), co najwyzej ma wysokie jalowe obroty a to już nie problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 12:56, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Co, gaźnik reguluje się kręcąc dyszkami Ale głupota, dysze mają byś wkręcone do oporu Może masz za mało paliwa w komorze pływakowej i dlatego tak krótko chodzi na wysokich obrotach. Sprostuj blaszke. Jeżeli odpalisz silnik(gaz do dechy) i zacznie chlapać paliwem to znaczy, że za dużo jest wachy w komorze, dlatego odegnij blaszke z powrotem. Jeżeli chodzi o to, że nie odbija Ci gaz, to możesz nie mieć sprężyny nad przepustnicą. Sprawdź. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Czw 14:52, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No ciekawe ale jakoś u mnie patent wkręcenia dysz do oporu nie działa ( może dlatego że mam dysze sportowe ), i ja musze regulować kombinując, kręcąc dyszkami. Nieznacznie ale kręcąc. Nie cwaniakuj bo monopolu na wiedze nikt nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 16:32, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
To nie jest patent, tylko dysze mają być wkręcone do oporu, ile wlezie, a ty masz coś zwalone. Ciekawe co się dzieje kiedy wykręcasz, a kiedy wkręcasz. Jeżeli tak masz to lepiej wykręć je całkiem i spróbuj tak jeździć, może ci się uda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|