Problem z gaż↓nikiem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 18:38, 10 Lut 2009    Temat postu: Problem z gaż↓nikiem

Cześc gdy wyczysciłem gażnik i zamontowałem to ogar odpalił ale chodzi tylko na wolnych obrotach gdy dodam gazu to gasnie.Jak myslicie czego to moze byc wina??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:24, 10 Lut 2009    Temat postu:

dyszy glownej/iglicy ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 19:30, 10 Lut 2009    Temat postu:

A jak temu zapobiec?????/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:52, 10 Lut 2009    Temat postu:

Słuchaj moim zdaniem masz dwie dysze jedną od wolnych obrotów a drugą od gazu najlepiej wyczyść obie to zobaczymy czy to coś da jeśli nie to będziemy myśleć dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 20:44, 10 Lut 2009    Temat postu:

Dysze sa wyczyszczone i wydmuchane kompresorem wiec sa czyste Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:29, 10 Lut 2009    Temat postu:

TAkie coś to tylko moze mieć miejsce albo od barku paliwa , albo od zbyt duzej ilości . Jedynm slowem regualcja mieszanki :>

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Conqeror dnia Wto 22:29, 10 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 23:38, 10 Lut 2009    Temat postu:

To, że dysze są przeczyszczone kompresorem, to nic nie znaczy.

Weź kawałek miedzianego drucika (np z przewodu) i sprawdź czy dysze są drożne. Sprawa druga jest taka, że mógł się zatkać kanał z komory pływakowej do dyszy. W tym przypadku wykręcasz dyszę i w jej gniazdo walisz powietrze z kompresora. Powinno pomóc. Na koniec sprawdź czy iglica się podnosi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:09, 11 Lut 2009    Temat postu:

Albo żeby sprawdzić czy kanaliki są drożne odkręć obie dysze i odkręć kranik ja paliwo będzie bez problemu ciekło to będzie w porządku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 17:09, 11 Lut 2009    Temat postu:

Dzisiaj kupiłem nowe dysze i jest okey paliwo dochodzi tak jak powinno i nie gasnie po dodaniu gazu Cool .Mam jeszcze pytanie a mianowicie jak mozna wykrecić szpilki z cylindra Question Question Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:31, 11 Lut 2009    Temat postu:

ja na przykład jak ściągnę cylinder to biorę dwie nakrętki i kątruję wtedy wychodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 13:48, 12 Lut 2009    Temat postu:

A czy mozna je wykrecic bez sciagania cylindra??? i czy mozna dokupić takie szpilki??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 14:29, 12 Lut 2009    Temat postu:

Dokupić pewnie można, ale równie dobrze idzie z pręta dorobić

Szpilki bez ściągania cylka czasem udaje się wykręcić, ale najczęściej trzeba jednak go zedrzeć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 15:28, 12 Lut 2009    Temat postu:

Tomek13pl mieszkasz niedaleko mnie, coz za zbieg okolicznosci Wink Nie jestem za dorabianiem szpilek z jakiegokolwiek preta. Powinny byc one odpowiednio hartowne, wytrzymale i sztywne. Co do ich wymiany najlepiej zdjac cylinder, chwycic jakims narzedziem w srodku, gdzie nie ma gwintu(dobrze jest miec dluga raczke) i poprostu odkrecic. Metoda z nakretkami tez nie jest zla, czasami zrywa sie gwint. Nie boj sie sciagania cylindra. Nic sie nie stanie, nie jest to tez trudne. Przy okazji, mozesz wymienic pierscienie, ale na pewno musisz kupic uszczelke. Mozesz tez uszczelnic glowice sylikonem. Taki zabieg poprawi troszke parametry silnika. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 20:40, 12 Lut 2009    Temat postu:

Nie boje sie sciagać cylindra bo robiłem juz to kilka razy i nie chwalac sie nie miałem z tym żadnych problemów.A czy dzwonienie w cylindrze jest spowodowane wyrobionym kanałem cylindra i tłok jest luzny i dzwoni????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 20:43, 12 Lut 2009    Temat postu:

Zużytymi pierścieniami prędzej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin