Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 18:38, 10 Lut 2009 Temat postu: Problem z gaż↓nikiem |
|
|
Cześc gdy wyczysciłem gażnik i zamontowałem to ogar odpalił ale chodzi tylko na wolnych obrotach gdy dodam gazu to gasnie.Jak myslicie czego to moze byc wina??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 19:24, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
dyszy glownej/iglicy ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 19:30, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A jak temu zapobiec?????/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:52, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Słuchaj moim zdaniem masz dwie dysze jedną od wolnych obrotów a drugą od gazu najlepiej wyczyść obie to zobaczymy czy to coś da jeśli nie to będziemy myśleć dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 20:44, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dysze sa wyczyszczone i wydmuchane kompresorem wiec sa czyste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Conqeror
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:29, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
TAkie coś to tylko moze mieć miejsce albo od barku paliwa , albo od zbyt duzej ilości . Jedynm slowem regualcja mieszanki :>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Conqeror dnia Wto 22:29, 10 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 23:38, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
To, że dysze są przeczyszczone kompresorem, to nic nie znaczy.
Weź kawałek miedzianego drucika (np z przewodu) i sprawdź czy dysze są drożne. Sprawa druga jest taka, że mógł się zatkać kanał z komory pływakowej do dyszy. W tym przypadku wykręcasz dyszę i w jej gniazdo walisz powietrze z kompresora. Powinno pomóc. Na koniec sprawdź czy iglica się podnosi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:09, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Albo żeby sprawdzić czy kanaliki są drożne odkręć obie dysze i odkręć kranik ja paliwo będzie bez problemu ciekło to będzie w porządku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 17:09, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj kupiłem nowe dysze i jest okey paliwo dochodzi tak jak powinno i nie gasnie po dodaniu gazu .Mam jeszcze pytanie a mianowicie jak mozna wykrecić szpilki z cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:31, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ja na przykład jak ściągnę cylinder to biorę dwie nakrętki i kątruję wtedy wychodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 13:48, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A czy mozna je wykrecic bez sciagania cylindra??? i czy mozna dokupić takie szpilki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 14:29, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dokupić pewnie można, ale równie dobrze idzie z pręta dorobić
Szpilki bez ściągania cylka czasem udaje się wykręcić, ale najczęściej trzeba jednak go zedrzeć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 15:28, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Tomek13pl mieszkasz niedaleko mnie, coz za zbieg okolicznosci Nie jestem za dorabianiem szpilek z jakiegokolwiek preta. Powinny byc one odpowiednio hartowne, wytrzymale i sztywne. Co do ich wymiany najlepiej zdjac cylinder, chwycic jakims narzedziem w srodku, gdzie nie ma gwintu(dobrze jest miec dluga raczke) i poprostu odkrecic. Metoda z nakretkami tez nie jest zla, czasami zrywa sie gwint. Nie boj sie sciagania cylindra. Nic sie nie stanie, nie jest to tez trudne. Przy okazji, mozesz wymienic pierscienie, ale na pewno musisz kupic uszczelke. Mozesz tez uszczelnic glowice sylikonem. Taki zabieg poprawi troszke parametry silnika. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 20:40, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Nie boje sie sciagać cylindra bo robiłem juz to kilka razy i nie chwalac sie nie miałem z tym żadnych problemów.A czy dzwonienie w cylindrze jest spowodowane wyrobionym kanałem cylindra i tłok jest luzny i dzwoni????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 20:43, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Zużytymi pierścieniami prędzej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|