Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sylwek1407
Początkujący
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Śro 19:58, 26 Maj 2010 Temat postu: Problem z ciepłym silnikiem w jawce ?? |
|
|
Witam a mianowicie mam taki problem z jawką jak zimna to pali na dyk tyle że jak gorąca to nie chce palić dopiero jak na popych silną pchnę to wtedy zapali a czasami nie ale jak wystygnie to już pali proszę o pomoc ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 20:32, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Standardowa usterka Jawki. Ciężko to usunąć ale prawdopodobnie to bedzie przez niedoregulowanie gaźnika. Jaki masz kolorek na świecy zapłonowej? Bo jawka nie ma przysłony rozruchowej i przez to albo trudno dopala z zimnego lub ciepłego zależy od regulacji. Osobiście nie spotkałem takiej co by dobrze odpalała z ciepłego i zimnego.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusiu175
Wymiatacz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Perła
|
Wysłany: Śro 20:33, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Tłok puchnie? Strzelam diagnozę, więc w razie nie trafienia to sory
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 20:42, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
To przyjacielu przegrałeś stówe XD. Jakby tłok puchnoł to by z biegu nie odpalała wcale. Puchnięcie tłoka to zwiększenie jego średnicy do momentu aż nie mieści się w cylu. W ostateczności to jeszcze może być zła dawka paliwowo-powietrza (zbyt uboga żadziej zbyt bogata)
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 20:57, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Trudności w odpaleniu ciepłego silnika, ale za to łatwe odpalanie silnika gdy jest zimny wskazuje na za bogatą mieszankę w paliwo.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Czw 11:21, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Tak zgadzam się z plusminus, ja mam w jawie BVF 16N3-4 i nie ma żadnych problemów ani na zimnym ani na ciepłym.Pozdr
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały
Bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opaka
|
Wysłany: Czw 18:09, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja posiadam Ogarka jak ciepły to na pół kopa pali ale jak zimny to na 2-3 Pzdr ;D
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sylwek1407
Początkujący
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Czw 19:42, 27 Maj 2010 Temat postu: odpowiedz :D |
|
|
O i jeszcze jedna usterka to że musze w czasie jazdy pompować paliwo do gaznika bo jak nie pompuje to motor zaczy gasnąć prosze o odpowiedz ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sylwek1407 dnia Pią 19:28, 28 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kon1210
Bywalec
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:22, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Kranik wyczyść !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|