MolszanxD
Nowy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Podkarpackie
|
Wysłany: Śro 18:39, 18 Sie 2010 Temat postu: PROBLEM Z BIEGAMI OGAR 200 |
|
|
Witam. Mam ogara silnik jawki. Motorek stal cala zime pod dachem od stodoły.Przyszły mi na niego chęci na wakacjach i zaczelem rozbierac silnik .wyczyscilem wszystko wymienilem pierscienie, nalałem nowy olej. Wszystko poskładałem i gdy chciałem go odpalić to okazało sie że jest tylko drugi bieg i nie ma sprzęgła.Biegi normalnie wskakuja ale tam gdzie ma byc jedynka jest luz dwujka wchodzi normalnie a na trujce tez jest luz? nie rozkladalem skrzyni a wczesniej chlodzila poradzi ktos co jest? i mam takie pytanie jaka długos ma miec popychacz sprzęgła ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 19:17, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Popychacz sprzęgła składa się z krótkiego pręta, kulki i długiego pręta.
Długość ma być taka, żeby dało się dobrze wyregulować łapę.
Jeżeli po wkręceniu śruby regulującej w pokrywie, łapa lata luźno i nie dosięga popychacza, jest za krótki.
Jeżeli natomiast, mimo wykręcenia śruby regulacyjnej w deklu na maxa, nie można nawet wsadzić dekla, bo popychacz już łapie, jest za długi.
EDIT:
Czekaj czekaj, Ty wbijasz te biegi na zgaszonym silniku, nie kręcąc zębatką zdawczą?
To wszystko jest ok, żeby z 2 biwgu wbić 1 na sucho trzeba przeskoczyć 2 razy, najpierw na luz, potem dopirro na 1.
To samo z 2 na 3, trzeba przeskoczyć 2 razy, bo między 2 a 3 masz luz.
A biegi nie wchodzą dobrze, bo nie masz sprzęgła. Nowy popychacz, kilka zł, wyreguluj i będzie oka.
Obstawiam, że jec oka. Chyba, że to już po złożeniu i przy próbie jazdy wyskoczyło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Śro 19:22, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|