Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Sob 17:51, 27 Lut 2010 Temat postu: Problem z biegami i rozruchem |
|
|
witam mam taki problem. już od zeszlego roku moja Jawka coś odslużyla posluszeństwo no i ją do garażu wstawiłem bo pomyślałem jest dużo czasu, to potem się tym zajme. Wtedy po prostu jawka nie odpalała chociaż mogłem z nią biegać 700m.
No i, że taka ładna pogoda się robi i śnieg topnieje to dzisiaj wystawiłem ją i odziwo za 3 kopem bruuuum bruuuum .......... i zdechła po kilku sekundach.
No to ja zachęcony tym osiągnięciem przez ponad godzine jeszcze kopie i nic. no to mysle na pych. I tu zaczyna się moj problem Jawka na luzie pchała się ladnie i bez problemu, a jak wrzucam 1 i wciskam sprzęgło to ani drgnie Ale nie, że koło jest zablokowane jak by sprzęgla nie bylo, tylko na biegu się coś dzieje tak jakbym miał wcisnięty tylny hamulec Co to moze być
I żeby nie tworzyć drugiego tematu to mam okazje kupić drugi silnik od jawki po generalnym remoncie od kolegi oplaca sie powiedział, że jak dla mnie to za 60 do 70 żł. bo chciał na neta za 100zł. wystawic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mafior
Początkujący
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:00, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Po prawej stronie tak na tym deklu powina być taka śrubka w tym deklu wkręcona po kręć ja w którąś stronę najpierw w jedna a potem drugą możne coś da
co do silnika to nie wiem bo nie patrzyłem po ile ale naj lepiej luknij se na allegro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucek9914
Nowy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Sob 19:03, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
mam taki sam problem...niech ktos pomoze ...;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Sob 20:21, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mafior napisał: | Po prawej stronie tak na tym deklu powina być taka śrubka w tym deklu wkręcona po kręć ja w którąś stronę najpierw w jedna a potem drugą możne coś da |
To jest śruba od regulacji sprzęgła, tzn. popychacz Ale to raczej nie to bo sprzęgło regulowałem jak nową linke włożyłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Sob 20:45, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
czyli wcale nie umisz obrocic kola na biegu ? a nie zablokowalo sie cos jak miales ten problem zeszlym roku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Nie 11:09, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ale nie, że koło jest zablokowane jak by sprzęgla nie bylo |
Możliwe że tarcze masz sklejone.
Cytat: | jak wrzucam 1 i wciskam sprzęgło to ani drgnie |
popróbuj na innych biegach czy też blokuje tak że nie da sie na popych, może jest trochę zastana.
Za silnik po generalnym remoncie to wcale nie jest dużo, tylko czy on zrobił generalny remont czy wymienił np tylko uszczelniacze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Nie 11:48, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
snikers1991
Nie w zeszłym roku tego nie było.
wojta1
Na innych biegach jest tak samo jak na jedynce.
A silnik to się dzisiaj dowiem co jest wymienione bo tylko mi mówił, że po generalce.
To ja już chyba wole mieć spokój i wstawie ten nowy silnik.
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zawisza267
Początkujący
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 14:36, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też tak mam czasami.Tam gdzie zachaczasz linkę od sprzęgła przy silniku ona po prostu nie odbija do końca.Kiedy ją odepchniesz do końca to wtedy spróbuj odpalić na pych.U mnie to samo.Jak tego nie zrobię to też się zachowuje jakbym miał wciśnięty hamulec i co jakiś czas tłok załapie.Jak to zrobisz to już powinien załapać tak jak powinien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 14:47, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem to jest coś od sprzęgła przekręcisz kołem ale ciężko jak by zatarta była kołem przekręcisz to tak jakby pół sprzęgło pół bieg proponuje rozebrać sprzęgło i jeszcze raz wyregulować PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Nie 15:39, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
pawlo300 napisał: | proponuje rozebrać sprzęgło i jeszcze raz wyregulować |
No z tym może być ciężko bo dużo czasu to ja nie mam. A nawet jak to sprzęgło wyreguliję to zniknie problem koła, a zostanie nieodpalający silnik
Byłem 2 godzinki temu oglądnąć ten silniczek i jak za 70zł. to się opłaca i go kupie
I ten co go kupie wstawie do motoru, a ten co mam teraz + ten co jest w częściach w garażu ( bo mam 2 silniki ) to będą dawcy na wszelki wypadek
Pzdr
Temat można zamknąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|