Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kondzio13k
Nowy
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Nie 18:29, 04 Wrz 2011 Temat postu: Problem z biegami |
|
|
Witam mam problem poniewiaż, biegi są w innych pozycjach mianowicie zaczne od dołu 3 luz 2 1. kupiłem tą jawke w częściach i niewiem co zrobić szukałem w necie jak ułożyć trybiki ale są dobrze złozone więc niewiem co jest.Nieznam się na jawkach bo mam simka i tam jest inny automat.Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Nie 18:34, 04 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ma rady, musisz odwrócić silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 19:25, 04 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No nie gadaj, że w jawce są inaczej biegi ? Przecież to całkiem inny sprzęt, z innego kraju, inna produkcja. No nie może być ! Coś musi być przecież nie tak, ale nie martw się u mnie jest tak samo, więc może to jakaś wada fabryczna ? O_O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio13k
Nowy
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Pon 13:45, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
czyli że co jest wszystko dobrze??ale jak dadał mi tamten koleś co kupowałem od niego tą jawke to muwił że biegi są dobrze że jest 1 luz 2 3 a nie tak jak teraz mam może byc wina automatu?? A jeszcze jedno bo jak zaciągam sprzęgło to moto r dalej ciagnie a jak zatrzymam to gaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kondzio13k dnia Pon 13:49, 05 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 14:48, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
możesz zamontować taką przystawkę na dźwignię zmiany biegów, ale teraz masz tak jak większość kierowców na moto gp a sprzęgło pewnie wystarczy doregulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Pon 15:32, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja w swojej jawce mam 2 luzy (czy to normalne to nie wiem ;] ) mianowicie jest 1 luz 2 luz 3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 16:20, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
mati, widocznie zbyt delikatnie wbijasz biegi. A to trzeba do końca wcisnąć, ale nie na chama bo wajche połamiesz. Jeśli ze sprzęgłem jest ok (czyt. nie ciągnie) to po prostu nie dobijasz do końca i wtedy łapiesz luzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Pon 18:49, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a ty sprawdzałeś ją przy odpalonym silniku czy o tak ręką na stole ?? bo czasem jak sie tak prubuje to niezawsze wchodzą olejem zalałeś ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio13k
Nowy
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Pon 19:56, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
tak na odpalonym sprawdzałem i było zalane olejem jak powinien byc ustawiony na żąbkach automat do biegów bo mi się wydaje że ten automat jest do naprawy. o co ci chodzi z tą przystawką do dźwigni bo nie rozumiem po co ona tam ?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 20:15, 05 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Powiem w prost. Tak ma być, tak, tak to zaprojektowali, nie ma żadnych usterek, w tym silniku TAK JEST !
EDIT : Co do sprzęgła, spróbuj jak masz linkę sprzęgła śrubkę wykręcić, albo przy silniku, albo przy rączce, zależy jak masz i po prostu popróbuj to wyregulować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pieczer dnia Pon 20:17, 05 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|