Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woitus
Nowy

Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 7:53, 08 Lut 2009 Temat postu: Problem po remoncie |
|
|
witam. mam taki problem ze po remoncie (łozyska, regen wału, szlif cylka) jawke ciezko odpalic, a jak juz odpali to poczhodzi max 10 sek. Dodam ze wyczyscilem gaznik zaplon ustawiony a swieca nowa. Przed remontem tez tak mialem tylko jakos sie dalo jeszcze jezdzic. Juz naprawde nie wiem o co moze chodzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
krzysiek025
Wymiatacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 8:30, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi ci o to że ciężko starter chodzi to jest dobrze bo to znaczy że masz dobrą kompresję a jeśli chodzi ci że ciężko zapala to jest wina źle ustawionego zapłonu musi być 1.8mm przed górnym położeniem tłoka i 0.4mm powinny się rozwierać platynki w górnym położeniu tłoka a jeśli chodzi o to że ci po 10 sek gaśnie to może być wina zbył małej ilości podawanej paliwa zwiększ poziom w komorze pływakowej i ustaw iglice na drugim rowku od góry albo masz zatkany filtr paliwa Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 10:01, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Tak rzeczywiscie jezeli jawka ma klopoty z odpalaniem jest to wina zaplonu, w tym wypadku nastepuje on za wczesnie, czyli iskrownikiem w prawo. Jezeli obroty stopniowo wzrastaja az do zgasu jest to takze wina za niskiego poziomu paliwa w komorze plywakowej. Iglice ustwaia sie pod silnik i swiece. Inne przyczyny to chodzby nieszczelnosci. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zgredzik11
Częsty bywalec

Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Nie 19:04, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Hej, a to jeszcze zależy jako masz tą nową świece!!! Jak jakas podróba z toniego sklepu ze skuterami to sie nie dziwie... kup se oryginalną Brisk to ci wtedy bedzie lepiej chodzić!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 20:57, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jakaby ta swieca niebyla, czy to Brisk czy chinski bubel powinien odplaic bez problemu. Roznica powinna polegac w pracy silnika. Wyjatkiem jest swieca NGK, ktora zazwyczaj nieprzepala oleju i sie zalewa. Ale i tak odpala bez wiekszego problemu. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Woitus
Nowy

Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:05, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
kombinowalem troche i nic nie pomaga. Jeszcze jutro sprobuje. btw. to świeca jest iskra f80
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 20:09, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
KOmbinuj, kombinuj i radze nie pisac takich postow.... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Goger
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:49, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Spraw czy masz niezatkaną rurkę od tłumnika szmerów ssania powietrza to jest ta rureczka od filtra powietrza mi kiedyś jakiś za przeproszeniem guwniarz przytkał mi koło szkoly i i nie wpadłem na pomysł aby to przeczyścić i się jechać nie dało odpaliła ale zaraz gasła poprostu go zalewało tak moto odpalam w zimie bardzo szybko łapie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|