Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bonus
Nowy
![Nowy Nowy](http://img133.imageshack.us/img133/2365/zwyklypozycjadz2.png)
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Wto 18:16, 05 Maj 2009 Temat postu: Problem... |
|
|
Witam mam problem ze swoim Ogarem 200. Więc jeśli go kopnę to tłok tak jakby stawiam opór obruci się 2 razy i stanie. A gdy go prubuję odpalić na popych to też stawia taki opur i koło się nie chce kręcić. Moim zdaniem jest on zatarty a waszym??;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
patalolo
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Wto 19:07, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
możliwe że jest zatarty albo ci pierścień pęknoł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Vince
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bro.
|
Wysłany: Wto 19:17, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jest to co napisał kolega wyżej lub spuchł ci tłok.Motor stawia opór gdy tłok spuchnie wtedy ciężko porusza sie w cylindrze musisz go rozebrać i zobacz czy tłok jest dobry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
motórzysta
Emerytowany Moderator
![Emerytowany Moderator Emerytowany Moderator](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 9:22, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli byłby zatarty to nie obróciłby się ani razu , tak mi się zdaje . Może któreś łożysko na wale się sypneło ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
gacek017
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Śro 13:16, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
W pełni się zgadzam z motórzysta. Miałem to samo i wystarczyło wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
pks100
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:17, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Niestety czeka Cie rozbiorka samego cylindra lub nawet silnika, cos sie syplo. Co do zatarc w Jawce takowe raczej nie wystepuja, po tym zatarciu wystarczy obrocic walem i jezdzi sie dalej ewentualnie tlok to ropy i wymiana pierscieni. POzdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Bonus
Nowy
![Nowy Nowy](http://img133.imageshack.us/img133/2365/zwyklypozycjadz2.png)
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 17:12, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
zaczęło się takim objawem ze spadł mi łańcuch.A gdy chciałem go założyc to tak jakby się zablokował silnik wiec nalozylem lekko na zębatke z tyłu i mocno szarpłem tak kilka razy i pomogło.Póżniej jak go odpaliłem to na jedynce normalnie jechał a na 2 strasznie go szarpało. więc bardzo rzeczywiste że zerwałem pierścionki. a może też to być wina łożyska które jest w kopułce po stronie naciagu do sprzęgła?? tam gdzie wchodzi popychacz do sprzegła??Dzisiaj będe go rozbierał wiec wam napisze co i jak.Pozdrawiam;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
motórzysta
Emerytowany Moderator
![Emerytowany Moderator Emerytowany Moderator](http://img530.imageshack.us/img530/1715/speczielib3.png)
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 17:32, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie te łożysko nie powinno zawinić .. wg mnie jest to czarny scenariusz i niestety łożyska na wale , lub na korbowodzie ..
W moim przypadku rozwalenie łozyska igiełkowego na korbowodzie skończyło się tak
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Śro 17:32, 06 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
pks100
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 18:23, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To lepiej nizby tlok Ci mial przez glowice wypasc Jest to mozliwe i nawet cos takiego widzialem... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
krzysiek025
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Czw 18:29, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
u kuzyna w polskim silniku rozsypały się igiełki na wale i wał stawał . Możliwe że ci się igiełki rozsypały jak ściągniesz cylinder i tłok to kopnij starterem jak się zablokuje to rozbiórka silnika jeśli nie to wymiana tłoka i pierścienie ewentualnie cylindra ale to już ostateczność Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Bonus
Nowy
![Nowy Nowy](http://img133.imageshack.us/img133/2365/zwyklypozycjadz2.png)
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Pią 10:16, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
problem się wyjaśnił pęknięty 1 pierścionek;( Nie wiem teraz czy oddawać ten cylinder do szlifu. Czy kupić tą Pseudo 60 czyli (55cm) z pierścieniami i tłokiem za 70zl?? Zyska Silnik na tym coś mocy?? Aha jeszcze 1 pytanko Jak teraz ogarek bez ściągniętych blokad i z orginalnym cylkiem szedł 60km/h to jak mu założe ten cylinder 60ccm i ściągnę blokady to ile Pójdzie??^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bonus dnia Pią 10:20, 08 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Vince
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bro.
|
Wysłany: Pią 11:32, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Słuchaj zobacz czy cylinder zniszczony:)
Moim zdaniem bardziej sie opłaca szlif moto na tym nie ucierpi tak bardzo.
Ale w ogóle ten cylinder 60 tzn.(55) tez nic nie powinien zrobić.Gdybym był na twoim miejscu i chciałbym założyć 60cm to był sprawdził luzy na wale itp jeśli nie ma zbytnio luzów to bym dał może 60cm ale szlif sie chyba bardziej opłaca moim zdaniem;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
krzysiek025
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pią 12:08, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
po pierwsze jeśli nie masz żadnych rys w cylindrze to po co wymieniać cylinder tylko pierścienie a jeśli chodzi o cylinder to ja bym kupił [link widoczny dla zalogowanych] nie radze kupywać nowych cylindrów mają pełno progów lepiej kupić [link widoczny dla zalogowanych] wybór należ y do ciebie Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
pks100
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 12:38, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cylinder nawet pseudo 60ccm tez by Ci dal ale takiego nie wsadzaj. Zdejmij blokady i wymien pierscienie(jezeli nie ma rys). Jezeli sa to szlif +tlok kpl. . Wszystko porzadnie uszczelnij i masz jeszcze dlugie lata jezdzenia. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Bonus
Nowy
![Nowy Nowy](http://img133.imageshack.us/img133/2365/zwyklypozycjadz2.png)
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Pią 14:28, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie są takie 3 strasznie grube rysy;( I do szlifu już nie bardzo Bo sa bardzo głębokie;( kupił bym Ten Cylinder 4 kanałowy Ale boje się że mój wał już tego nie wytrzyma... Luzów nie ma dużych tzn prawie niewyczówalne... Ale nie wiem co wy byście poradzili??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|