Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:34, 30 Sie 2007 Temat postu: Probleeeem!!!!!! |
|
|
EloElo
Od dosyc dlugiego czasu z moja jawka cos sie niedobrego dzieje.
Gdy jest zimna i chce ja odpalic to fakt odpala, ale ma jakies slabe obroty i tak dziwnie strzela. Gdy kilka minut gdy pogazuje zaczyna chodzic w mare normalnie, ale jest jakas slabsza i muli. Słabo ryje i wogole. Gdzie lezy przyczyna??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 17:43, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Gaźnik i zapłon, wszystko posprawdzaj. Iglica na 2 rowek i możesz troszkę podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:53, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Gaźnik mam nowke funkiel, tylko troche juz ubrudzonom i wieszchu. Założylem nowy filtr paliwa i powietrza( zwykly bo storzek to ponoc gowno). Więc gaźnik mam z glowy.
Mi tez się wydaje ze to zaplon. Tylko nieumiem jeszcze sam ustawic...
Jawkowicz moglbys mi troche pomoc...???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 18:01, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
No jacha Najlepiej zdejmij głowicę i dekiel od iskrownika, cały z regulacją sprzęgła. Ustaw wał w GMP (Górnym Martwym Punkcie tłoka, czyli tłok najbardziej wysunięty w stronę głowicy). Zmierz suwmiarką ile mm jest od tłoka do krawędzi cylindra. Dobrze by było, żeby to zapisał Później ustaw wał tak, żeby styki przerywacza zaczynały się otwierać i sprawdź ile mm jest od tłoka do krawędzi cylindra. Mniejszy wymiar odejmij od większego i wyjdzie Ci jakie jest wyprzedzenie zapłonu. Ma być ok. 2mm. Jeżeli jest tak to spoko, jeżeli nie, a podejrzewam że nie to trzeba przestawić. Najpierw zrób tak jak teraz napisałem, później jak podasz mi dane to zrób to co napisze, ale tylko wtedy kiedy bedzie źle ustawiony zapłon Ustaw tak wał, żeby przerywacz był otwarty i ustaw przerwę 0,4mm... Reszte napisze Ci później Najsampierw zrób jak Ci napisałem.
PS. Dobrze by było wyczyścić gaźnik, najlepiej wewnątrz też, czyli przedmuchać i wypłukać w benzynce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 18:07, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Gaźnik przed chwilą wyczyscilem i chodzi troche lepiej.
Ale dalej jak zimna byla i ja odpalilem to musialem chwile poczekac zeby weszla na dobre obroty. Ale dalej jest taka mulasta.
Jawkowicz jutro zrobie co mi napisales bo juz jest ciemno z deczka.
Dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 18:12, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Spoko, czekam na wymiary
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 19:05, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
świeca za zimna moze byc wkręc f75 i obacz
teraz powienno sie jeździc na ciepłych świecach a latem na zimnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|