Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek122641
Początkujący

Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suszec
|
Wysłany: Czw 14:02, 23 Paź 2008 Temat postu: Prblem z zapalaniem i długa jazdą |
|
|
Witam wszystkich, własnie zalogowałem sie na forum.
Mam Jawę 50 mustang i mam z nia taki problem:
-czesto nie chce odpalić z kopki (na pych odpala zawsze)
-jak jade prawie na pełnym gazie lub jak jeżdże długo to
zaczyna szarpac po czym gaśnie
Proszę o rady
Jeżeli był juz taki temet to przepraszam i prosze o podanie linka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 14:04, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Witam.
Ad.1 Jaką masz świece?
Ad.2 Prawdopodobnie masz lipną świece i wysiada przy większej temperaturze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamal155
Bywalec

Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Czw 14:18, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Albo musisz zapłon ustawić ,
a jak jest gorąca to odpala od kopa ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek122641
Początkujący

Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suszec
|
Wysłany: Czw 14:40, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
świec mam kilka ale raczej z Bosha albo iskra
a jakie powinna miec parametry ta świeca?
Na kopa raczej odpala jak jest zimna a jak ciepła to na pych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lucas
Wymiatacz

Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 15:00, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Powinna być Iskra F75 lub F80, albo ich odpowiedniki. Twój problem powinna rozwiązać zmiana świecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek122641
Początkujący

Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suszec
|
Wysłany: Czw 16:22, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
ok
Miałem F95
mam świece iskre F75 więc ja jutro założe, doleje paliwa i sprawdze co będzie sie działo. Dzięki za porady pochwały rozdam po sprawdzeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drozdzowek
Bywalec

Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:45, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
jeszcze mozesz miec zle ustawiony poziom paliwa w gazniku albo zapchany kranik, ale raczej to jest swieca na 95 %
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek122641
Początkujący

Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suszec
|
Wysłany: Pią 16:42, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Wlałem 2l paliwa z olejem w stosunku 1:30 zmieniłem świece na F75
i w ogóle mi nie odpalił próbowałem na pych na trawie ale było mokro więc jutro spróbuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maliniak
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Pią 19:10, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
moze masz coś z gażnikiem.A jaka masz przerwe na tej swiecy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek122641
Początkujący

Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suszec
|
Wysłany: Pią 19:51, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
A jaka powinna być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 20:00, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
ja ustawiam taką żeby była jak największa iskra a w mm to nie mam pojęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jarzomb16
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 20:05, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
0.4 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 20:58, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Prawda jest taka że podstawą jest żeby w ogóle była przerwa .. ustaw na oko powinno być dobrze
Chyba nie będziesz mierzył tego mikrometrem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek122641
Początkujący

Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suszec
|
Wysłany: Sob 11:32, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Na F75 pochodził i zgasł
Na F95 ujechałem 2 m
W przewodzie paliwiwym mam powietrze co z tym
zrobic może to przez to nie pali dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek122641 dnia Sob 12:11, 25 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
peo2299
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 12:20, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
MI kiedys dostał osie powietrze do węzyka i nie chciał odpalć potem dziadek mi to szkotem załatał i chodził miód malina 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|