Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 9:16, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tak dspręzonym powietrzem przepychałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
arekd
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 9:20, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A dysze wyjąłeś?
Zdejm gumkę od filtra i zobacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 9:22, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zdejmuje i nic dysze przepychałem ale nic nie dało on zawsze jak zaplon ustawie zapala z 1 kopa chodzi 10 s i gasnie z popychu to sampo podjade z 50 m i gasnie jakby paliwa niema
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arekd
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 9:23, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wyczyść kranik paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 9:24, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
przedmuchany rozkręcany pliwo dobrze leci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arekd
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 9:29, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
To musi być coś z pływakiem. Źle ustawiony poziom paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 9:30, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jak niewiem jak ustawic dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arekd
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 9:33, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A może masz też źle włożony pływak. Odwrotnie. Tą miseczką do góry...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 9:34, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arekd
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 9:37, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No to zły poziom paliwa. Albo masz nadal zapchany gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 11:19, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nie 0.05 tylko mają zacząć się platynki otwierać, ta wartość jest umowna i według starych książek mierzy się ją kawałkiem bibułki, dokładniej jest podłączyć żarówkę i źródło prądu pod platynki i sprawdzać kiedy zacznie gasnąć. Jeśli silnik gaśnie a świeca jest mokra to podchodzi nadal pod winę zapłonu, jeśli faktycznie jest 10s to paliwo za wolno też może dochodzić i tu patrzył bym na zaworek iglicowy, kranik i odpowietrznik w zbiorniku a nie na rozregulowywanie gaźnika. Gaźnik się ustawia jak wszystko działa już "w miarę" sprawnie, no chyba że ktoś poprzestawiał go krytycznie czyli brak paliwa w komorze pływakowej albo paliwo leje się spod przycisku zatapiacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mały
Bywalec

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opaka
|
Wysłany: Sob 11:36, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Zmniejsz mu dawke trochę jak go przelewa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 15:20, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tO CO MAM ZROBIC BO NIEZROZUMIAŁM W JAKI SPOSÓB USTAWIC GAZNIK ZA POMOCĄ BIBUŁY ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 15:29, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
to było do zapłonu, czytaj ze zrozumieniem... bo po tym jak ćwiczyłeś to podejrzewam ze nadal masz za wczesny zapłon bo nie wierze że ustawiłeś 0.05 na 2 mm przed gm, a jak napisałem to 0.05 to umowna wartość (tak gruba jest podobno bibułka), chodzi o to że gdy platynki zaczynają się otwierać powstaje iskra na świecy i Ty masz uchwycić ten moment otwierania się platyn najlepiej przez podłączenie żarówki czy jakiegoś miernika (jak platynki się nie stykają to nie ma przepływu prądu) bo wtedy dokładnie wiesz że to ten moment (jak podłączona żarówka do akumulatora czy innego źródła prądu przez platynki zacznie gasnąć) wtedy masz ten dokładny moment i wtedy tłok ma być 2mm przed GMP. A w gaźniku nie szalej, jak paliwo jest w komorze pływakowej i się nie przelewa samo to na początek wystarczy, żeby regulować musisz albo zmierzyć poziom paliwa (naczynie połączone) przez odpowiednie podłączenie wężyka przezroczystego albo chałupniczo jak pokazano w jednym tutorialu (dla mnie to mało dokładne i nie sprawdza się w każdym gaźniku) no i do tego musisz obserwować jak się świeca wypala a do tego potrzebny jest sprawny silnik który chodzi a nie taki co odpala na parę sekund.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 18:54, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tylko tak ustawiłem przez bibułe iskra jest bd ale niemoge zapalic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|