Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:33, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ZARAZ ZOBACZE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
siersiń
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 15:43, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Przecież Ty zaprzeczasz sam sobie. Gdybyś umiał ustawić zapłon to byś nie miał żadnych problemów z krzywką.
Ja też mam krzywkę wbita inaczej niż powinna być, bo mi brakowało obrotu iskrownikiem. To nie jest trudne, wystarczy pomyśleć...
powiem Ci tak,
zdejmij głowicę, wsadź tą krzywkę obojętnie jak i ustaw przerwę na platynkach na 0,4mm.
Jak już to zrobisz to przekręcaj magnetem (albo włącz na bieg i kręć tylnym kołem, obojętnie czym kręć żeby tylko tłok chodził) i platynki będą się otwierać i zamykać... więc wyczaj ten moment kiedy platynki zaczynają się otwierać i w tym momencie spójrz na tłok, w jakim jest położeniu względem GMP. Przykładowo jeżeli platynki będą się otwierać gdy tłok będzie 5mm przed GMP to będziesz wiedział, że krzywkę musisz lekko przekręcić w prawo, bo zapłon będzie za wczesny i trzeba go opóźnić. Gdy platynki się zaczną otwierać np 0,5 mm przed GMP to krzywkę analogicznie musisz obrócić w lewo, aby zapłon przyspieszyć.
Gdy uda Ci się ustawić już tą krzywkę aby otwierała platynki gdy tłok będzie w przedziale 1,3mm-2,5mm to dalej będziesz regulował tą odległość za pomocą delikatnych obrotów iskrownikiem, aż ustawisz go tak, aby platynki zaczynały się otwierać w przedziale od 1,8mm do 2mm przed GMP.
Jeżeli dalej nie będziesz wiedział o co chodzi to pisz, bo być może napisałem niejasno bądź ewentualnie niech mnie ktoś poprawi, jeżeli zna prostszą lub lepszą metodę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 17:12, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
adamko32 napisał: | NO USTAWIAM ZAPŁION UMIEM USTAWIC TYLKO NIEWIEM JAK MAM KRZYWKĘ USTAWIC |
nie potrafisz zrozumieć że jeśli krzywka jest źle ustawiona to nie idzie zapłonu dobrze ustawić...?
zdecyduj się, albo umiesz zapłon ustawić, ustawiłeś go dobrze i krzywka też jest dobrze bo inaczej nie da rady, albo nie umiesz ustawić zapłonu a co za tym idzie być może krzywka jest źle i dlatego nie chodzi.
siersiń: ja już mu to pisałem ale jak widać bez efektu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Czw 17:16, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 6:10, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon ustawiłem ale nieumiem wyregulowac gaznika bo jak zapali na wolnych obrotach i gasnie pomocy jak wyregulowac gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 10:26, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
to powiedz z jakimi parametrami ustawiłeś zapłon?
a gaźnik regulujesz w dwie strony, żeby uzyskać odpowiedni poziom wolnych obrotów i odpowiednia mieszankę paliwowo powietrzna (dawkę paliwa). Jeśli po odpalenie gaśnie to nie od regulacji zależy, jeśli nie trzyma wolnych obrotów, przejedź się rozgrzej i ustaw wolne obroty. Później zrób większa jazdę i po ocenie pracy silnika i wyglądzie świecy ustaw dawkę paliwa (poziom w komorze pływakowej można wcześniej, jest tutorial od tego)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 14:54, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ale niemoge odpalic to jak mam ustawic gaznik ówie z zapłon ustawiłem 2mm przed gmp 0.3mm więc powinien zapalic a niechce bez gazu zapala i gasnie a z gazem wogule niechce pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 16:00, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Gościu ogarnij się trochę, tworzysz enty temat praktycznie o tym samym, nic nie robiąc, tylko nawalając posty.. Silnik rozebrałeś? Miałeś to zrobić to już jakiś czas temu, ale ruszyłeś tylko zapłon. Rusz trochę się, wysil trochę ręce i zrób to co masz zrobić, a jak czegoś nie wiesz, to poszukaj na forum, bo podobnych tematów jest od cholery, a w tutorialach znajdziesz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Nie ma sensu dalej stać w kropce i zadawać w koło te same pytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 6:10, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no ustawiam zapłon daje wał w gmp i cofam o 2 mm i na przerwie ustawiam 04mm komar zapala chodzi po 1min gasnie i zaplon musze od nowa ustawiac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 6:27, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ktoś mnie upomniał za bluzgi to postaram się nie używać... ale aż się ciśnie... zapłon masz za wczesny!!! tak trudno zrozumieć, że najpierw ustawiasz platynki, wartość 0.4 w NAJWYŻSZYM punkcie rozwarcia a dopiero później ustawiasz moment rozwarcia (moment w którym zaczynają się rozwierać) na te 2mm przed GMP. Jak cofasz wał do tyłu z GMP to w momencie opisanym przez ciebie platynki mają się zaczynać otwierać a nie mieć 0.4mm rozwarcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 7:05, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ALE MA 2 MM OD GMP ZACZĄCOTWIERAC PLATYNKI CZY BYC NA MAXA OTWOZONE ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lkk1994
Częsty bywalec

Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Sob 7:52, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
2mm przed gmp pomiędzy platynami ma być odległość 0,05 mm, mierzysz to szczelinomierzem, maja zaczynać się rozwierać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 7:59, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ustawiłem tak i nic komar zapala z pierwszego pochodzi z 10 s i gasnie na obroty whodzi moge czrzymac gaz na maxa i gasnie co jest ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lkk1994
Częsty bywalec

Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Sob 8:13, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jak zgaśnie to świeca mokra czy sucha?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adamko32
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 8:18, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
mokra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arekd
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 9:13, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Masz zapchany gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|