Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hary94
Wymiatacz

Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Pią 10:43, 27 Cze 2008 Temat postu: Prace wakacyjne- wykonczeniowe |
|
|
Koledzy
Wiecie jak to jest- jak juz jest wszystko zobione i motorek pali to zawsze sie chce zeby palil na kopa i byl idealny- tak tez jest u mnie... Do rzeczy:
Moj ogarek pali na 3 kopa jak jest zimny, pochodzi 2 minuty zgasze go i kopne znowu- od pierwszego... Pochodzi zgasze go zostawie na 10 minut i wtedy sie mozna zaje....- kondensator nowy platyny nowe cewka NN nowa cewk WN wymieniona (uzywana) kabel WN nowy swieca po jakis 350 km.
Czekam na porady i sugestie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 10:44, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a świeca jaką ma ciepłotę??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hary94
Wymiatacz

Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Pią 11:01, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
iskra F95
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 11:04, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
w sumie najlepsza do jawki jest F80 lub F85 spróbuj na takich świecach może to przyniesie poprawę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 13:17, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Piotrek napisał: | w sumie najlepsza do jawki jest F80 lub F85 spróbuj na takich świecach może to przyniesie poprawę  | F80 za 'goraca'. F95 jest ok, ale te świece mają to do siebie, że sie pieprzą bez ostrzeżenia. Swieca to koszt nieduży. Pogrzeb w garazu i spróbuj wkręcić inną..
Ja rozwaliłem świecę po 500 metrach jazdy. Pamiętaj też, że na ciepło palimy z gazem wciśniętym do oporu- zawsze lepiej łapie... taki gaźnik (zalewa silnik)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pią 13:20, 27 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawel93
Wymiatacz

Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Pią 13:42, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ja też mam taki problem... na zimnym jak dobrze zaleje ogarka to odpala z pierwszego czasami drugiego kopa a jak chce odpalić na cieplym to zaj**ać sie idzie;/ kondensator nowy ,platyny w bdb stanie co robić?
macq-dobrze wiedzieć kurde ze na cieplym trza odpalać na manetce przekręconej na full...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hary94
Wymiatacz

Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Pią 20:45, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
chlopcy mam doslownie okolo 30 swiec w tym ta na ktorej jezdze jest nowa no i na wielu jest lepsza iskra ale jak wkrece to za chu...a platynki ustawiane szczelinomiwerzem na 0,15 na 0.30 ; 0,40; 0,45 ; 0,50 i 0,70 i teraz mam na 0,70 bo wydaje mi sie ze jest najlepiej... Wiem ze 0,40 jest optymalnie ale... Na swiecy tez przerwy kombinowalem... Zaplon przyspieszyc? opoznic? podpowiedzcie cos...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
4064484
Nowy

Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: Czw 23:06, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
odnośnie świec... ja kiedys miałem świece z peknietym izolatorem... ale zajechałem na niej do sklepu, kupiłem nową, wkreciłem... i... poszedłem po następną.. czasem nowa nei znaczy dobra... kup jeszcze jedną - to 6 zł kosztuje..
a tak patrząc dalej.. zobacz czy masz dysze w gaźniku dokrecone do oporu, i jak pali z popychu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
diodaa
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 21:36, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
świece kupuje z takiej mało znanej ale bardzo solidnej firmy zachodniej o nazwie
BOSCH i te swiece jeszcze nigdy mnie nie zawiodły polskie iskry to
SZAJS bez ostrzeżenia w trasie 65km od domu 21:00 i dzwonisz po starego żeby z ałtem przyjechał a on tylko mordom drze ogar na pake a pużniej ci
2-3 tygodnie wypominajom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 16:51, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
[url]świece kupuje z takiej mało znanej ale bardzo solidnej firmy zachodniej o nazwie
BOSCH [/url] sorry ale jezeli to jest malo znana firma to moja matka wyciera silnik w autobusach PKS`u. Zapamietaj ze to jest jedna z nielicznych firm, ktore zasluzyly sie w motoryzacji! Tylko glownie w jakis wtryskach, akumulatorach itd. Nie wiem czy mam na Ciebie uczulenie ale wedlug mnie jak narazie robisz tu troche syfu. Bez urazy oczywiscie... Co do swiec to polacy wsadzali Iskry F80 i nie mozna do konca powiedziec ze jest to swieca dedykowana! Dedykowana oficjalna swieca czechoslowacka to Brisk modelu nie znam! Co do Iskry F95 to absolutnie nie jest ona przeznaczona do tego silnika, taka swiece to mozna wsadzac do malucha a nie do silnika typu 223, chyba ze silnik jest wyjatkowo nieznosny i innych swiec nie przymuje. diodaa po pierwsze jawka nie jezdzi sie do Wrszawy i wali 300km tylko w malutkie trasy. Kurde nie jest Honda Gold-Wing z klimatyzacja, radiem i miejscem na napoje! Pozatym zainwestuj w slownik ortograficzny. Wracajac do tematu Jawki tak maja z powodu umieszczenia gaznika nad cylindrem i to, ze na cieplym silniku nie odpala to w miare normalne. A po drugie dlaczego katujesz jawke po remoncie na postoju, to nie tylko niszczy elementy ale szczegolnie swiece!
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|