Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daniel0515
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 18:06, 27 Lip 2010 Temat postu: Poważny Problem z Silnikiem.Błagam o Pomoc. |
|
|
A więc to było tak wszystko było w porządku ale pewnego dnia dałem koleżance się przejechać po parku nie umiała wbić 2 biegu jechała tak z 1 - 1,5 Km na jedynce ba max obrotach kiedy przyjechała z rury wydechowej szedł biały dym za nią chmura białego dymu silnik był baardzo gorący polałem cylinder coca colą na wykręconej świecy żeby trochę wystygł możliwe że trochę wlało się do tłoka potem było okej wszystko ale nie było czuć dużej kompresji była ale słaba i coś lekko zaczęło stukać w głowicy potem jeździłem i było okej.Następnego dnia podłączałem światła i chciałem zobaczyć jak palą odpaliłem i dawałem mu max obroty i tłok stanął nie mogłem prawie nim ruszyć odkręciłem go i zobaczyłem 3 kawałki tłoka odłamane w kształcie czubków gwoździ zabrałem głowicę z cylindrem do domu zagrzałem wodę gorącą wlałem trochę octu i wymyłem głowice wraz z cylkiem.Przykręciłem wszystko dobrze i odpaliłem tak samo słaba kompresja lekko stukał ale przejechałem się silnik się zagrzał i na 2 i 3 biegu brak mocy przerywał nie miał wolnych obrotów gasł w ogóle był taki słaby że szok i dalej tak jest proszę o pomoc poradźcie co mam zrobić co wymienić ? tłok wał jest w dobrym stanie tak jak pierścienie jest ich 3 na tłoku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Wto 18:10, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jak włożyłeś z powrotem ten połamany tłok to masz odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel0515
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 18:15, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tłok nie jest połamany tylko lekkie 3 elementy tłoka trochę odeszły malutkie takie kamyczki tłoka.Na oko nie widać różnicy wyglądu tłoka tłok jest w dobrym stanie naprawdę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Wto 18:25, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
"polałem cylinder coca colą na wykręconej świecy żeby trochę wystygł" chłopie masz ty głowe . . . .
a po drugie to jeśli widziałeś ze tłok jest uszczerbiony to poco go zakładałeś znowu . teraz musisz oddać cylinder do szlifu albo kupić nowy cylinder i tłok z pierscieniami bo na tym co masz teraz to juz napewno nie pojeżdzisz . . . .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel0515
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 18:54, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ale tak to silnik chodzi tylko że ma bardzo mało mocy na 3 biegu gaśnie,A jakbym dał glowice z cylindrem z innego silnika było by dobrze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Wto 19:03, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jesli niema rys to wymien sam tloczek z pierscieniami i powinien odzyskac moc colą sie go niechlodzi niewolno takich zeczy robic bo to jest chłodzone powietrzem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel0515
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 19:25, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tłok wymienię a głowica i cylinder w dobrym stanie tylko tłok taki porysowany czubek tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Wto 19:36, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
kamil12345121 napisał: | jesli niema rys to wymien sam tloczek z pierscieniami i powinien odzyskac moc colą sie go niechlodzi niewolno takich zeczy robic bo to jest chłodzone powietrzem |
Człowieku trzeba zrobić szlif lub kupić nowy cylinder, nie ma o czym gadać....
Do autora masz ty mózg jak tak to zacznij go używać człowieku wgl colą nie powinno się polać cylindra a co dopiero jeżeli naleciało do tłoka! Nowy tłok pierścienie nowy cylinder lub szlif...
I tu nie ma dyskusji ale to letko ale to coś da się coś zrobić, nie da się musisz kupować nowy tłok pierścienie robić szlif lub nowy cylek....
Jak dobrze będzie to i głowice zmień...
I wgl jak ty mogłeś poszczerbiony, rozwalony "letko" tłok wsadzić z powrotem???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Wto 19:36, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a pierscienie to co trzeba wymienivc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Wto 19:40, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Szkoda wam paru złoty, szlif będzie kosztował max 40zł, tłok max 15zł, 1 pierścień kosztuje 1.50zł, pare złotych i jawka chodzi cacy... a tak to sb aby pogorszycie sprawę...
Jak tłok się rozwalił, nalał coli do cylindra to trzeba zrobić szlif...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel0515
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 12:46, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dorzucę kilka fotek tłoka cylindra i głowicy zobaczcie sami i oceńcie w jakim te części są stanie.Tu macie link pobierzcie zapakowane rar zdjęcia
klik link
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Śro 16:20, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ale tych rys może nie widać na cylku ale cylek musi mieć szlif, bo jak tłok ci się rozwalił, coli nalałeś to on na 100000% wymaga szlifu szkoda ci 40zł.... naprawdę musisz szlif zrobić.... głowica to spróbuj na starej pojeździć po remoncie jak nie to zmień... jak masz kase ja bym zmienił... a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Śro 16:21, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
szlif będzie kosztował max 40zł, tłok max 15zł, 1 pierścień kosztuje 1.50zł,
ty wogule uzywasz muzgu chyba nie bardzo poco ma robic szlif jezeli niema rys to moze wymienic tłłoczek z pierscieniami szlifóf nieopłaca sie robic bo cylinder kosztuje 80 zl nowy cały zestasw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Śro 16:44, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zanim odpowiem ci na to pytanie poproś rodziców żeby zakupili ci taki o to słownik....Tego co napisałeś nie da sie czytać i kur**nie muzg tylko mózg i zacznij go używać....
A teraz do konkretów... rysy nie muszą być widoczne żeby cylek nadawał się do szlifu.... I weź to na logikę.... tłok sie rozwalił podczas pracy silnika i te odłamki cały czas chodziły po cylindrze, nalał coli do cylindra i ta cola razem z tłokiem chodziła po cylku....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel0515
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 17:32, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Pytam się raz jeszcze jak wsadzę cylek i tłok z innego sprawnego silnika będzie moto chodził ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|