Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hku
Początkujący

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 9:55, 25 Sty 2008 Temat postu: Powazny problem z biegami!! |
|
|
Kupilem niedawno jawke mustang.Chcialem ja zapali na drugi dzien i zapalila ale..... kiedy wrzucam na 1 to jest taki kkkkkkk(wiem ze bylo to juz na forum ale nie pomaga nawet jej przniecie!Kolejną usterka to,to ze nie mam luzu pomiedzy 1 a 2,ale pomiedzy 2 a 3.Luz pomiedzy 1 a 2 jest taki jakby jawka byla na 3(da sie pchnac ale cos w skrzyni sie jakby ocieralo).Nie wiem jeszcze co moze byc spowodowane spadkiem mocy przy ruszaniu.Na niskich obrotach jest bardzo bardzo słaba.Jak juz sie rozpedze to jest wszystko ok.3 bieg tez nie dziala super a dokladnie:mam juz wystarczajace obroty na 2 i wrzucam na 3,jawka bardzo wolno sie rozpedza(jeszcze nigdy nie jechalem max a jest gdzie sie rozpedzic u mnie:D)Nie wiem czy da sie to wyregulowac poniewaz nie mam ksiazeczki do jawki.Prosze o pomoc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pią 11:37, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
zobacz też stan sprzegła. od niego zalezy sporo w przeniesieniu mocy na skrzynię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kameleon_xD
Gość
|
Wysłany: Sob 2:25, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
zmień tarcze sprzęgłowe i olej w skrzyni zobacz czy nie jest już do wymiany i czy jest jego odpowiednia ilość.
Ostatnio zmieniony przez kameleon_xD dnia Sob 2:26, 26 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 9:38, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jesli jest slaba moze zapłon , sie przestawił lub pierścienie do wymiany .
Co do zgrzytu i braku luzu .. albo skrzynia sie urobiła , albo porpostu cos nie tak w sprzęgle . Naprawe sprzęgla masz w tutorialach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hku
Początkujący

Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 10:24, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Olej zmienialem jakies 3 dni temu,jest odpowiedznia ilosc .A co do tarcz nie patrzylem nawet.Wydaje mi sie ze to jednak moze byc wina pierscieni.Wczoraj przeczyscilem bardzo doklanie gaznik(wysokocisnieniowym kompresorem) i nic .Ale bede probowal cos zrobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kameleon_xD
Gość
|
Wysłany: Sob 10:44, 26 Sty 2008 Temat postu: Re: Powazny problem z biegami!! |
|
|
Hku napisał: | Kupilem niedawno jawke mustang.Chcialem ja zapali na drugi dzien i zapalila ale..... kiedy wrzucam na 1 to jest taki kkkkkkk(wiem ze bylo to juz na forum ale nie pomaga nawet jej przniecie!Kolejną usterka to,to ze nie mam luzu pomiedzy 1 a 2,ale pomiedzy 2 a 3.Luz pomiedzy 1 a 2 jest taki jakby jawka byla na 3(da sie pchnac ale cos w skrzyni sie jakby ocieralo).Nie wiem jeszcze co moze byc spowodowane spadkiem mocy przy ruszaniu.Na niskich obrotach jest bardzo bardzo słaba.Jak juz sie rozpedze to jest wszystko ok.3 bieg tez nie dziala super a dokladnie:mam juz wystarczajace obroty na 2 i wrzucam na 3,jawka bardzo wolno sie rozpedza(jeszcze nigdy nie jechalem max a jest gdzie sie rozpedzic u mnie:D)Nie wiem czy da sie to wyregulowac poniewaz nie mam ksiazeczki do jawki.Prosze o pomoc! |
to nie jest spowodowane zapłonem ani gaźnikiem albo siadła ci skrzynia albo sprzęgło .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 15:46, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
kameleon_xD napisał: | zmień tarcze sprzęgłowe i olej w skrzyni zobacz czy nie jest już do wymiany i czy jest jego odpowiednia ilość. | Nie kaz czlowiekowi od razu pol silnika rozwalac.
Do autora tematu -> jaki olej nalales? Podciagnij troche sprzeglo (taka srubka z przeciwnakretka na deklu od strony sprzegla)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adikowski
Bywalec

Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Sob 16:10, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wczesniej bylo dobrze? Moze ktos zle skrzynie poskladal...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 21:27, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No ale jak źle ? przeciez inaczej by sie nie zeszło wszystko razem [ chyba ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BLASTER
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 16:42, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Pewnie,że można źle skrzynie złozyć.
Największym i najpoważniejszym błędem jest zamiana dwóch zębatek suwnych (poruszanych przez automat biegowy).
Jest to jeden ale najczęstrzy błąd w składaniu skrzyni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 17:34, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Mozna je zamienic ale one mają inne zęby i nei chodziło by
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BLASTER
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 20:11, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
chodzi to tylko zaraz się sypie tryb 1biegu i startu,a dwójka jest bardzo podobna w przełożeniu do jedynki a 3 jaka była taka zostaje nawet luzy są jak trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cieply-kc
Wymiatacz

Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 13:45, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Moze po prostu koles nie umie zmieniac biegow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BLASTER
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Wto 15:18, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
no właśnie i może tu tkwi problem,zdjęcie gazu+zwolnienie sprzęgła,zmiana biegu "załączenie" sprzęgła i gaz no niby proste
Mozna zamienic te tryby i złożyć hehe przydałby sie taki bieg pomiędzy 1a 2 i 2 a 3 zajebiaszczy wykop tyle,że na krótko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 18:00, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
"spowodowane spadkiem mocy przy ruszaniu.Na niskich obrotach jest bardzo bardzo słaba.Jak juz sie rozpedze to jest wszystko " ja tak mialem jak za duzo benzyny jawa dostawała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|