Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian725
Nowy

Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wschowa > Lubuskie
|
Wysłany: Nie 10:39, 30 Paź 2011 Temat postu: porysowany cylinder i tłok |
|
|
niedawno podczas jazdy wyskoczyły mi zabezpieczenia tulei na tłoku i porysowaly tlok i cylinder . wczoraj usunalem stare pierscienie wryte w tlok . zalozylem nowe . skrecilem silnik kopnalem raz dwa , tlok pracuje .sprawdzilem czy odpali . od kopki nie bylo mowy za to na pych z 1 po ok 5 metrach odpala jak tlok dosc szybko sie porusza .( motor oczywiscie jest slabszy ) i tu moje pytanie jezdzil ktos z was na pyrysowanym cylindrze i tłoku ?( mi sie to udało jak utrzymywałęm wysokie obroty) czy z czasem drobne rysy w cylindrze się choc troszke wygładzą ? czekan na odpowiedzi cenna wiedze i sugestie .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian725 dnia Nie 10:40, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 11:29, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba powinno się stosować jakieś kary np cielesne za takie rzeczy.. Skoro piszesz, że ci porysowało tuleję i tłok, to dość głębokie te rysy są (u mnie też kiedyś zabezpieczenia wypadły) więc nie ma sensu kupować nowych pierścieni. Rysy się nie wygładzą,kompresja jest mniejsza więc się nie dziw, że jest słaby. W tym momencie to albo cylinder do szlifu + nowy tłok i pierścienie, lub po prostu cały nowy zestaw.
I nie zabezpieczenia tulei tylko zabezpieczenia sworznia.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Nie 11:30, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 12:33, 30 Paź 2011 Temat postu: Re: porysowany cylinder i tłok |
|
|
adrian725 napisał: | i tu moje pytanie jezdzil ktos z was na pyrysowanym cylindrze i tłoku ?. |
A piłeś kiedyś herbatę z potłuczonej szklanki?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 12:49, 30 Paź 2011 Temat postu: Re: porysowany cylinder i tłok |
|
|
adrian725 napisał: | niedawno podczas jazdy wyskoczyły mi zabezpieczenia tulei na tłoku i porysowaly tlok i cylinder . wczoraj usunalem stare pierscienie wryte w tlok . zalozylem nowe . skrecilem silnik kopnalem raz dwa , tlok pracuje .sprawdzilem czy odpali . od kopki nie bylo mowy za to na pych z 1 po ok 5 metrach odpala jak tlok dosc szybko sie porusza .( motor oczywiscie jest slabszy ) i tu moje pytanie jezdzil ktos z was na pyrysowanym cylindrze i tłoku ?( mi sie to udało jak utrzymywałęm wysokie obroty) czy z czasem drobne rysy w cylindrze się choc troszke wygładzą ? czekan na odpowiedzi cenna wiedze i sugestie . |
jeszcze trochę gumowe dildo będą umieli zepsuć...
jak się nie znasz człowieku na mechanice to się za to nie bierz, bo Twoje pytania są idiotyczne, źle zamontowałeś zabezpieczenia (pewnie źle dobrałeś), zapewne cały remont schrzaniłeś, teraz znów psujesz... czego Ty oczekujesz teraz? podłącz manometr to zobaczysz dlaczego tak się nie robi i oddaj ten silnik do mechanika albo sprzedaj całość komuś kto ma o tym pojęcie.
I nie mów mi czasem że od pomocy jest forum, bo forum było od pomocy zanim zepsułeś, teraz to tylko śmiecisz przez swoją ignorancję.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 10:23, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nie no moskit nie unoś sie ... tak czasem bywa że zabezpieczenia wyskoczą. U mnie taki segerkowate po prosto pękło w pół ale nic sie z silnikiem nie stalo. Te oryginalne są najlepsze te z drucika nigdy mi nie wypadly ani nie miałem z nimi problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 10:40, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
przez 10 lat nie wyleciało mi żadne ale jak ktoś nie patrzy jak wytoczona jest szczelina i montuje seggera zamiast drutu to jest wyłącznie sobie winien, pomijam fakt kupna tłoka odlewanego w garażu i toczonego przecinakiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Siasin
Wymiatacz

Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 11:31, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Skoro rowek pod zabezpieczenie jest pół okrągły to kto montuje tam seger o kwadratowym przekroju ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 15:51, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
głównie Ci którym zabezpieczenie później wylatuje robiąc spustoszenie w połowie silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Makster_26
Wymiatacz

Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Wto 9:13, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
moskit, nie tak dawno sam miałem okazje usuwać usterki po zabezpieczeniu sworznia. Jeździłem pół roku bez problemu i pewnego słonecznego dnia "jeb" i dziękujemy . Skończyło sie na wymianie cylindra tłoka i pierścieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
doman30
Wymiatacz

Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 11:51, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Okej nie ma co sie kłucić czy ktoś umie założyć zabezpieczenie czy nie. Apropos tematu to cylek do szlifu + nowy tłok, pierścienie, sworzeń i PORZĄDNE ZABEZPIECZENIA lub zakup nowego zestawu (czego nie polecam tzn polskich podróbek) i PORZĄDNY MONTAŻ całości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 12:10, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
po prosty zauważyłem fakt, przy zajechaniu 10-12 tłoków z pierścieniami w ogarze 200, 4-5 przy 205 nie wyleciało mi ani jedno zabezpieczenie, można do tego doliczyć sprzęty przy których już byłem za stary żeby na chama katować i jeżdżą do teraz bezawaryjnie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adrian725
Nowy

Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wschowa > Lubuskie
|
Wysłany: Śro 22:07, 02 Lis 2011 Temat postu: Re: porysowany cylinder i tłok |
|
|
mam pojecie o tym silniku . mam 2 ogary 200 . 1. zarejestrowany sprawny ... . i 2. ten o ktorym mowa . poprzedni wlasciciel tego o ktorym mowa)(2.) zle zrobil zabezpieczenia ( z drutow )i stalo sie co sie stalo
pozatym jakbym czegos nie wiedzal ( np jak zalozyc zabezpieczenia) kierował bym sie NA PIERWSZYM MIEJSCU TUTAJ . ale o tym jest sporo wiec nie pisze tylko czytam to co juz zostało napisane a ze zdazyl mi sie taki przypadek to postanowiłem sie podzielic . i przeczytac wasze odpowiedzi ;p
moze i przesadziłem z tym zeby go odpalic .. ale coz poprostu chcialem sprawdzic . tak czy inaczej 2 silnik i tak jest przeznacziony na czesci (wracie czego ) dla motoru 1
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian725 dnia Śro 22:29, 02 Lis 2011, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|