Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:24, 19 Mar 2011 Temat postu: pomocy !! ogar 200 brak iskry |
|
|
witam . jestem tu nowy. szukałem w necie odpowiedzi na moj problem ale niestety nie znalazlem . a wiec tak:
w ogarku postanowiłem zrobic remont i rozlorzyłem go na czesci zeby wstawic nowe , ale w miedzy czasie nadarzyla sie okazja kupna drugiego ogara 200 od starszego koscia za smieszne pieniadze. i tak zaplon byl rozwalony to włorzylem od tamtego ogara zeby zobaczyc czy bedzie chodził ustawilem zaplon i wymienilem kondesator i cewke ta pod bakien przelorzylem z tamtego i prad w fajce jest bo wlorzylem palca to konia by zabilo , a gdy wlozem swiece i przylorzylem do cylindra nie ma iskry na starych swiecach jak i na nowej prosze o szybko odpowiesz z gory dziekuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 9:23, 19 Mar 2011 Temat postu: Re: pomocy !! ogar 200 brak iskry |
|
|
kaczor2454 napisał: | witam . jestem tu nowy. szukałem w necie odpowiedzi na moj problem ale niestety nie znalazlem . a wiec tak:
w ogarku postanowiłem zrobic remont i rozlorzyłem go na czesci zeby wstawic nowe , ale w miedzy czasie nadarzyla sie okazja kupna drugiego ogara 200 od starszego koscia za smieszne pieniadze. i tak zaplon byl rozwalony to włorzylem od tamtego ogara zeby zobaczyc czy bedzie chodził ustawilem zaplon i wymienilem kondesator i cewke ta pod bakien przelorzylem z tamtego i prad w fajce jest bo wlorzylem palca to konia by zabilo , a gdy wlozem swiece i przylorzylem do cylindra nie ma iskry na starych swiecach jak i na nowej prosze o szybko odpowiesz z gory dziekuje. |
skoro masz prąd na kablu to albo za słaby , albo nie masz masy na cylindrze , co jest chyba niewykonalne w tym sprzęcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 9:30, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
witamy na forum <browar>, tak jak pisalem wczesniej do ciebie, przejrzyj całą instalacje, przerwe na świecy ustaw 0,4mm - 0.6mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:04, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ale zapomniałem dodac ze ostatnio odpalilem go i chwile pojezdzilem jakies 2 km ale mial mula a tata powiedzial ze to zaplon wiec ustawilem na nowo i juz nie chodzi;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Sob 12:08, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
to sprawdź kolego zapłon a odpalany był na starej cewce WN( tej pod bakiem) czy już gdy przełożyłeś z 2 ogarka ? a kondensator nowy założony dałeś czy też przełożyłeś tylko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 13:12, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
tak z ciekawości... jak ustawiłeś ten zapłon?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:45, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
na starej cewce ws napiecia byl odpalany ale nie miał dobrej iskry wiec przelorzylem z tamtego ogara . i dodam jeszcze ze przed chwila bylem troche sie przy nim pobawic i jest tak jak go pcham to jest slaby prad a jak dotkne kierownicy i wlorze palca do fajki to mocno kopie . a zaplon ustawilem tak na gmp cofnelem o 3 mm na sowmiarce i ustawilem przerwe jest okej .. juz nie wiem dzie szukac kable sa podpiete na krotko;) ratujcie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 13:47, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
kaczor2454 napisał: | na starej cewce ws napiecia byl odpalany ale nie miał dobrej iskry wiec przelorzylem z tamtego ogara . i dodam jeszcze ze przed chwila bylem troche sie przy nim pobawic i jest tak jak go pcham to jest slaby prad a jak dotkne kierownicy i wlorze palca do fajki to mocno kopie . a zaplon ustawilem tak na gmp cofnelem o 3 mm na sowmiarce i ustawilem przerwe jest okej .. juz nie wiem dzie szukac kable sa podpiete na krotko;) ratujcie! |
masa na cewce butelkowej do sprawdzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:49, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a moglbys powiedziec jak to sprawdzic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 14:15, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ok stary. zapłon na 3 mm nie może być! maksymalnie 2mm. 1,8mm do 2,00mm = odblokowany ogar...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 14:40, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
kaczor2454 napisał: | na starej cewce ws napiecia byl odpalany ale nie miał dobrej iskry wiec przelorzylem z tamtego ogara . i dodam jeszcze ze przed chwila bylem troche sie przy nim pobawic i jest tak jak go pcham to jest slaby prad a jak dotkne kierownicy i wlorze palca do fajki to mocno kopie . a zaplon ustawilem tak na gmp cofnelem o 3 mm na sowmiarce i ustawilem przerwe jest okej .. juz nie wiem dzie szukac kable sa podpiete na krotko;) ratujcie! |
sądząc po tych 3mm przerwa też nie jest ok, ustaw szczelinomierzem jak trzeba (0,4), zapłon daj trochę później bo 3mm to stanowczo za wcześnie i będzie palić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:39, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jest sukces odpalilem ogara ale jak nie trzymam pompki paliwa to pojedzie chwile i gasnie a jak go przepompuje to znowu chwile pojedzie ustawilem poziom paliwa w komorze ale jak odkrecilem kranik to od dolu gaznika sie wylewalo paliwo a i jeszcze jedno juz jak jade to na trzecim biegu nie chce jechac..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 20:13, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
To miałeś za mały poziom paliwa i musiałeś trzymać pompkę. Teraz ustawiłeś za duży i się wylewa ze komory pływakowej... tą blaszkę trzeba odginać tak, że nawet gołym okiem trudno to dostrzec...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:32, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
acha rozumiem ;p zaraz zobacze czy cos sie poprawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:52, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
prędzej ma gaźnik zapchany, żeby zaworek tak odcinał że jechać nie idzie to blaszka by musiała chyba być na maxa w dół odgięta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|