pomocy !! ogar 200 brak iskry
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaczor2454
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:24, 19 Mar 2011    Temat postu: pomocy !! ogar 200 brak iskry

witam . jestem tu nowy. szukałem w necie odpowiedzi na moj problem ale niestety nie znalazlem . a wiec tak:
w ogarku postanowiłem zrobic remont i rozlorzyłem go na czesci zeby wstawic nowe , ale w miedzy czasie nadarzyla sie okazja kupna drugiego ogara 200 od starszego koscia za smieszne pieniadze. i tak zaplon byl rozwalony to włorzylem od tamtego ogara zeby zobaczyc czy bedzie chodził ustawilem zaplon i wymienilem kondesator i cewke ta pod bakien przelorzylem z tamtego i prad w fajce jest bo wlorzylem palca to konia by zabilo , a gdy wlozem swiece i przylorzylem do cylindra nie ma iskry na starych swiecach jak i na nowej prosze o szybko odpowiesz z gory dziekuje. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 9:23, 19 Mar 2011    Temat postu: Re: pomocy !! ogar 200 brak iskry

kaczor2454 napisał:
witam . jestem tu nowy. szukałem w necie odpowiedzi na moj problem ale niestety nie znalazlem . a wiec tak:
w ogarku postanowiłem zrobic remont i rozlorzyłem go na czesci zeby wstawic nowe , ale w miedzy czasie nadarzyla sie okazja kupna drugiego ogara 200 od starszego koscia za smieszne pieniadze. i tak zaplon byl rozwalony to włorzylem od tamtego ogara zeby zobaczyc czy bedzie chodził ustawilem zaplon i wymienilem kondesator i cewke ta pod bakien przelorzylem z tamtego i prad w fajce jest bo wlorzylem palca to konia by zabilo , a gdy wlozem swiece i przylorzylem do cylindra nie ma iskry na starych swiecach jak i na nowej prosze o szybko odpowiesz z gory dziekuje. Smile

skoro masz prąd na kablu to albo za słaby , albo nie masz masy na cylindrze , co jest chyba niewykonalne w tym sprzęcie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 9:30, 19 Mar 2011    Temat postu:

witamy na forum <browar>, tak jak pisalem wczesniej do ciebie, przejrzyj całą instalacje, przerwe na świecy ustaw 0,4mm - 0.6mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczor2454
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:04, 19 Mar 2011    Temat postu:

ale zapomniałem dodac ze ostatnio odpalilem go i chwile pojezdzilem jakies 2 km ale mial mula a tata powiedzial ze to zaplon wiec ustawilem na nowo i juz nie chodzi;(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Sob 12:08, 19 Mar 2011    Temat postu:

to sprawdź kolego zapłon Wink a odpalany był na starej cewce WN( tej pod bakiem) czy już gdy przełożyłeś z 2 ogarka ? a kondensator nowy założony dałeś czy też przełożyłeś tylko?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 13:12, 19 Mar 2011    Temat postu:

tak z ciekawości... jak ustawiłeś ten zapłon?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczor2454
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:45, 19 Mar 2011    Temat postu:

na starej cewce ws napiecia byl odpalany ale nie miał dobrej iskry wiec przelorzylem z tamtego ogara . i dodam jeszcze ze przed chwila bylem troche sie przy nim pobawic i jest tak jak go pcham to jest slaby prad a jak dotkne kierownicy i wlorze palca do fajki to mocno kopie . a zaplon ustawilem tak na gmp cofnelem o 3 mm na sowmiarce i ustawilem przerwe jest okej .. juz nie wiem dzie szukac kable sa podpiete na krotko;) ratujcie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 13:47, 19 Mar 2011    Temat postu:

kaczor2454 napisał:
na starej cewce ws napiecia byl odpalany ale nie miał dobrej iskry wiec przelorzylem z tamtego ogara . i dodam jeszcze ze przed chwila bylem troche sie przy nim pobawic i jest tak jak go pcham to jest slaby prad a jak dotkne kierownicy i wlorze palca do fajki to mocno kopie . a zaplon ustawilem tak na gmp cofnelem o 3 mm na sowmiarce i ustawilem przerwe jest okej .. juz nie wiem dzie szukac kable sa podpiete na krotko;) ratujcie!

masa na cewce butelkowej do sprawdzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczor2454
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:49, 19 Mar 2011    Temat postu:

a moglbys powiedziec jak to sprawdzic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 14:15, 19 Mar 2011    Temat postu:

ok stary. zapłon na 3 mm nie może być! maksymalnie 2mm. 1,8mm do 2,00mm = odblokowany ogar...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 14:40, 19 Mar 2011    Temat postu:

kaczor2454 napisał:
na starej cewce ws napiecia byl odpalany ale nie miał dobrej iskry wiec przelorzylem z tamtego ogara . i dodam jeszcze ze przed chwila bylem troche sie przy nim pobawic i jest tak jak go pcham to jest slaby prad a jak dotkne kierownicy i wlorze palca do fajki to mocno kopie . a zaplon ustawilem tak na gmp cofnelem o 3 mm na sowmiarce i ustawilem przerwe jest okej .. juz nie wiem dzie szukac kable sa podpiete na krotko;) ratujcie!


sądząc po tych 3mm przerwa też nie jest ok, ustaw szczelinomierzem jak trzeba (0,4), zapłon daj trochę później bo 3mm to stanowczo za wcześnie i będzie palić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczor2454
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:39, 19 Mar 2011    Temat postu:

jest sukces odpalilem ogara ale jak nie trzymam pompki paliwa to pojedzie chwile i gasnie a jak go przepompuje to znowu chwile pojedzie Wink ustawilem poziom paliwa w komorze ale jak odkrecilem kranik to od dolu gaznika sie wylewalo paliwo Sad a i jeszcze jedno juz jak jade to na trzecim biegu nie chce jechac..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 20:13, 19 Mar 2011    Temat postu:

To miałeś za mały poziom paliwa i musiałeś trzymać pompkę. Teraz ustawiłeś za duży i się wylewa ze komory pływakowej... tą blaszkę trzeba odginać tak, że nawet gołym okiem trudno to dostrzec... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczor2454
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:32, 20 Mar 2011    Temat postu:

acha rozumiem ;p zaraz zobacze czy cos sie poprawi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:52, 20 Mar 2011    Temat postu:

prędzej ma gaźnik zapchany, żeby zaworek tak odcinał że jechać nie idzie to blaszka by musiała chyba być na maxa w dół odgięta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin