Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 14:28, 01 Wrz 2010 Temat postu: Polski cyl + polska głowica = wyciek ?! |
|
|
Panowie,potrzebuję pomocy. Otóż założyłem polskie 55 i głowicę polską do tego i cyl nie pasuje do głowicy widocznie,bo jak podłączę paliwo i kopnę to pluje mi paliwem prosto w gały ! Co mam zrobić ?
Uszczelkę już dałem i to nawet nie pomogło ;/ Tak mi się wydaje,że tam jest za duża szczelina (1,5 raza większa niż w Czechu) ! Co zrobić ? Oddać tokarzowi do stoczenia,czy mogę to jakoś zeszlifować w domowym zaciszu ? Raczej na tym drugim by mi bardziej zależało, bo zaczynam teraz LO i nie będzie czasu latać po warsztatach ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
haker305
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:42, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Hehe poczytaj temat "Dziwny problem" . Problemy z tym polskim dziadostwem są, były i będą... Ja np. wracam do oryginalnego cylka i Tobie też to doradzam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 17:46, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ale póki,co nie mam tokarza,który mógłby mi zrobić szlif na czechu ;/ Więc muszę z tym gównem się pobujać ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
haker305
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:03, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No to masz pod tym względem lipę ;/. Ja np. mieszkam we Wrocławiu i dlatego mam bardzo fajnie pod tym względem... No nic musisz powalczyć z tym shitem, sam raczej nie zeszlifujesz tego bo na 100% wyjdzie nierówno to jednak nie przelewki szlifowanie takiej powierzchni która musi mieć idealny kontakt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|