Podłączenie przerywacza......

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:51, 11 Lis 2008    Temat postu: Podłączenie przerywacza......

Elo Exclamation Mam taki problem, a mianowicie jak podłączyc przerywacz kieronkowskazów jak na nim są takie oznaczenia: "+", "L", "P" Question Ja z tego co wiem to prądowy podłancza się do "+", a "L" idzie już do przełącznika kieronkowskazów. A więc po co to "P" Question Question
Proszę o szybką pomoc.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 8:54, 11 Lis 2008    Temat postu:

Mi sie zdaje ze + to prad L to lewy kierunek a P prawy.Nie jestem pewny to tylko moje przypuszczenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:57, 11 Lis 2008    Temat postu:

Ale tego by się chyba niedało przepuscic przez przełącznik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 9:40, 11 Lis 2008    Temat postu:

P to dodatkowe wyjście na kontrolkę. Nie musi być podłączone. Ja w Jawie TS350 mam przerywacz elektronik i jedno wyjście nie podłączone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:56, 11 Lis 2008    Temat postu:

A reszte normalnie sie podłąncza jak wyżej wspomniałęm?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 12:26, 11 Lis 2008    Temat postu:

Tak. Czasem w elektronikach jest jeszcze dodatkowy kabelek, który podłącza się pod masę, ale nie musu go być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:17, 11 Lis 2008    Temat postu:

Tak wszystko sie zgadza:
"+" - pierwszy biegun pociagniety z obwodu(tu plus)
["- lub masa" - drugi biegun pociagniety z obwodu(tu minus), nie musi byc osobnego wyjscia, moze wystepowac na korpusie lub wcale go nie byc]
"L" - wyjscie jednego z biegunow(tu plus) na kieronkowskaz/y
"P" - wyjscie na kontrolke(zazwyczaj 2W), nie trzeba go podlaczac ale kontrolka ladnie sie prezentuje

Pozdrawiam! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damixx1992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:26, 11 Lis 2008    Temat postu:

ludzie wiem juz co zrobic zeby przyspieszyc zaplon musze przekrecic iskrownik w lewo ale ktora srubke mam odkrecic to na srodku magneta czy jak ? bo dla mnie zaplon jest najgorsza rzecza w motorze obojetne jakim ... czarna magia potrafilbym rozebrac caly i zlozyc ale zaplony bym nie podlaczyl ani nie ustawil xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:38, 11 Lis 2008    Temat postu:

Już wszyskto wiem dzienki za pomoc. Temat do zamknięcia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zawilkaa
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 15:58, 12 Lis 2008    Temat postu:

Tomek13pl napisał:
Mi sie zdaje ze + to prad L to lewy kierunek a P prawy.Nie jestem pewny to tylko moje przypuszczenie

jak nie jestes pewny to po co piszesz??? nie potrzebnie nabijasz posta ;p ale czytalem w necie to tym razem ci sie udalo bo miales racje wiec + to prad L to lewy kiedunek a P prawy kierunek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:02, 12 Lis 2008    Temat postu:

Damixx1992 napisał:
ludzie wiem juz co zrobic zeby przyspieszyc zaplon musze przekrecic iskrownik w lewo ale ktora srubke mam odkrecic to na srodku magneta czy jak ? bo dla mnie zaplon jest najgorsza rzecza w motorze obojetne jakim ... czarna magia potrafilbym rozebrac caly i zlozyc ale zaplony bym nie podlaczyl ani nie ustawil xD


Zaplon to nie powinien byc problemem. Przyspiesza sie go krecac iskrownikiem w lewo. Co do odkrecania iskrownika jak mozesz mowic, ze zlozylbys silnik jak nie umiesz tego zrobic ?!... Robi sie to dwoma srubkami po bokach, uwaznie dokrecac abu nie przekrecic. POZATYM NIE TEN TEMAT!!! Pozdrawiam i temat do zamkniecia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin