Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:51, 11 Lis 2008 Temat postu: Podłączenie przerywacza...... |
|
|
Elo Mam taki problem, a mianowicie jak podłączyc przerywacz kieronkowskazów jak na nim są takie oznaczenia: "+", "L", "P" Ja z tego co wiem to prądowy podłancza się do "+", a "L" idzie już do przełącznika kieronkowskazów. A więc po co to "P"
Proszę o szybką pomoc.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 8:54, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mi sie zdaje ze + to prad L to lewy kierunek a P prawy.Nie jestem pewny to tylko moje przypuszczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:57, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ale tego by się chyba niedało przepuscic przez przełącznik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 9:40, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
P to dodatkowe wyjście na kontrolkę. Nie musi być podłączone. Ja w Jawie TS350 mam przerywacz elektronik i jedno wyjście nie podłączone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:56, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A reszte normalnie sie podłąncza jak wyżej wspomniałęm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 12:26, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Tak. Czasem w elektronikach jest jeszcze dodatkowy kabelek, który podłącza się pod masę, ale nie musu go być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:17, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Tak wszystko sie zgadza:
"+" - pierwszy biegun pociagniety z obwodu(tu plus)
["- lub masa" - drugi biegun pociagniety z obwodu(tu minus), nie musi byc osobnego wyjscia, moze wystepowac na korpusie lub wcale go nie byc]
"L" - wyjscie jednego z biegunow(tu plus) na kieronkowskaz/y
"P" - wyjscie na kontrolke(zazwyczaj 2W), nie trzeba go podlaczac ale kontrolka ladnie sie prezentuje
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damixx1992
Początkujący
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:26, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ludzie wiem juz co zrobic zeby przyspieszyc zaplon musze przekrecic iskrownik w lewo ale ktora srubke mam odkrecic to na srodku magneta czy jak ? bo dla mnie zaplon jest najgorsza rzecza w motorze obojetne jakim ... czarna magia potrafilbym rozebrac caly i zlozyc ale zaplony bym nie podlaczyl ani nie ustawil xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:38, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Już wszyskto wiem dzienki za pomoc. Temat do zamknięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zawilkaa
Początkujący
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Śro 15:58, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Tomek13pl napisał: | Mi sie zdaje ze + to prad L to lewy kierunek a P prawy.Nie jestem pewny to tylko moje przypuszczenie |
jak nie jestes pewny to po co piszesz??? nie potrzebnie nabijasz posta ;p ale czytalem w necie to tym razem ci sie udalo bo miales racje wiec + to prad L to lewy kiedunek a P prawy kierunek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:02, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Damixx1992 napisał: | ludzie wiem juz co zrobic zeby przyspieszyc zaplon musze przekrecic iskrownik w lewo ale ktora srubke mam odkrecic to na srodku magneta czy jak ? bo dla mnie zaplon jest najgorsza rzecza w motorze obojetne jakim ... czarna magia potrafilbym rozebrac caly i zlozyc ale zaplony bym nie podlaczyl ani nie ustawil xD |
Zaplon to nie powinien byc problemem. Przyspiesza sie go krecac iskrownikiem w lewo. Co do odkrecania iskrownika jak mozesz mowic, ze zlozylbys silnik jak nie umiesz tego zrobic ?!... Robi sie to dwoma srubkami po bokach, uwaznie dokrecac abu nie przekrecic. POZATYM NIE TEN TEMAT!!! Pozdrawiam i temat do zamkniecia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|