Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:35, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jawa normalnie działa i ze światłami i bez świateł. Ale może to być też przez regulację gaźnika. Wczoraj coś namieszałem z gaźnikiem i dzisiaj podczas jeżdżenia co chwilę coś przestawiałem. Jak uznałem, że jest ok, to jeździłem, aż nagle zaczęło coś się dziać. Świeca jest cała okopcona, sucha. Problem w tym, że paliwa dostaje chyba nawet więcej niż powinna. Gdzieś czytałem, że jak odkręcę dekielek od komory pływakowej to tam powinno być 14 +/- 1mm paliwa od krawędzi tej komory. Miałem około 10mm, ale przestawiłem blaszkę i jest 13-14mm. No ale niestety nie miałem jeszcze okazji się przejechać więc nie wiem czy wszystko działa. Wiem, że odpala i jak się bawi gazem, to nic złego się nie dzieje. Tak powinna być ustawiona komora pływakowa jak napisałem wyżej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motomaniak1
Początkujący
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:00, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Właściwie, to maciek2777 może mieć rację. Jak jawa stoi odpalona w 1 miejscu, to z okolic między kolankiem, a tłumikiem po chwili takiego stania, kapią takie malutkie kropeczki oleju na ziemię. Dopiero dzisiaj zauważyłem to w garażu, ale się tym nie przejmowałem, bo myślałem, że ta plama nie jest z jawy, no ale jak przed garażem ją odpaliłem i chodziła, to po chwili też się zrobiła taka plama. A z tłumika nie kapie. Tłumik niedawno był czyszczony wraz z kolankiem, ale już w tłumiku od wewnątrz, jest na spodzie olej. Czyli simering do wymiany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:12, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jutro kupuję nowy simmering. Jeszcze gdzieś czytałem, że jak simmering puścił, to mocno kopci, a mi bardzo kopci. Jednak jeszcze przed zmianą simmera chciałbym się dowiedzieć, co zrobić jak jawa nie przepala całej mieszanki, bo może za dużo jej dostaje i to może nie być wina zepsutego simeringa ? Proszę o pomoc i z góry thx.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek2777
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:34, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja słyszałem, że może też być uszczelniacz wału. Wymieniłem pierścionki i trochę lepiej działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz1042
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 15:49, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
morze dostaje lewe powietrze i ciężko pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 19:40, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jak dostaje lewe powietrze to chyba sam się wkręca na wysokie obroty, a ja miałem straszny problem z ustawieniem wolnych obrotów, bo jak tylko gaz puściłem to silnik gasł, ale jakoś je w końcu ustawiłem. No, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sprawdzić, czy wszystkie śrubki w okolicach cylindra są dobrze przykręcone, chociaż wydaje mi się, że są.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|