Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Wto 16:25, 15 Mar 2011 Temat postu: Po wrzuceniu biegu gaśnie |
|
|
Witam, po pierwsze użyłem funkcji szukaj a teraz do rzeczy :
Mam problem z ogarkiem a mianowicie odpala za 1 i czasami pochodzi a czasami nie regulowałem obroty , chodzi ładnie ale jak dodam gazu to gaśnie i znów trzeba regulować i tak w kółko Druga sprawa to że jak wrzucę bieg to silnik tak jakby przygasa czasami gaśnie. Jak ruszę to słabo reaguje na gaz jak ruszam manetka to czasami nie reaguje a czasami reaguje i jak już ciągnie i daję 2 to nie ma siły.Przyczyna ?? Gaźnik czyściłem, filtr powietrza i tłumik też.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 16:28, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdź szczelność dolotu i czy niema przedmuchów między cylkiem a głowicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Wto 16:34, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jak sprawdzić czy nie ma przedmuchów ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 10:04, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
pomiędzy głowice a cylinder nałóż sylikon wysokotemperaturowy, a może masz pierścionki wyjechane, a może zapłon źle ustawiony (zbyt wczesny)
dużo przyczyn może być
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuman dnia Śro 10:06, 16 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 12:23, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
kuman napisał: | pomiędzy głowice a cylinder nałóż sylikon wysokotemperaturowy, a może masz pierścionki wyjechane, a może zapłon źle ustawiony (zbyt wczesny)
dużo przyczyn może być |
na co? zasyfi cylinder w środku i wypali się,
ktoś na forum podał dobrą choć dość niebezpieczną metodę sprawdzania przedmuchów, pryskać dezodorantem w okolice styku głowicy z cylindrem będzie widać jak się zapala, albo po prostu odpalić w nocy to tez będzie widać, ja używam spray'u do wykrywania nieszczelności. Ja bym proponował sprawdzić kompresje manometrem może, sprawdzić ustawienie zapłonu dokładnie, sprawdzić gaźnik i wtedy wszystko będzie wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domin123
Bywalec
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Śro 12:44, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Prostym sprawdzeniem czy nie ma przedmuchów jest popryskanie środkiem, który się dobrze pieni w miejsce łączenia np.głowicy z cylindrem. Może to być np. woda z płynem do naczyń wlana do pojemnika do czyszczenia szyb. Jak silnik będzie miał przedmuchy to wtedy będzie wydmuchiwać piane z tego miejsca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|