Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:38, 05 Sie 2011 Temat postu: Po ustawieniu dalej nic z jazdy. |
|
|
Witam , po ustawieniach zapłonu 1.8 GMP wszystko jest git na zimnym silniku pali na dotyk w ogóle nie ma dymu świeca ma istnie sarni kolor a romet po dogrzaniu się i przejechaniu kawałka trasy zaczyna przerywać i gaśnie ,więc patrze na iskre a ona ledwo co i bije tak dwa razy na jedno kopnięcie ;/. Wydaje mi się że po zagrzaniu motoru kondensator wysiada i jest zanik iskry bo kiedy poczekam 15 min zmienie świece na zimną pali ale mam w d*pie jazdę gdziekolwiek gdy co 15 km muszę robić remont. Co o tym myślicie jest to wina kondensatora ?? Planuje go wymienić na kondensator od malucha który według mnie będzie znosił lepiej wysoką tem. Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Pią 13:00, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No podobno kondensatory z malucha dobrze sie sprawują. Może przenieś orginalny kondensator gdzieś na rame to sie nie będzie przegrzewał, ale czy to napewno wina kondensatora to pewności nie mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siersiń
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 13:13, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a jaką masz świecę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:26, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
iskre 90 ale na NKG też pojdzie ale troszke gorzej mniejszy dystans pokonam ;/ poluje na championke ale nie moge znaleść. Nie wiem co może być jeszcze przyczyną takiego zachowania bo napewno się coś przegrzewa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 23:58, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
świeca jest zła a kolega pytał o kolor świecy a nie markę i wartość cieplną, prędzej masz walnięty lewy uszczelniacz niż kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 7:44, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon nie jest zalany olejem? jeśli jest ok to kondensator będzie trefny, też tak kiedyś miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:09, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nie ma dymu świeca ma istnie sarni kolor a romet po dogrzaniu się i przejechaniu kawałka trasy zaczyna przerywać i gaśnie. Pisałem wczesniej. Zapłon jest czysty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 19:22, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jeden ciul jaki włożysz kondensator, czy od malana czy od jawki. Ważne żeby był sprawny.
Możliwe że po konkretnym rozgrzaniu lakier na uzwojeniu cewki zapłonowej się topi i jest zwarcie ale to b. mało prawdopodobne. Sprawdź czy aparat zapłonowy zaraz po "awarii" jest mocno gorący.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 20:39, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nic się nie topi, kolega napisał że po wymianie świecy silnik chodzi jak trzeba, czyli świeca zawala się nagarem, najpewniej przez olej dostający się z komory korbowej a wcześniej od sprzęgła no chyba ze dał za duża dawkę oleju do paliwa, zapłon nie ma z tym nic wspólnego bo po wymianie świecy powinien dalej wariować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 7:37, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Może gdyby autor pisał po polsku i mniej chaotycznie to nie było by tulu nieporozumień.
"sarni kolor" - co to oznacza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:38, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
sarni kolor - lekko brązowy moskit122 właśnie po odkręceniu świecy kiedy motor już sam zgasł świeca jest suchutka ;/ więc chyba nie zarzuca na nią olej. Tak mi się wydaję spróbuje wymienić ten kondensator bo mam już kupiony narazie orginalny nowy z czech i się zobaczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 14:14, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Skoro świeca jest suchutka to stawiał bym na gaźnik, gdy zaczyna przerywać spróbuj pompować trochę paliwa ręcznie.
A co do koloru iskry - brązowy nie jest dobry, powinna być niebieska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:33, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
próbowałem z dopompowywaniem paliwa ale to nic nie dało. Podczas jazdy gdy chodź trochę spuszczę lekko manetkę gazu od razu gaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 15:00, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Rozkręć gaźnik w drobny mak i wszystko dokładnie, ale to bardzo dokładnie wyczyść.
Dysz nie przetykaj żadnym drutem tylko ewentualnie włoskiem z miotły (takim plastikowym)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:21, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ale wątpie że moze to być wina gaźnika bo jeśli tak to powinien od początku tak sie zachowywać a nie jak się nagrzeje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|