Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dfmce
Początkujący
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 10:05, 25 Kwi 2007 Temat postu: Po remoncie a prawie nie czuć różnicy |
|
|
Przez zime jawka przeszła mały remont.Zostały wymienione następujące częsci :
-tłok,pierścienie,sworzeń
-głowica
-łańcuszek
-simmeringi
-kondensator
-świeca (kupiłem NGK)
I teraz mam następujące problemy :
1.Na jedynce jawka jest bardzo mocna ale po wrzuceniu dwójki słabnie i jedzie coraz wolniej i jeśli nie zredukuje na jeden to gaśnie.Oczywiście na jedynce znów bardzo przyśpiesza.
2.Jawka bardzo dymi pomimo wymiany wszystkich simmeringów i dokładnym odmierzeniu ilości oleju na litr paliwa.Wcześniej wiedziałem że to chodzi o simmeringi bo z wydechu lał się gęsty olej . Ale teraz z wydechu nic się nie leje a jest bardzo dużo białego dymu.
3. Co 3-5 dni ( zależy od tego ile jeżdże dziennie ale średnio 5km) przestawia się zapłon. Nie wiem czy moze ta sruba sie rozluzowuje ?
4. Kiedy silnik jest zimny np. rano musze pierwszy raz popchać a potem już pali od kopa .
Po za tym wszystko ok. są wolne obroty itd.
Prosze o pomoc w rązwiązaniu któregokolwiek problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Śro 12:49, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
1. sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza. wszystkie połaczenie kanału dolotowego wraz z puszką filtra powietrza czy dupa sie nie odczepiła i czy filtr jest czysty.
2.to ze dymi to wina złego ustawienia gaźnika jak i za równo tego iz jest na dotarciu powinieneś mimo tego lać troszke wiecej oleju. poza tym kup inny olej juz semi syntetyk orlena za 12złza litr.3
3.sprawdź czy nie masz zerwanych gwintów
4.za zimna świeca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 13:58, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wiesz z ta moca to niestety chyba dlatego ze zostal stary cylek i nawet nie zrobiles szlifu... PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 18:44, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ad 1. Musi się dotrzeć. Im większe były różnice pomiędzy tłokiem z pierścieniami a cylindrem tym słabsza będzie Jawka na początku i dłużej będzie się docierać (u mnie był to 1000km).
Ad 3. W krzywce sterującej przerywaczem jest rowek a w magnesie podobno powinien być ząbek wchodzący w rowek krzywki( podobno, bo u mnie nie było, ale był ślad w magnesie jakby coś było wyłamane, ale dałem sobie radę w inny sposób).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dfmce
Początkujący
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 12:24, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 3.sprawdź czy nie masz zerwanych gwintów |
Nie rozumiem tych dwóch punktów.O co chodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 18:53, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
"za zimna" świeca czyli świeca o za małej wartości cieplnej (np.F95). Wkręć świecę o wyższej wartości cieplnej np F80 albo F75.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:16, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
mandos napisał: | "za zimna" świeca czyli świeca o za małej wartości cieplnej (np.F95). Wkręć świecę o wyższej wartości cieplnej np F80 albo F75. |
Chyba Ci sie coś pomieszło... odwrotnie podałeś... F95 jest wysoka, a F 80 jest niska...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 19:20, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie, nie pomyliło mi się. Przy oznaczeniu FXX im wyższy numer tym "zimniejsza" świeca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:22, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nieee !!! Precież na lato zakładamy świece zimniejszą czyli F80 lub F75, an zimę świece ciplejszą czyli F95 i wyżej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 19:31, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
mangus f95 swieca zimna f 75 czy tam f85 świeca gorąca i nie myl już !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 19:35, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Odwrotnie mangus. Wartość liczbowa w oznaczeniu świecy mówi po ilu sekundach w silniku badawczym na skutek przegrzania świecy wystąpi spalanie stukowe. Im wyższa wartość liczbowa tym spalanie stukowe wystąpi później, czyli tym lepiej świeca poprzez gwint odprowadza ciepło - jest zimniejsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dfmce
Początkujący
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 13:38, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a co z tymi gwintami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14:34, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Aha to sorry, ale od jakiegos gościa słyczałem właśnie tak jak pisałem i sie za mocno zafaksowałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pią 15:42, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
zerwany gwint czyli za mocno dokręcałeś i sie uszkodziła sruba moze nie trzymać dobrze i stojan sie przekręca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 17:04, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Co to jest stojan ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|