Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Nie 17:19, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A czyściłeś filtr powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 17:21, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
może za mało powietrza dostaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adikowski
Bywalec
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie 17:23, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dawałem nowy wkład filtra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 14:23, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
poczekaj jawka to nie kosiarka te oleje mają różne właściwości może tu tkwi problem spróbuj na jakimś zwykłym silnikowcu.
Jeżeli używasz takiego czerwonego oleju (nie orlen) to może byc to.
Wyczytałam kiedyś,że te oleje do pilarek to nie oleje to naszych motorków.
acha odstęp między elektrodami 4 mm ale też spróbój 7 mm moja na 7mm zagina jak trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adikowski
Bywalec
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 14:46, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Próbowałem na mixolu nawet jeszcze gorzej. Dalej podsuwajcie jeszce jakieś propozycje... Z góry Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 14:54, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
BLASTER napisał: | poczekaj jawka to nie kosiarka te oleje mają różne właściwości może tu tkwi problem spróbuj na jakimś zwykłym silnikowcu.
Jeżeli używasz takiego czerwonego oleju (nie orlen) to może byc to.
Wyczytałam kiedyś,że te oleje do pilarek to nie oleje to naszych motorków.
acha odstęp między elektrodami 4 mm ale też spróbój 7 mm moja na 7mm zagina jak trzeba |
Jakie 4mm, a tym bardziej 7mm. Przerwa między platynkami przerywacza powinno wynosić około 0,4mm, a przerwa między elektrodami świecy około 0.5mm choć w niektórych świecach widziałem nawet z 1mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adikowski
Bywalec
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 16:17, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Zapłon jest ustawiony na 1.8mm przed GMP czyli jest git. Zapłon ustawiałem szczelinomierzem i sufmiarką z godnie z poleceniami w serwisówce jawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Pon 17:48, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Jak zakręcasz kranik to ma buta?? jak tak samo miałem ale nie mogę sobie przypomnieć co zrobiłem że chodziła.
Jak dobrze pamiętam to zmieniłem cały gaźnik i wyczyściłem układ wydechowy i było spox.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Pon 17:50, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adikowski
Bywalec
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 18:29, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Układ wydechowy wyczyszczony na glancus i uszczelniony. Myśle że jak zacznie się sezon i zachce mi się mocno jeździć to kupie gaźnik i filtr stożkowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 18:41, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Masz problem w mieszance paliwo powietrzenej tylko nie wiem jak to rozwiązać nie stojąc przy moto.
Pokombinuj z rozstawem platynek albo daj na luz i gaz na max przy zakręconym kranie.
Potem daj wachy i zobacz co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 18:48, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nie pomogło pisz gg 8778216
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 21:52, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli świeca jest czarna to silnik dostaje za bogatą mieszankę. Musisz bawić się poziomem paliwa i iglicą, bo to decyduje o składzie mieszanki.
Spróbowałbym nie zmieniając na razie poziomu paliwa dać iglicę na niższy rowek i zobaczyć jak chodzi. Jeżeli chodzi i da się jeździć to przejechać kilka-kilkanaście kilometrów i skontrolować kolor świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adikowski
Bywalec
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Wto 6:53, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Z iglicą probowalem na wszystkich rowkach najlepiej jest na pierwszym. Co do poziomu paliwa to niemogę juz zmniejszyc dawki bo wogóle nie leci paliwo :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Wto 13:04, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Kędzior sorki 0,4 0,7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adikowski
Bywalec
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 20:25, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Narazie jeszcze nie naprawiałem jawki dopiero w sobotę... Ale mam pomysła możte wina za mocno rozpiłowanego krućca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|