Po paru Km brakuje mocy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PTK
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zwoleń

PostWysłany: Pią 11:07, 02 Sty 2009    Temat postu:

to że słabnie po paru minutach to kwestia zapłonu, miałem taki problem, wkońcu dziadek ustawił zapłon, odpaliła z pierwszego i chodzi jak głupia( w sensie idealnie)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PTK dnia Nie 14:19, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 11:10, 02 Sty 2009    Temat postu:

To na pewno. Ale zaplon msz ciut za wczesnie. Nalezalobygo minimalnie opuznic. Czyli iskrownikiem minimalnie, minimalnie w lewo. Porzadnie dokrecic i ustawic platynki na 0,4mm w GMP tloka. To powinno pomoc jezeli chodzi o zaplon. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 14:33, 02 Sty 2009    Temat postu:

platynki mam wporzdku i pali na 1 strzała a jak go minimalnie opuźnie to tak samo będzie szybko jechać bo mi się wydaje ze teraz motorek jest szybszy na moje oko to z jakieś 65 teraz idze czy jak go ustawie troszkę inaczej to nie odbije mi się to na dynamice Pozdrawiam Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiek025 dnia Pią 20:07, 02 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 10:50, 03 Sty 2009    Temat postu:

Jak go opoznisz bedzie troszeczke mniej szybki ale bedzie ciagnal bardziej od niskich obrotow. Sprobuj tez zdjac teraz gume of filtra i sie przejechac. Moze to jest przyczyna? Zobaczymy sprawdz to. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PTK
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zwoleń

PostWysłany: Nie 14:16, 04 Sty 2009    Temat postu:

pks100 napisał:
To na pewno. Ale zaplon msz ciut za wczesnie. Nalezalobygo minimalnie opuznic. Czyli iskrownikiem minimalnie, minimalnie w lewo. Porzadnie dokrecic i ustawic platynki na 0,4mm w GMP tloka. To powinno pomoc jezeli chodzi o zaplon. Pozdrawiam


małą poprawka, żeby opóźnic zapłon trzeba przekręcić iskrownikiem w prawo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czesio
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 14:22, 04 Sty 2009    Temat postu:

a w lewo przyśpieszasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Nie 17:57, 04 Sty 2009    Temat postu:

szczerze sam się domyśliłem bo przecież magneto chodzi w prawą stronę a czy ktoś z was nie ma czasami ogara 205 bo mam silnik i jak kopne starterem to magneto chodzi w odwrotną stronę jak przy ogarze 200 czy tak jest czy łapie tylne obroty a wracając do tematu to ostatnio tak ustawiałem zapłon że łapie na zimny i ciepły bez gazu na strzała tylko za bardzo przekręciłem iskrownik i muszę go dać troszkę w lewo bo jest mocny na niskich ale jest wolny Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Nie 19:30, 04 Sty 2009    Temat postu:

to odpal tego ogara 205 i się przejedź, może będzie miał wsteczne dwa biegi ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 19:32, 04 Sty 2009    Temat postu:

A może żle złożona skrzynia biegów??, ciekawe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 19:34, 04 Sty 2009    Temat postu:

Mój kolega jeździł motorynką do tyłu a potem musiał siedzienie kupić nowe bo tamte był całe do wymiany Very Happy. To poprostu lewe obroty ustawiasz w WSK 3 tak się da i w MZ etz 150 bo w 250 to już strach i chyba w jawie cz 175 tak się da ale to to już nie jestem pewnien

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czesio
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 20:10, 04 Sty 2009    Temat postu:

bartezz wszystkie motory które tu wymienileś bedą jezdzć do tyłu nawet jawa 350 wiem i na 100% bedzie jechala do tyłu nawet silnik esioczka 15 hehehe a co do tego 205 to wydaje mi sie ze to jest takie wrazenie jak sie paczy na magneto jak szybko wiruje do am sie wrazenie ze kreci sie w 2 strone (ma sie krecić w prawo)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czesio dnia Nie 20:14, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 20:29, 04 Sty 2009    Temat postu:

Z tym zaplonem to racja. Sorry moj blad. Co do tego magneta to watpie aby sie krecilo w inna strone niz prawo odpalajac z kopki. Wyamagaloby to sporej ingerencji w skrzynie biegow. Co do uzyskiwania lewych obrotow w silniku dwusuwowym zazwyczaj nie ma wiekszych problemow. Przynajmniej w starszych konstrukcjach w nowyszycj moga byc pewne ograniczniki. POZDRAWIAM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czesio
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 18:18, 05 Sty 2009    Temat postu:

silnikowi 2t jest obojetnie zy kreci sie w prawo lub lewo byle mial iskre i dstawał paliwo i bedzie hulał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 20:27, 05 Sty 2009    Temat postu:

No ale zawsze trzeba pamietac, iz na przeszkodzie stoi szkrzynia biegow badz inny element w nowszych konstrukcjach. Ale w starszych powinno byc ok. Sprawdzcie, pierwszy bieg i odpalic normlanie tylko biegnac to tylu. Pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czesio
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 20:31, 05 Sty 2009    Temat postu:

ze skrzynią to akurat masz racje , bo jak potem rozebrałem silnik 350 to skrzynia byla do wymiany ale spokojnie mam jeszcze 4 skrzynie kompletne takrze niema problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin