Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PTK
Bywalec
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: Pią 11:07, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
to że słabnie po paru minutach to kwestia zapłonu, miałem taki problem, wkońcu dziadek ustawił zapłon, odpaliła z pierwszego i chodzi jak głupia( w sensie idealnie)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PTK dnia Nie 14:19, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 11:10, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To na pewno. Ale zaplon msz ciut za wczesnie. Nalezalobygo minimalnie opuznic. Czyli iskrownikiem minimalnie, minimalnie w lewo. Porzadnie dokrecic i ustawic platynki na 0,4mm w GMP tloka. To powinno pomoc jezeli chodzi o zaplon. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pią 14:33, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
platynki mam wporzdku i pali na 1 strzała a jak go minimalnie opuźnie to tak samo będzie szybko jechać bo mi się wydaje ze teraz motorek jest szybszy na moje oko to z jakieś 65 teraz idze czy jak go ustawie troszkę inaczej to nie odbije mi się to na dynamice Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek025 dnia Pią 20:07, 02 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 10:50, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jak go opoznisz bedzie troszeczke mniej szybki ale bedzie ciagnal bardziej od niskich obrotow. Sprobuj tez zdjac teraz gume of filtra i sie przejechac. Moze to jest przyczyna? Zobaczymy sprawdz to. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PTK
Bywalec
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: Nie 14:16, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | To na pewno. Ale zaplon msz ciut za wczesnie. Nalezalobygo minimalnie opuznic. Czyli iskrownikiem minimalnie, minimalnie w lewo. Porzadnie dokrecic i ustawic platynki na 0,4mm w GMP tloka. To powinno pomoc jezeli chodzi o zaplon. Pozdrawiam |
małą poprawka, żeby opóźnic zapłon trzeba przekręcić iskrownikiem w prawo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czesio
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Nie 14:22, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a w lewo przyśpieszasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 17:57, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
szczerze sam się domyśliłem bo przecież magneto chodzi w prawą stronę a czy ktoś z was nie ma czasami ogara 205 bo mam silnik i jak kopne starterem to magneto chodzi w odwrotną stronę jak przy ogarze 200 czy tak jest czy łapie tylne obroty a wracając do tematu to ostatnio tak ustawiałem zapłon że łapie na zimny i ciepły bez gazu na strzała tylko za bardzo przekręciłem iskrownik i muszę go dać troszkę w lewo bo jest mocny na niskich ale jest wolny Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogierek093
Wymiatacz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 19:30, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
to odpal tego ogara 205 i się przejedź, może będzie miał wsteczne dwa biegi ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 19:32, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A może żle złożona skrzynia biegów??, ciekawe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 19:34, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mój kolega jeździł motorynką do tyłu a potem musiał siedzienie kupić nowe bo tamte był całe do wymiany . To poprostu lewe obroty ustawiasz w WSK 3 tak się da i w MZ etz 150 bo w 250 to już strach i chyba w jawie cz 175 tak się da ale to to już nie jestem pewnien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czesio
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Nie 20:10, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
bartezz wszystkie motory które tu wymienileś bedą jezdzć do tyłu nawet jawa 350 wiem i na 100% bedzie jechala do tyłu nawet silnik esioczka 15 hehehe a co do tego 205 to wydaje mi sie ze to jest takie wrazenie jak sie paczy na magneto jak szybko wiruje do am sie wrazenie ze kreci sie w 2 strone (ma sie krecić w prawo)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czesio dnia Nie 20:14, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 20:29, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Z tym zaplonem to racja. Sorry moj blad. Co do tego magneta to watpie aby sie krecilo w inna strone niz prawo odpalajac z kopki. Wyamagaloby to sporej ingerencji w skrzynie biegow. Co do uzyskiwania lewych obrotow w silniku dwusuwowym zazwyczaj nie ma wiekszych problemow. Przynajmniej w starszych konstrukcjach w nowyszycj moga byc pewne ograniczniki. POZDRAWIAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czesio
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pon 18:18, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
silnikowi 2t jest obojetnie zy kreci sie w prawo lub lewo byle mial iskre i dstawał paliwo i bedzie hulał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 20:27, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No ale zawsze trzeba pamietac, iz na przeszkodzie stoi szkrzynia biegow badz inny element w nowszych konstrukcjach. Ale w starszych powinno byc ok. Sprawdzcie, pierwszy bieg i odpalic normlanie tylko biegnac to tylu. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czesio
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pon 20:31, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ze skrzynią to akurat masz racje , bo jak potem rozebrałem silnik 350 to skrzynia byla do wymiany ale spokojnie mam jeszcze 4 skrzynie kompletne takrze niema problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|