Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr.Banan
Nowy

Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 21:08, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
mnie stuka cos jak jade na maksymalnych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 22:00, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
zakladales moze pierscienie ?? tzn czy sciagales cylek albo cos i z powrotem zakladales ? dobrze zalozyles pierscienie ??? lozyska na wale w jakim stanie sa ? szumia bardzo ? korbowod nie ba duzego luzu ?? proponuje Ci to wszystko sprawdzic.. a najlepiej zrobic generalke z reszta jak bd sprawdzal to powiesz nam w jakim stanie jest cylinder jakbys mial mozliwosc jakas dobra cyfrowka wyraznie zdjecia gladzi cylindra bym poprosil...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dzonas3
Bywalec

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 7:16, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
najpierw niech sprawdzi tą kapresje najlepiej na czuja czyli wzucamy bieg i pachamy do pszodu jesli jst ciezko to zanczy jest dobrze a jelsi silniczek przeskakuje tak jak pszy kopaniu w kopnik to znaczy ze jej nie ma proste i logiczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mr.Banan
Nowy

Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 9:00, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ale powieccie mi jak powinien działac odblokowany silnik na ostatnim biegu. moze po prostu trzeba załozyc wiekszą zebatke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 9:51, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
takie sprawdzanie kompresji na oko to wiesz a sprzeglo masz dobrze wyregulowane nie slizga ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mr.Banan
Nowy

Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 11:30, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
sprzegło mam dobrze wyregulowane. co powiecie na załozenie wiekszej zebatki z przodu bo jak jade na 3 biegu to jak daje gazu i jedzie 40 na maksymalnych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 12:05, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Kojot napisał: | bo teraz to trudno dostac tloka ktory nie puchnie (mowie o tloczku do jawki) a pierscienie Ci dzwonia ?? slabo sie wkreca na obroty na rozgrzanym silniku z wolnych obrotow ? |
Tak, pierścienie wtedy troche dzwonią (głośniej niż na zimnym) i o wiele gorzej na obroty wchodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dzonas3
Bywalec

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 12:56, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
no wiec skoro na maksymalnych obrotach jedzie 40 to alebo sprzegło sie slizga co już "banan" wykluczył albo ma małą zebatke... policz ile zabków ma zebatka zdawcza i wtedy bedziesz wiedział..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 13:39, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
nom policz zęby a ja sprawdzam kompresje ręką czy kopka stawia opór czy nie jak stawia to jest ja nie to nie ma lub odkręcam świece wsadzam palucha w głowice i ruszam kopke ręką PS dzonas3 zminiejsz troche ten film bo sie z deczka forum rozjeżdża
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mr.Banan
Nowy

Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:50, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dobra kompresja jest. sprzegło nie slizga. musze jeszcze sprawdzic jaka jest zebatka. wiecie jak to zrobic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PatrickM
Emerytowany Moderator

Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Śro 18:59, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Po prostu policzyć liczbę ząbków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mr.Banan
Nowy

Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:55, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tylko jak mam sie dostac do tej zebatki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Damian
Częsty bywalec

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:19, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zdejmij poprostu pokrywę od strony kopniaka i tam na lewo będzie zębatka.[ta co łańcuch napędza;D]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawel93
Wymiatacz

Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Śro 21:54, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
moze nie tylko pierścienie ale moze czeka cie szlif cyla,nowy tlok i pierścienie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|