Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 20:21, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
i to jest najwieksza glupota wymiana samych pierscionkow.. w wiekszosci przypadkow robi sie jeszcze gorzej... cylinder bedzie mial zawsze rysy od zuzywania sie i jak zalozysz nowe pierscionki to sie nie dotra tak dobrze i beda puszczac kompresje... jezeli sie wymienia pierscienie to sie od razu robi szlif cylindra i nadwymiar tlok... zadko kiedy jest cylinder w takim stanie ze jak sie wymieni pierscionki to sie elegancko dotra... a potem jak sie nie dotra do starego cylindra pierscionki to sa same problemy z odpalaniem brakiem mocy duzym spalaniem itd itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Mr.Banan
Nowy

Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:22, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jak cos moge dac fotki mojej jawki a dostalem ja od dziadka bo nią juz nie jezdzi ;D
przed jawką mialem takiego chiola ale ropierdzielił sie po 2 latach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 20:24, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
po zdjeciach to sobie nic nie ocenie ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 20:29, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
kojot ale nie wiesz czy porysowany zawsze można sprubować a jak nie to szlif jeszcze raz new pierścienie a jak dalej nic to ja bym kupił nowy komplet cyl głowica pierścienie tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 20:31, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
no ja wiem ze mozna prubowac ale zazwyczaj tak jest jak juz silniczek jest slaby a dlugo sie takim jezdzi no to sie rysuje cylinder a po co ponosic koszty nowych pierscieni (dobre i te 8zl na piwo albo szlugi xD albo wache ;p ) najlepiej to najpierw sciagnac cylinder glowice i sprawdzic a potem mowic o ewentualnych inwestycjach nie chcialem urazic od razu mowie i sorki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 20:33, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
nom racja a słychać jak sie rysuje cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mr.Banan
Nowy

Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:37, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
moze mam taki pomysł jezeli mówicie ze licznik jest wyluzowany to załoze licznik od rowera:D zobacze ile pojedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 20:37, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a w miare dobrze pali Ci silnik ?? zbiera sie ? nie slychac takiego gluchego dzwieku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 20:42, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli chdzi o mnie to sie zbiera jak ma normalne paliwo a nie chrzczone w pobliskeigo CPN jak głuchege dxwięku? pali na zimnym z 1 a na ciepłym z 3 lub 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 20:46, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ale chodzi o banana xD Ty chyba nie masz problemu z jawka ;p gluchy dzwiek taki tloka jak rysuje lub jakies stuki metaliczne i inne dziwne dzwieki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 20:48, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ooo właśnie... Ja mam taki dźwięk z silnika jak się bardzo nagrzeje i wtedy też traci moc :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Wto 20:49, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 20:50, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a tlok jaki masz ? moze Ci puchnie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 20:52, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem... mechanik kupował, możliwe, że jakiś dupny :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 20:52, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ja miałem jakieś dźwięki stuki dziwne ale juz nie ma a mocy chyba nie traci bo nie czuje za bardzo ale chodzi i jest dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 20:54, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
bo teraz to trudno dostac tloka ktory nie puchnie (mowie o tloczku do jawki) a pierscienie Ci dzwonia ?? slabo sie wkreca na obroty na rozgrzanym silniku z wolnych obrotow ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|