Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 11:59, 06 Lut 2009 Temat postu: Po nagrzaniu silnika Ogar traci obroty |
|
|
Witam!
Słuchajcie mam taki problem:
Wczoraj zapaliłem ogara ustawiłem ładnie obroty tutaj filmik jak chodzi
http://www.youtube.com/watch?v=tCRjnmSf-JA
Więc przejechałem się troszkę jedynka dwójka i tak cały czas na dwójce może 5 minut wokół domków i jak jadę sobie to normalnie a jak wcisnę sprzęgło lub dam na luz żeby się np zatrzymać to ogar traci swoje obroty po prostu ma niższe niż na początku i gaśnie wystarczy lekko zagrzać silnik i obroty są coraz mniejsze na luzie lub na sprzęgle co to może być ?
aha i jak go zgaszę to musze trochę poczekać aż ostygnie i dopiero wtedy pali z kopa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Parzus dnia Pią 12:02, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 12:06, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Gaźnik reguluj na rozgrzanym silniku, a i jaką masz świecę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 12:15, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jaką w sensie ?
nawet jak mam go rozgrzanego i w tym momencie pokrece srubka i przpustnice dam wyżej to i tak zgaśnie tak obroty traci ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 12:19, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ciepłota... np. f95 albo f80
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 12:23, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
aha mam świecę ze starych zapasów iskra F95 taka jak w żukach z silnikiem S-21
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 12:28, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jak słucham tego twojego silnika to nie słychać aby jakoś drastycznie tracił swoje obroty. Jeśli są takie problemy to może czekać cie szlif albo kapitalka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Pią 12:29, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
czy nie masz przypadkiem nowego tłoku w tym motorze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 13:02, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
nie tłok jest stary dobrze dotarty moc ma wszystko jest dobrze dopoki jade bo jak wcisne sprzeglo lub sie zatrzymie na luzie to traci obroty i gasnie np na skrzyżowaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pią 13:21, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
po prostu silnik reguluje się na rozgrzanym silniku ponieważ przebywa prawie cały czas pracy w ciepłej temperaturze więc pojeźdź sobie z 5 km a jak się zatrzymasz to weź tą srubką w gaźniku wyreguluj wolne obroty i będzie ok Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szalony
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Pią 13:21, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie też tak jest, ale ja po prostu lekko na gazie trzymam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 13:23, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A może motorek skrzyżowań nie lubi:p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 16:51, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a jak nie da Ci nic regulowanie śrubką to podciągnij linkę i też będzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 17:00, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Profi napisał: | a jak nie da Ci nic regulowanie śrubką to podciągnij linkę i też będzie dobrze |
Jak regulacja śrubka nic nie daje to pewnie się ten stożek na niej wytarł czy coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pią 17:14, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jak regulacja śrubka nic nie daje to pewnie się ten stożek na niej wytarł czy coś |
jak nie pomaga to się wytarła przepustnica, a wtedy pozostaje wymienić na nową lub bardziej podciągnąć linkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 17:14, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj byłem na dosyć dużej wyprawie (28 km w sumie) i tak jakby sie poprawiło tą śrubkę mam już całkowicie dokręconą i owszem traci obroty ale tylko raz mi dziś zgasł no faktycznie podciągnę tą linkę tylko że jak bede miał podciągniętą to jak go zapale gdy bedzie zimny to bedzie mial strasznie wysokie obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|