Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pią 17:20, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Linke powinno się ustawiac tak, aby miała minimalny luz lub może nie być luzu, ale nie może być zbyt napięta. Mogła ci się wytrzeć przepustnica, a przypomnę że śrubke wkręca się przy podniesionej przepustnicy. Jeżeli ci raz zgasł w czasie tylu km to nie jest źle, te silniki zazwyczaj tak mają.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 17:38, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
no tak raz zgasł bo nie zdążyłem go gazować ale jakbym na innych skrzyżowaniach minimalnie gazu nie dodawał to by na każdym gasł ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juskief
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Pią 18:37, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dostosuj się do rad kolegów mówili wyreguluj gaźnik tak aby ci ładnie chodził na wolnych obrotach jeżeli niewiesz czym to jak spojrzysz od lewej strony motoru masz dwie złote śrubki to są dysze a pomiędzy nimi masz jedną ze sprężynką i tą po środku pokręc tą co jest tam sprężynka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:48, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Wiem jak sie gażnik reguluje nie rób ze mnie jakiegoś człowieka co pierwszy raz ogara widział jakbyś czytał posty to byś widział napisałem przecież że przepustnice podniosłem za pomocą tej śrubki już najbardziej jak sie dało i teraz jak zapale zimnego to ma straszne obroty a jak jade potem i dam na luz to obroty ma niskie i gasnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 22:27, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ok. Od poczatku. Nie reguluje sie linka ustawienia przepustnicy! Ma miec ona taki luz, aby przy kreceniu kierownica przepustnica sie nie podnosila i nawet to moze byc przyczyna Twojego problemu. Np. gdy masz za krotka linke, lub za bardzo naciagnieta i regulujesz gaznik gdy kierownica jest skrecona w lewa strone a pozniej obrucisz ja na prawo silnik zgasnie. Idac dalej mozesz miec faktycznie wytarty kotorys z elementow przepustnicy lub sruby regulacyjnej. Co do problemu mi to wyglada na zwyczajne zalewanie swiecy, to tlumaczy maksymalne wkrecenie sruby regulacyjnej. Mieszanka jest poprostu za bogata i w chwili sapdania z obrotow zalewa swiece. Jest zimnejsze powietrze niz w lato, dlatego paliwo trafiajace do cylindra ma mniejsza temperature i w efekcie jest gorzej spalane i bardziej zalewa swiece niz w innych porach roku. Gdy dluzesj pojezdzisz paliwo bedzie cieplejsze i praca poprawi sie. Radze Ci abys obnizyl iglice(wyzszy rowek) a jak to nie pomoze, to minimalnie zmniejsz poziom paliwa w komorze plywakowej. Pozdrawiam
Pomoglem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|