Po nagrzaniu silnika Ogar traci obroty
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pią 17:20, 06 Lut 2009    Temat postu:

Linke powinno się ustawiac tak, aby miała minimalny luz lub może nie być luzu, ale nie może być zbyt napięta. Mogła ci się wytrzeć przepustnica, a przypomnę że śrubke wkręca się przy podniesionej przepustnicy. Jeżeli ci raz zgasł w czasie tylu km to nie jest źle, te silniki zazwyczaj tak mają.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 17:38, 06 Lut 2009    Temat postu:

no tak raz zgasł bo nie zdążyłem go gazować ale jakbym na innych skrzyżowaniach minimalnie gazu nie dodawał to by na każdym gasł ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Pią 18:37, 06 Lut 2009    Temat postu:

Dostosuj się do rad kolegów mówili wyreguluj gaźnik tak aby ci ładnie chodził na wolnych obrotach jeżeli niewiesz czym to jak spojrzysz od lewej strony motoru masz dwie złote śrubki to są dysze a pomiędzy nimi masz jedną ze sprężynką i tą po środku pokręc tą co jest tam sprężynka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 19:48, 06 Lut 2009    Temat postu:

Wiem jak sie gażnik reguluje nie rób ze mnie jakiegoś człowieka co pierwszy raz ogara widział jakbyś czytał posty to byś widział napisałem przecież że przepustnice podniosłem za pomocą tej śrubki już najbardziej jak sie dało i teraz jak zapale zimnego to ma straszne obroty a jak jade potem i dam na luz to obroty ma niskie i gasnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 22:27, 06 Lut 2009    Temat postu:

Ok. Od poczatku. Nie reguluje sie linka ustawienia przepustnicy! Ma miec ona taki luz, aby przy kreceniu kierownica przepustnica sie nie podnosila i nawet to moze byc przyczyna Twojego problemu. Np. gdy masz za krotka linke, lub za bardzo naciagnieta i regulujesz gaznik gdy kierownica jest skrecona w lewa strone a pozniej obrucisz ja na prawo silnik zgasnie. Idac dalej mozesz miec faktycznie wytarty kotorys z elementow przepustnicy lub sruby regulacyjnej. Co do problemu mi to wyglada na zwyczajne zalewanie swiecy, to tlumaczy maksymalne wkrecenie sruby regulacyjnej. Mieszanka jest poprostu za bogata i w chwili sapdania z obrotow zalewa swiece. Jest zimnejsze powietrze niz w lato, dlatego paliwo trafiajace do cylindra ma mniejsza temperature i w efekcie jest gorzej spalane i bardziej zalewa swiece niz w innych porach roku. Gdy dluzesj pojezdzisz paliwo bedzie cieplejsze i praca poprawi sie. Radze Ci abys obnizyl iglice(wyzszy rowek) a jak to nie pomoze, to minimalnie zmniejsz poziom paliwa w komorze plywakowej. Pozdrawiam

Pomoglem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin