Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:19, 27 Kwi 2013 Temat postu: Po nagrzaniu iskra jest ale nie pali. |
|
|
Witam , mam taki problem a mianowicie jawka na zimnym pali elegancko pochodzi 20 min i sama gaśnie. Ustawiłem ją teraz na najwyższy rowek na iglicy świeca jest suchusieńka i jasno brązowa sarni kolor i na gorącym silniku bije niebieskim kolorem ale gdy ją zakręcę silnik nie odpala, dopiero jak ostygnie ruszy od kopa. Nie wiem w tym momencie za co się zabrać i co wymienić skoro iskra jest to nie jest to wina elektryki , cewek, kondensatora(nowy) itp . Silnik miał wymieniane simeringi chodził 2-3tyg na dotyk gorący czy zimny od kopa i z biegiem czasu coraz gorzej palił na gorącym aż w końcu sam gasł tak jak wcześniej. Nie wiem może znowu się coś stało z tymi uszczelniaczami? Proszę o porady i z góry dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 18:26, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A świece zmień, możesz też sprawdzić kondensator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:05, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Świecę zmieniam na zimną też nie pali ma ona troszkę lepszą iskrę od tej nagrzanej ale nieznacznie i też nic. Kondensator jest nowy i gdyby był felerny i coś przy wyższej temp by się z nim działo to nie dawał by takiej iskry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 8:15, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Spróbuj "przenieść" kondensator poza silnik, niektórym przeszkadza temp. do pracy i wtedy pojawiają się problemy z odpalaniem (więc mogą być i z pracą na gorącym silniku) a właśnie wtedy jest iska ale pod ciśnieniem jej jakby nie ma. Przy przekładaniu pamiętaj że obudowa kondensatora musi być podpięta do masy (i to porządnie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:41, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ten manewr z kondensatorem już przerabiałem nic nie dało dalej gdy się nagrzała sama gasła i nie było możliwości żeby ją odpalić zamawiam dziś świecę ngk do najwyższej ciepłoty NGK B10HS i zobaczymy jak będzie palił na gorącym. Napiszę jak przyjdzie i ją wypróbuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 11:13, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Odpowietrzenie baku odpowiednie? Kranik drożny w pełni? Zaworek iglicowy również?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:18, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wszystko sprawdzone, coś musi być związane z temperaturą bo gdy ona wzrośnie wtedy zaczynają się kłopoty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrek
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Czw 17:33, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam !
A jaki kolor ma świeca jak motor się zgrzeje i gaśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:52, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Świeca ma taki kolor [link widoczny dla zalogowanych] zapłon jest ustawiony na 1,5mm przed GMP. Gdy silnik się nagrzeje niema problemu żeby go odpalić tyle że zaraz po odpaleniu gaśnie próbowałem już kombinować z poziomem paliwa ale to nic nie daje dalej jest tak jak było. I jeszcze jedno co mogło by was naprowadzić na rozwiązanie problemu gdy przechylę motor na lewą stronę obroty zwalniają i sam gaśnie a gdy przechylę go na prawą obroty rosną. Magia ;O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 19:03, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
W takim razie jak sprawdziałeś poziom paliwa? I dlaczego zrobiłeś to źle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:06, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa regulowałem rowkami na iglicy i na każdym się tak dzieję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:21, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa reguluje się blaszką ustalającą zamkniecie zaworka pływakiem a nie iglicą..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrek
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Czw 21:22, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Objawy z przechylaniem to gaźnik w lewo wzbogaca mieszankę aż do zalania w prawo odwrotnie mniej paliwa więcej powietrza co daje wysokie jałowe obroty,nie wiem jak koledzy ale ja po świecy twierdzę,że mieszanka jest trochę za uboga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:23, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Więc mam ją dogiąć w dół czy do góry ??? Bo ogar dalej gaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrek
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Czw 21:24, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
zaraz zaraz jaką masz przerwe na świecy ? powinno być 0,4mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|