Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:27, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Mieszanka jest 1:35 na mixolu. Co do przerwy nawet nie sprawdzałem po prostu założyłem taką jaka była prosto z pudełka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez berettos dnia Czw 21:30, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:30, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
berettos napisał: | Więc mam ją dogiąć w dół czy do góry ??? Bo ogar dalej gaśnie. |
Wyreguluj to zgodnie z tutorialem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:36, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
" w tej czesci masz jeszcze taka blaszke. Jesli wylewalo ci sie paliwo, to musisz blaszke przygiac do dolu. Jesli z kolei motor nie rozwijal pelnej mocy, mial obroty jak glupi, to nalezy ta blaszke dogiac leciutko do gory" Więc w moim przypadku blaszkę należy odgiąć do góry dobrze rozumiem ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez berettos dnia Czw 21:40, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:41, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Tam była o mowa mieszance paliwowo-powietrznej..
Mowa o regulacji poziomu paliwa naczyniami połaczonymi, inaczej ciężko sobie z tym poradzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:45, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
To w tym momencie nie wiem co mam uczynić z tym fantem i czym regulować żeby nie gasł ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:49, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Będę próbował zrobić tą śrubkę z tym drucikiem ale to ma być dokładny wymiar tego drucika i na ile on ma wejść w gaźnik + kawałek gwintu wkręcanej śruby tak jak na twoich zdjęciach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrek
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Pią 7:35, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Na świecy masz zatem przerwę 0,7 -0,8 jawka w większości przypadków ma 0,4-0,45 może być tak że ze wzrostem temperatury mieszanka zdmuchuje iskrę i moto gaśnie ustaw 0,4 i zobacz jak będzie w dwusuwach cuda się dzieją jak jest zła przerwa ja swoją cały czas śmigam na 0,4 i jak narazie problemów nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 9:05, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pietrek napisał: | 0,7 -0,8 jawka w większości przypadków ma 0,4-0,45 może być tak że ze wzrostem temperatury mieszanka zdmuchuje iskrę i moto gaśnie |
No ciekawa teoria! Muszę gdzieś zapisać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrek
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Pią 13:33, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o to,że jak ustawiłem przerwę na świecy 0,4mm to skończyły się kłopoty z uruchamianiem zimnego jak i ciepłego silnika.Co do "zdmuchiwania" mieszanki to się trochę zapędziłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:01, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie dorbiłem tą śrubkę z gwoździkiem tak jak na poradniku kolegi plusminus i oto co pokazał poziom paliwa w wężyku obok komory pływakowej w tutorialu mowa jest o 1cm do 1,2 poziomu paliwa pod krawędzią dekielka gaźnika mi poziom paliwa w wężyku pokazuje gdzieś w połowie. Więc jak mam przygiąć blaszkę żeby poziom był taki jaki ma być. W dół dobrze rozumuję ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrek
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Śro 10:20, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Blaszka odgięta w dół mniejszy poziom, w górę większy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Śro 12:42, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zmieniłeś świecę na nową ( nie inną) i wciąż sie tak dzieje to kwestię świecy można wyleiminować. Po kolorze widac że mieszanka jest zbyt uboga. Żeby zwiększyć poziom paliwa musisz podgiąć blaszkę do góry ( przy wyższym poziomie paliwa nacisk pływaka zamyka jego dopływ), ale nie dużo, najl;epiej ok 1mm, jak problem nie ustoąpi to podegnij jeszcze, a najlepiej od razu weź się za regulację gaźnika a kopnktretnie poziomu paliwa za pomocą układu naczyń połączonych tak jak to opisano na forum. Na iglicy masz 4 rowkito ustaw ją na 2 rowku od dołu i dalej z nią nic nie kombinuj. Po poprawnym ustwieniu poziom paliwa jezeli problem nie ustapi to znów wrzuć zdjęcie koloru świecy i bedziemy dalej działać.
A tak poza tym przerwę na świecy wygodniue jest ustawiac na nożyk do tapet, który ma idelanie 0,5 mm. We wszystkich nowych świechach, któe miałem w rece przerwa wynosiła 1mm, także za dużo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grześ19 dnia Śro 12:46, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 2:40, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Przerwa na świecy jest zgodna z katalogiem i nie wynosi zawsze 1mm, do jawki z tego co pamiętam powinno być 0,4-0,5mm choć instrukcja dopięta do instrukcji rometowskiej mówi bodajże o 0,4-0,6, do tego większość silników z iskrownikami ma w instrukcjach takie wartości więc najlepiej stosować się do górnej granicy bo jak zapłon jest ok to będzie wszystko chodzić a zmniejszymy prawdopodobieństwo zmostkowania świecy np nagarem. Co do ustawiania poziomu to chwila logicznego myślenia i już wiadomo w którą stronę doginać, ważne by przed regulacją najpierw sprawdzić szczelność zaworka!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:43, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jedna przyczyna gaśnięcia wyeliminowana był to brak uszczelki pod głowicą ;O. Teraz romet ma problem tylko i wyłącznie nie z paleniem na gorącym silniku bo to robi od 2-3 kopów tylko z utrzymaniem wolnych obrotów bez dodawania gazu manetką. Bo jeśli trzymał bym większe obroty to nie ma problemu tylko teraz nie mam możliwości zwiększenia ich środkową śrubą w gaźniku bo jest ona wkręconą maksymalnie a romet wolne obroty ma wzorowa jak na zimny silnik ale za małe na gorący kiedy sam nie może ich utrzymać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|