Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karel17
Początkujący
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikstat
|
Wysłany: Czw 19:58, 06 Lis 2008 Temat postu: Po mocnym nagrzaniu nie trzyma wolnych i sprzeglo ciagnie. |
|
|
Jak wyzej. Jawka nie ma problemow z odpalanie jak sie zimna , albo po krotkiej przejazdzce (2 kopy i dziala), ale gdy wybiore sie dalej ze jak nie trzymam reki na gazie to zgasnie na wolnych.
Ze sprzeglem mam taki problem ze na zimno sprzeglo jest poprostu lux, wszystko gra i buczy ale gdy sie nagrzeje i wrzuce jedynke i sie zatrzymam to czuje jak lekko ciagnie ( na innych biegach tego nie ma) .Tarczki stan nowka , jedyne co mi sie nasuwa to nieodpowiedni olej ze po nagrzaniu ciagnie. Co wy lejecie do skrzyn w swoich jawkach ?
Jesli wiecie co moze byc przyczynami moich problemow to prosze piszcie. Z gory dzieki!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 20:55, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
podnosisz obroty śrubką ze sprężynką pomiedzy dyszami na ciepłym silniku i gotowe, a co do oleju to ja leje zwykły Hipol
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Czw 20:57, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ja leję lux i jest git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 22:13, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ze sprzęgłem, to się przyzwyczaj. Nieoryginalne tarcze jak się nagrzeją, to korek puchnie i zaczyna ciągnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Czw 23:01, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
W czechach sa nawet tanio orginalne tarcze widac roznice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pasiek
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Woj. Opolskie
|
Wysłany: Pią 6:08, 07 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ja zalałem skrzynie Luxem i po 50km jazdy spuściłem olej [musiałem sprzęgło sprawdzić] i był czarniutki. Teraz leje Texaco Geartex 80w/90 GL-5 [przekładniowy] i po 400km olej zachowuje swój kolor, gęstość i nie ma ŻADNYCH problemów ze sprzęgłem, pomimo nieoryginalnych, polskich tarcz. Kosztuje on około 20 - 25zł za litr.
Btw, wszystkich regulacji dokonuje się na rozgrzanym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karel17
Początkujący
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikstat
|
Wysłany: Śro 18:40, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mam wyregulowany na nagrzanym silniku , ale jak sie naprawde zdrowo nagrzeje (po 20km bez przerwy) to wtedy gasnie na wolnych.
Tak myslalem ze to moze byc przez olej, ale tarczki moze tez kiedys wymienie na orginaly.
Dzieki i pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pasiek
Bywalec
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Woj. Opolskie
|
Wysłany: Czw 5:48, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
karel17 napisał: | jak sie naprawde zdrowo nagrzeje (po 20km bez przerwy) to wtedy gasnie na wolnych |
Puchnie tłok
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pasiek dnia Czw 12:56, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 7:12, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ostatnio byl na alledrogo oryginalny zestaw naprawczy tarcz za 5zł, się gra, to się ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Czw 9:52, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ja w czechach widzaielm orginal korki mają inny kolor i są bez tych takich ,,sęków. jak polskie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 18:39, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
karel17 napisał: | Mam wyregulowany na nagrzanym silniku , ale jak sie naprawde zdrowo nagrzeje (po 20km bez przerwy) to wtedy gasnie na wolnych.
Tak myslalem ze to moze byc przez olej, ale tarczki moze tez kiedys wymienie na orginaly.
Dzieki i pozdro |
Tak widac, ze puchnie tlok Jest na dotarciu? Jeeli tak tu mu przejdzie. Co do sprzegla nieorginalne tarcze tak maja. Jest to sprzeglo mokre wiec olej odgrywa wazne znaczenie, nawet ilosc jego wlania nie jest obojetna. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 19:12, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Na sprzęgło jest sposób- lekkie drewno lipowe, bądź podobne + twardsze spręzyny. Daje nam to mega wypaśne sprzęgło, fakt, że ciężej pracuje, ale na to też jest sposób- przedłużyć dźwignię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 20:03, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
macq z tym sprzęgłem mógł byś napisać tutorial, a ja też dodam to co koledzy że tłok puchnie ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 20:45, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ja teraz kończę oryginalne sprzęgło (już podślizguje), to jak się rozpieprzy, to zrobię z tej lipy, a następnie wszystko dokładnie opiszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 15:53, 14 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Ja teraz kończę oryginalne sprzęgło (już podślizguje), to jak się rozpieprzy, to zrobię z tej lipy, a następnie wszystko dokładnie opiszę |
Super, o to chodzi. Tylko na jakich czesciach to zrobisz? I czym bedzie wykonywana obrobka drewna? Odpowiedni wysuszona lipa, prosciutkie czeskie tarcze na nowo zahartowane, odpowiednie wywarzenie i mocniejsze psrezyny. No to moze wypalic. Do tego dodalbym wzmacniene zabezpieczenia sprezyn i conajmniej podwojne podkladki pod nimi. Co do ciezkosci chodzenia ukladu moznaby pomyslec o innym ulozeniu tej blaszki popychacza w obudowie od strony stojana. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|