Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karel17
Początkujący
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikstat
|
Wysłany: Sob 15:53, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ten tlok ma przebieg ok 500km , bo tak to bym sie nie pytal o nic....
sprzeglo zalane jakims przekladniowym z shella i jest miodzicho
tłok wymienilem i zobaczymy co bedzie po dotarciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 0:19, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Zobaczymy i wczesnie odpisujesz Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 0:38, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | macq napisał: | Ja teraz kończę oryginalne sprzęgło (już podślizguje), to jak się rozpieprzy, to zrobię z tej lipy, a następnie wszystko dokładnie opiszę |
Super, o to chodzi. Tylko na jakich czesciach to zrobisz? I czym bedzie wykonywana obrobka drewna? Odpowiedni wysuszona lipa, prosciutkie czeskie tarcze na nowo zahartowane, odpowiednie wywarzenie i mocniejsze psrezyny. No to moze wypalic. Do tego dodalbym wzmacniene zabezpieczenia sprezyn i conajmniej podwojne podkladki pod nimi. Co do ciezkosci chodzenia ukladu moznaby pomyslec o innym ulozeniu tej blaszki popychacza w obudowie od strony stojana. Pozdrawiam |
Cholera, nie zauważyłem tego posta. Tarcze mam czeskie, nabyłem nawet drogą kupna dłuższą dźwignię, ale....sprzęgło nie chce współpracować. Nalałem mu zestaw naprawczy składający się z 3 części mixolu i 1 częsci silnikowego 10W40. Jak narazie sprzęgło przestało ślizgać i w ogóle nie ciągnie na ciepło. Jakoże jestem nauczony nieco doświadczeniem, że nie rusza się czegoś co działa, to testy odkładam, ale drewno już mam- i będę je na dniach pakował w tarcze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 0:39, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 21:08, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
A wiesz, ze ja o tym poscie to nawet zapomnialem. Ale wtedy uwazalem, ze to ciekawy pomysl i tego nie zmienie. Jak to zrobisz i przetestujesz to powiedz, a tez nad tym pomysle. Moze byc klopot z tym nasiakaniem drewna lipowego, ale to sie okaze. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawka50
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: ciechocinek
|
Wysłany: Pon 16:56, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Orginalne tarczki najlepsze miałem podruby i tłok mi puchną musiałem wymienić tłok na nowy i kupiłem orginałki z czech wujek przywiuzł to więc polecam kupno nowych tarczek orginalnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Pon 22:08, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no to logiczne ze czeskie tarcze będą lepsze niz podróby a powiracając do oleju neizgodze sie z tym ze lux lub hipol sie nienadaje ze zaraz jest czarny w simsonie mam luxa zalanego i duzo ma przejechane a olej ma ładny kolorek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 14:47, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
A czy my mowimy o jakis podrobach?! Mowimy o ulepszeniu orginalnych tarcz z wsadzeniem korkow z innego drewna(lipa). Przynajmniej o ich tescie. Co do olejow w dwusuwach nie widze jakiegos specjalnego zastosowania. Mysle, ze co by sie nie lalo do tej skrzyni biegow bedzie dobrze. Byleby bylo odpowiednio geste, odporne na temperatury, dobrze smarowalo i aby sprzeglo dobrze dzialalo. Nie widze powodu aby taki olej mial sie stac czarny? Widocznie byl zle uzytkowany lub bardzo slabej jakosci i sie troszeczke spalil. Mi sie to nigdy nie zdazylo. Zawsze leje byle co, czyli w tym wypadku jakiegos Hipola z pierwszej lepszej stacji. Tylko olej wymieniam co ok. 1000 - 2000km. Niegdy nie jest czarny ale zawsze smierdzi. To da sie przebolec. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frytas
Nowy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:32, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja leję olej do opla GM 0W/40 I w/w problem zniknął. Tarcze czeskie oczywiście.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez frytas dnia Pon 19:29, 09 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|